A Next9-t választotta új PR ügynökségének az Allianz
Az Allianz Hungária célja, hogy idén friss lendületet adjanak a kommunikációjuknak, és még nagyobb hangsúlyt fektessenek a megkülönböztető kampányokra a hazai biztosítási piacon. Ebben fogja támogatni őket a Next9 különböző belső és külső kommunikációs aktivitásaik során.
„Kifejezetten izgalmas lesz a Next9 csapatával együtt dolgozni, motiváltan várjuk az elkövetkező időszakot” – mondta Cséky Tímea, az Allianz Hungária marketing- és kommunikációs vezetője. „Számos hazai és nemzetközi kampányon fogunk együtt gondolkodni – az utóbbiak közül idén kiemelkedik a párizsi olimpia, amelyre az esemény nemzetközi szintű biztosítási partnereként az Allianz Magyarországon is nagy erőkkel készül. Szeretnénk mindemellett erősíteni az edukációt a pénzügyi tudatosság terén, és nagyon fontos célunk az ügyfeleink támogatása minél közérthetőbb kommunikációval.”
„A Next9 megalapítása óta a bakancslistánkon volt, hogy egy biztosítóval is szeretnénk együtt dolgozni, ugyanis ez a terület tele van izgalmas kommunikációs kihívásokkal. Az idei év ráadásul különösen érdekesen indul, hiszen központi téma lesz az alulbiztosítottság javítása, valamint a lakásbiztosítási piacot érintő kampány. Mivel olimpiai év van, azon is dolgozunk majd, hogy megmutassuk, hogyan segíti az Allianz a sportolókat és a szurkolókat a felkészülésben“ – tette hozzá Híves Beáta, a Next9 ügyvezető-alapítója. „Az Allianz az a márka, amely egyszerre teszi lehetővé a kreatív, innovatív megoldások, valamint a klasszikus PR eszközök használatát, ezért nagy várakozással tekintünk a közös munka elé.”
Az Allianz egyúttal búcsúzik a Morpho csapatától, akikkel négy év alatt számos projekten dolgozott együtt, többek között az emlékezetes, Christoph Waltz nevével fémjelzett „Start making Cents” nemzetközi kampány hazai megvalósításán is. Az Allianz nagyon sok sikert kíván a Morphónak, és ezúton is köszöni a közös munkát.