A tökéletes offline marketingkampány fő eszközei!
Milyen a jó offline marketingkampány?
Egy jól megtervezett offline marketingkampány kulcsa a célcsoport alapos ismerete és a kreatív, figyelemfelkeltő design. Nagyon fontos, hogy a kampány üzenete világos és egyértelmű legyen, ne egy sokadik szürke reklám, valamint a megvalósítás során is törekedjünk a minőségre.
Az biztos, hogy érdemes egyedi, pozitív kampányt hirdetni. Amihez nagy tételben nyomtatni is kell majd, a lehető legprofibb körülmények között – például a Center-Print nyomda segítségével!
Szórólapozás
Sokan azt hinnék, a szórólapozás már kiment a divatból. Ennek ellenére ott van a kezünkben, hazavisszük, és olvasgatjuk. Egy-egy pozitív, megnyerő üzenet pedig meg is ragadja a figyelmünket. A szórólap ugyanis az egyik, ha nem a legelemibb reklám, amivel már mi magunk is érintkezünk, megszólít minket.
Molinó készítés
Legyen szó kültéri vagy beltéri használatról, egy jól megtervezett molinóval hosszú időn keresztül képesek lehetünk fenntartani a figyelmet, hiszen a nagy méret, a figyelemfelkeltő design és a tartós anyaghasználat mind-mind hozzájárulnak a sikerhez.
Plakátkampány
A plakátkampány ereje abban rejlik, hogy közvetlenül szólíthatjuk meg az embereket, hiszen a hétköznapi közlekedés során, akár gyalogosan, akár tömegközlekedéssel utazva, elkerülhetetlenül találkozunk velük.
Egyéb eszközök
Az offline marketing kampányok során természetesen nemcsak a szórólapok, molinók és plakátok jöhetnek szóba, hanem számos más kreatív eszköz is. Ilyenek például a névjegykártyák, reklámajándékok, céges naptárak, vagy akár különböző rendezvények megszervezése is.
Professzionális nyomtatás nagy tételben a Center-Print nyomdában
Egy sikeres kampány megtervezése és megvalósítása több lépésből áll. Idetartozik az is, hogy a legjobb szakemberekkel és szolgáltatókkal dolgozzunk együtt. A Center-Print nyomda biztosítja, hogy a kampányhoz szükséges anyagok kiváló minőségben, a lehető legkorszerűbb technikai háttérrel, rövid határidővel készüljenek el.