A vállalkozásod pénzügyi sikeréhez elengedhetetlenek a landing page-ek
Azonban még akkor sem dőlhetsz hátra, ha működik a weboldalad, hiszen a modern kori hirdetések már ennél sokkal többet követelnek meg a cégektől. Ez az újabb követelmény pedig nem más, mint a landing page, vagy magyarul a landoló oldal, amely célirányosan szabható egyetlen célra.
Válassz ki egy üzenetet!
Ha igénybe veszed a Klikkmarketing honlap auditálási szolgáltatását, akkor ők is meg fogják azt erősíteni, hogy legalább egy-két landoló oldalra szükséged lesz. A mennyiség persze nagyban függ attól, hogy milyen céljaid vannak, ugyanis egy ilyen oldal optimális esetben csak egyetlen célt szolgál.
Lehet ez az e-mail címlista növelése, egy-egy szezonális ajánlat, sőt, akár remarketing listák is érdemelnek külön landoló oldalakat. Aligha van ugyanis annál bosszantóbb, mint amikor a látogatód egy-egy hirdetésedre kattintva nem azt kapja, amit vár, amiért kattint. Hamar el fogja veszíteni az érdeklődését, és nem fog már tovább keresni az oldaladon, hanem feladja, megnyomja a vissza gombot, és máris lőttek egy potenciális ügyfelednek.
Ha szeretnéd ezt elkerülni, akkor a célok tisztázása után tervezd meg az ideális landoló oldalaidat!
Hogyan töltsd meg tartalommal a landing page-ed?
Nos, ha már megvan, hogy mit szeretnél azoktól, akik rákattintanak az oldaladra, akkor azt is érdemes tisztázni, hogy azt hogyan érheted el. Landing page-ek esetében a következők rendkívül lényeges tudnivalók:
- Háromnál több előnyt egyetlen szolgáltatáshoz vagy termékhez se sorolj, az már inkább tukmálás és bizonygatás, semmint hatékony értékesítés.
- Amennyiben van rá lehetőséged, mutass be vásárlói véleményeket minél hitelesebb formában.
- Soha ne feledkezz meg az úgynevezett CTA (call-to-action) gombokról, vagyis mondd meg a látogatódnak, hogy mit csináljon: vásároljon, iratkozzon fel, fizessen elő, érdeklődjön, adja meg a telefonszámát.
Ha ezekre odafigyelsz, akkor garantáltan több konverziót fogsz elérni.
Ne szórd a pénzt – főként ne feleslegesen!
Aligha van bosszantóbb egy cégvezető számára, mint amikor hónapról hónapra azt kell végignéznie, hogy pörgeti ki a forintokat GoogleAds vagy Facebook hirdetésekre, majd abból semmilyen konverzió nem jön, a bevételek elmaradnak, a nyereségről álmodni sem mer, és már a vállalkozás léte kerül veszélybe.
Mindez azonban elkerülhető a megfelelő landoló oldalak segítségével, így mindenképpen érdemes foglalkozni ezzel a témával mélyrehatóbban is!