Az ABBYY új intelligens automatizálási és mérnöki központot nyitott Litvániában
A cég azoknak a dolgozóknak, akik máshonnan szeretnék munkájukat végezni, távmunka-lehetőséget is biztosít. Az új központ által biztosított mérnöki erőforrások közé tartozik az ügyféltámogatás, a szakmai szolgáltatások, az ügyfélsiker-biztosítás és a képzések is, melyek kiegészítik az Európa más régióiban és az Egyesült Államokban már meglévő szolgáltatásokat.
"Az ügyfélközpontú mérnöki irodánk megnyitását Vilnius pezsgő, technológiailag fejlett városában két fő szempont vezérelte: szerettük volna megerősíteni az intelligens folyamatautomatizálási megoldásainkhoz járó ügyféltámogatást, valamint segíteni és biztonságosan áttelepíteni az ukrán munkavállalókat Litvániába" – nyilatkozta Ulf Persson, az ABBYY vezérigazgatója. "Növekvő globális vállalatként a lehető legmagasabb szintű ügyfélsiker elérésére törekszünk, ezért továbbra is folytatjuk a műszaki és emberi infrastruktúránkba történő beruházásokat."
Az ABBYY új szoftvermérnöki központja Vilnius városában a vállalat 15. irodája.