Csúcson a kávé és a hot-dog: rekordévet zár a MOL Fresh Corner 2025-ben
A növekedés jelentősége jól érzékelhető: a tavalyi, már akkor is kiemelkedő 65 millió kávé- és 43 millió hot-dog eladás után 2025-ben minden fronton tovább erősödött a fogyasztás.
„Óriási büszkeség számunkra, hogy épp a Fresh Corner 10. jubileumi évében döntöttünk meg minden korábbi hot-dog- és kávérekordot. Ezek az eredmények nemcsak a vásárlók bizalmát tükrözik, hanem azt is jelzik, hogy jó úton járunk: a MOL stratégiája működik, és továbbra is az utazók igényeire építünk. A vendégeinkkel közösen tettük emlékezetessé ezt a jubileumi évet” – mondta Ratatics Péter, a MOL-csoport fogyasztói szolgáltatások ügyvezető igazgatója.
Hozzátette, hogy a rekordévhez az is hozzájárult, hogy a Fresh Corner tízéves jubileumán a MOL új területen, a vasúti közönség kiszolgálásában is megjelent: „Tíz évvel a Fresh Corner indulása után úgy éreztük, ismét kell egy nagy dobás, hogy új szintre emelhessük a fogyasztói élményt és túlmutassunk az autós fókuszon. Ennek eredményeképp jött létre az együttműködés a MÁV-val azzal a céllal, hogy a vasúti közönséget is kiszolgálhassuk.”
A Fresh Corner – amely idén ünnepelte fennállásának 10. évfordulóját – továbbra is a minőségi úti gasztronómia egyik legnépszerűbb regionális szereplője, és a vállalat stratégiai pillére a fogyasztói szolgáltatások területén.