Hárommilliárd hirdetés naponta: jelentősen bővült a Huawei hirdetési platformja, a Huawei Ads
A HDC.Europe idei eseményének fókuszában a vállalat alkalmazás-áruházának, az AppGallerynek a további fejlesztése állt, annak érdekében, hogy még jobb és színesebb alkalmazások jelenhessenek meg a platformon. Az AppGallery mára stabilan a világ harmadik legnagyobb alkalmazás-áruháza, 2022 harmadik negyedévének végére több mint 580 millió aktív felhasználója volt havonta, ebből 45 millió Európában. A Huawei globális fejlesztői közössége pedig több mint 6 millió tagot számlál, és több mint 220 ezer alkalmazást integráltak a HMS Core-ba. A HMS okostelefonokon elérhető alkalmazások száma 147%-kal nőtt 2021-ben.
William Tian, a Huawei Consumer Business Group európai elnöke elmondta: „Az a víziónk, hogy minden Huawei-felhasználónak a lehető legjobb élményt nyújtsuk az élvonalbeli technológiák terén – hardveresen és szoftveresen egyaránt. Sikereink alapját az innovatív eszközeink és az eszközök közötti együttműködést erősítő ökoszisztémánk jelenti. Kiterjedt partneri kapcsolatainknak köszönhetően ma már stabilan a világ harmadik legnagyobb mobil ökoszisztémáját tudhatjuk magunkénak, és tovább folytatjuk az innovációt, valamint a növekedést ezen a sokszínű piacon.”
A konferencián a Huawei bejelentette, hogy hűségprogramot indít megújult alkalmazás-áruházában, az AppGalleryben. Az új programban a felhasználók szinteket léphetnek, sokféle és egyre növekvő értékű kedvezményt vehetnek igénybe, letölthetnek új alkalmazásokat és vásárolhatnak az alkalmazásokon belül.
Hatalmasat nőtt a Huawei hirdetési platformja
Ismertették a Huawei Ads teljesítményét is, amely 2020-as indulása óta kilencszeresére bővítette hirdetői hálózatát, több mint kétszáz hirdetési ágazatot lefedve. Eközben a Huawei Publisher hálózata négyszeresére nőtt – várhatóan 2023-ban pedig ismét ugyanennyivel fog növekedni. A HUAWEI Ads jelenleg több mint hatvan tanúsított ügynökséggel rendelkezik világszerte, ezek harmada Európában található.
A Huawei rendszerében jelenleg napi hárommilliárd hirdetési kérelmet (Ad request) indítanak, amely várhatóan további négyszáz százalékkal nő majd 2023-ban. A Huawei Ads mellett a vállalat sok más üzleti növekedési lehetőséget is kiépített: például miután egy alkalmazás megjelenik az AppGalleryben, a HMS-be is integrálják, hogy még jobb digitális, összekapcsolt élményt nyújtson a felhasználóknak. Ez azt jelenti, hogy a Huawei továbbfejlesztett élményt kínál a keresés, a navigáció és a fizetés terén egyaránt.
Díjazták a legjobb alkalmazásokat
A Web Summit során rangos gálaeseményen hirdették ki a legjobb alkalmazásfejlesztőket, ügynökségeket és tartalomszolgáltatókat, illetve díjazták az AppGalleryn elérhető legjobb alkalmazásokat és játékokat is.
A Huawei szakértői szerte Európából öt alkalmazáskategóriában és öt játékkategóriában ítélték oda az “Editors’ Choice Awards” díjat. A nyertes alkalmazásokat többféle szempont – az innovációs érték, a felhasználói élmény, a történetmesélés ereje, a dizájn szépsége és hozzáférhetőség – alapján választották ki. A díjazott alkalmazások és játékok kivétel nélkül hozzájárultak a felhasználói élmény javításához az elmúlt évben.
A legjobb alkalmazásoknak járó AppGallery Editors’ Choice Awards nyertesei a következők:
A legjobb zöld alkalmazás – Moovit
A legjobb egészségügyi alkalmazás – Yazio
A legjobb alapvető alkalmazás – Revolut
A legjobb egyéni növekedést elérő alkalmazás – Kahoot!
A legfelkapottabb alkalmazás – Smule
A legjobb játékoknak járó AppGallery Editors’ Choice Awards nyertesei a következők:
A legjobb multiplayer játék – PUBG Mobile
A legjobb családi és tömegpiaci játék – My Talking Angela 2
A legjobb RPG játék – Summoners War
A legfelkapottabb játék – Infinity Kingdom
A legjobb sportjáték – Fishing Clash
A legjobb stratégiai játék – Lords Mobile
Az üzleti partnerek is elismerésben részesültek
A díjak csoportja idén kiegészült az üzleti partnereknek és fejlesztőknek szóló a “Grow with Huawei Awards” elismeréssel. Az új díjat elsősorban azoknak ítélik oda, akik a vállalattal együttműködtek a felhasználói bázis és a letöltések számának növelésében, hozzájárultak bevételszerzési lehetőségek fejlesztéséhez, kihasználva a kulcsfontosságú HMS-szolgáltatásokat, köztük a HUAWEI böngészőt, Petal Searchöt és HUAWEI Ads-et.
A minőségi forgalom és felhasználói adatok rendkívül fontosak a Huawei Ads számára, amely számos díjat nyert már a hirdetőknek nyújtott kiváló minőségű kampányokért. Ez is része a Huawei szolgáltatásokon átívelő növekedési megoldásainak, amelyek új lehetőségeket kínálnak a felhasználók és partnerek számára a HMS ökoszisztémán belül.
Az AppGallery “Grow with Huawei Awards” nyertesei a következők:
- Legjobb hirdető – Flashcore (Csehország); Mediaset Infinity (Olaszország)
- Legjobb ügynökség – Avow (Németország); Havas Media Group (Portugália)
- Legjobb kiadó – Outfit 7 Limited (Ciprus); AppGeneration (Portugália)
- Legjobb növekedést elérő partner – mrge (Németország); Admitad (Németország); FREE NOW (Németország); Zeropark (Lengyelország); SQUID (Svédország)
Jaime Gonzalo, a Huawei Mobile Services Europe alelnöke szerint az AppGallery a választás szabadságát kínálja a felhasználóknak nemcsak az alkalmazások és játékok, hanem számos hozzáadott értékű szolgáltatás esetén is. A Huawei Mobile Services (HMS) összekapcsolt ökoszisztémájának köszönhetően az AppGallery gördülékeny felhasználói élményt kínál bármely Huawei eszköz vagy szolgáltatás használatakor. Ez az oka annak, hogy a platform folyamatosan növekszik, és több mint 580 millió havi aktív felhasználót ér el szerte a világon.