Jelentős növekedéssel számol középtávú stratégiájában a Gloster
Ez alapján a cég árbevétele 14 milliárd forintra, EBITDA-ja pedig a 2021-es várható 720 millió forintos érték közel négyszeresére, 3 milliárd forint közelébe ugorhat 2025-re. Ugyanezen időtávon 30-40% export árbevétellel számolnak, és a teljes árbevétel több, mint 75-80%-a megújuló jellegű lehet, míg az idei első félévben ennek aránya 64% volt.
A stratégiának három lába van: az organikus növekedés, egy új, elsősorban a német piacra dolgozó 150 fős vidéki IT szolgáltató központ létrehozása két éven belül, valamint a tervezett újabb belföldi és külföldi akvizíciók. Az újabb akvizíciókra összesen 4 milliárd forintot szán a társaság, ennek finanszírozását a Gloster zártkörű tőkeemelésekből és egy 2023-ban tervezett nyilvános forrásbevonásból kívánja fedezni, melynek mértéke akár 3 milliárd forint is lehet.
A társaság középtávú stratégiája meglehetősen ambiciózus mind az organikus növekedés, mind pedig az akvizíciók terén, a társaság középtávú várakozásai jelentősen meghaladják a korábbi elemzésünkben szereplő előrejelzésünket.