Kaszinópartnerség – Remek üzlet vagy csak az idő- és a pénz szórása?
Partnerség online kaszinókkal – Reális bevételi forrás vagy időpocsékolás?
Az online kaszinók vadásszák az új játékosokat, és partnerek százezrei keresnek pénzt ezzel nap mint nap. De vajon neked, mint magyar polgárnak van-e értelme belevágni abba, hogy egy egyébként erősen versengő, kissé már telített piacra belépj mondjuk a blogoddal vagy weboldaladdal? A rövid válasz az, hogy igen. Az olyan kiváló kaszinó partner oldalak, mint a https://nyerogepek-jatekok.online/ pontosan ezt teszik, és szinte naponta adnak ki új írásokat, elemzéseket, amelyek segítenek a játékosoknak eldönteni, hogy melyik is a legjobb online kaszinó. Ezt pedig te is meg tudnád csinálni, nem? Ha kétségeid vannak, a következőkben megtudhatod, hogyan működik ez az egész.
Hogyan működik?
A partnerséget valószínűleg nem kell bemutatnunk, hiszen te magad is tudod, hogy ha egy nagy cég termékét vagy szolgáltatását reklámozza valaki, annak a nagy cég fizet. A reklám lehet egy hirdetés, egy Facebook-poszt, esetleg Instagram-story, amelyben el van helyezve a termék, vagy a szolgáltatás van bemutatva. Na most, ez az online kaszinók világában egy kicsit van csak másképp. Az online kaszinók alapvetően az új belépőkre hajtanak, hiszen ők azok, akiket ha meggyőzöl, akkor vélhetően megtesznek legalább egy befizetést, ha másért nem, hát a szép bónuszokért. A nyomkövető linkeket a saját oldaladon kell elhelyezned, és ha erre kattint egy olvasód, majd regisztrál (ha egy hónap múlva regisztrál, a sütik miatt akkor is te leszel az ajánlója) és befizeted, megkapod a jutalékod. Ez ilyen egyszerűen működik.
Hogyan szerezz látogatókat, akik csatlakoznak is a kaszinókhoz?
Ez egy nagyon jó, és bizony nagyon lényeges kérdés. Amikor ezt a kérdést felteszed magadnak, azt gondolhatod, hogy neked fogalmad sincs róla. Pedig valójában te is nap mint megteszed azt, amit a látogatóktól elvársz: használsz keresőt, regisztrálsz oldalakra, vásárolsz online. A következő módszerek bemutatásához tegyük fel, hogy van már egy kisebb blogod, ahol elhelyeztél már pár cikket az online kaszinókkal, szerencsejátékkal vagy sportfogadással kapcsolatban.
Keresőoptimalizálás használata
Nincs is jobb a természetes találatoknál, az organikus látogatóknál. Ők azok, akik a Google keresőjébe beírtak valami olyan szót, ami a szerencsejátékhoz kötődik, és a te oldaladon is megfelelően el van helyezve. A célod az tehát, hogy a Google találati listán (SERP) a lehető legmagasabb helyre kerülj, anélkül, hogy fizetnél a hirdetésért. Ez nem megy egyik napról a kettőre, de az egyik legkönnyebb és legolcsóbb forgalom – ezáltal pedig átkattintás – növelő módszer. A főbb tudnivalók a következők:
- Használj kulcsszavakat amelyek kötődnek a szerencsejátékhoz.
- Használj optimalizált szöveget (vagy keress egy írót, aki megírja neked).
- Legyenek képek, linkek a weboldalon, de ne ess túlzásba.
PPC
A pay-per-click hirdetési mód azt jelenti, hogy te fizetsz azért, hogy az oldalad hirdetése hasonló oldalakon megjelenjen. Ez egy költséges és nehéz módszer, de ha ügyesen meg tudod csinálni, akkor hosszú távon megélhetsz a kaszinópartnerségből.
A nagy kérdés: mennyit kereshetsz?
Talán a legfontosabb kérdés az, hogy mennyit kereshetsz kaszinópartnerként. Ahogy mi láttuk, a kaszinópartner programok legtöbbször 45-50% részesedést fizetnek az új játékos első befizetése után, és egy bizonyos (általában alacsonyabb százalékot) a további befizetésekért. Ha mondjuk tehát beregisztrál rajtad keresztül 10 játékos, és befizet 10.000 Forintot, te mindegyikért kapsz 4500 forintot, tehát összesen 45000 Ft jutalékot kerestél. A határ egyébként pedig a csillagos ég. Mivel ma már könnyű honlapot építeni, így az induló költségek is igen alacsonyak. Úgyhogy igen, megéri a kaszinópartnerség.