Miért az ügyfélközpontúság a legfontosabb értéke egy webáruháznak?
Az e-kereskedelem és a webáruházak térnyerése – végtelen információ és lehetőség a világban
Régen minden jobb volt? Egyszerűbb talán. Hiszen az ember csak elment a legközelebbi boltba, megvette, amire szüksége van, és kész is. Ha nem volt kedves az eladó, vagy nem találtunk meg egy példányt, amit kerestünk, így jártunk. Ma ez egy kicsit másképp van. Végtelen információ és lehetőség áll a rendelkezésünkre. Ha szeretnénk ruhát venni, nem feltétlenül kell elmenni felpróbálni sem. Ha pedig nem találjuk meg egyik oldalon, már megyünk is a másikra – 5 perc alatt több webáruház kínálatát átnézzük, mint ahány boltba fizikailag egyáltalán el tudnánk jutni.
Egy innovatív 21. századi üzleti modell alapja, az ügyfélközpontúság
Az imént felsoroltak miatt pedig még inkább előtérbe került az ügyfélközpontúság. Minden vállalatnak élet-halál kérdés, hogy képes-e a vevői kedvében járni. Ha megnézzük a ma alkalmazott üzleti modelleket, az ügyfelek és vevők már kihagyhatatlanok belőlük – az egyik legnépszerűbb, a Business Model Canvas több eleme is érinti például (ügyfélkapcsolatok, ügyfélcsatornák, maga az értékajánlat). Lényegében az egész üzleti modellt és stratégiát “vevői szemmel” kell felépíteni.
A MunkaruhaDivat.hu webáruház mottója: első az ügyfél!
Hogy mivel tud kitűnni egy webáruház a rengetegből? Egy ruhabolt számára ez például teljesen egyértelműen égető kérdés. A széles kínálat, a minőség, és az olyan extrák, mint például a logózás, a bemutatóterem biztosítása, a garanciák, a termékcsere lehetősége, a könnyedebb felhasználói élmény – például szűrők az egyszerűbb kereséshez –, az akciók, a hűségprogram mind-mind olyan tényezők, amelyek kiemelnek egy webáruházat a sok közül. A MunkaruhaDivat webáruház pontosan ezen elvek alapján működik, és “öltözteti” vevőit – nemcsak a céges dolgozókat, hanem a sportolni vágyókat vagy egyszerűen utcai, minőségi ruhát keresőket egyaránt.