Újabb sportszponzorációt jelentett be a Hisense
Az Európa-, valamint a világbajnokság, továbbá a Paris Saint-Germain szponzorációja után a Hisense ezúttal az olasz futballpiacra is betette a lábát, mindezt egy olyan együttműködéssel, amely jól tükrözi a vállalat sport iránti szenvedélyét. "A döntés már régóta érlelődött bennünk, végül a közös jövőkép és az élvonalbeli megoldások iránti kölcsönös szenvedély tette lehetővé a partnerség megvalósulását - hangsúlyozta Gianluca Di Pietro, a Hisense olaszországi leányvállalatának vezérigazgatója.
"Öröm számunkra, hogy immár a Hisense-t is a kék-feketék partnercsaládjában üdvözölhetjük. A Hisense-ben ugyanazt az innovációra és kiválóságra való törekvést látjuk, ami klubunkat is jellemzi, és hiszünk abban, hogy az együttműködés mindkét márka számára új horizontokat nyit majd" – tette hozzá Alessandro Antonello, az FC Internazionale Milano vezérigazgatója.
A Hisense a hazai olasz mérkőzéseken a LED-kivetítőkön, valamint maxiscreen-en is megjelenik szponzorként, továbbá az Inter klub helyiségeiben – úgymint a stadion vendéglátóhelyiségeiben vagy az edzőtermekben – is használja majd a vállalat készülékeit.