Az első fél évben 18 százalékkal nőtt a magyarországi online kiskereskedelem forgalma
 
			
		    Az összegzés szerint a teljes magyar online  kiskereskedelem forgalma 2016 második negyedévében 15 milliárd forinttal  és mintegy harmadával több tranzakciós eredménnyel múlta felül az első  negyedév teljesítményét.
    
Az online kiskereskedelemben továbbra is  a műszaki cikkek voltak a legkeresettebbek, a szórakoztató elektronikai  termékekből 11 milliárd forint bevétel származott a második  negyedévben, ami csaknem 46 százalékos forgalombővülés 2015 azonos  időszakához képest. A kategória növekedését a kutatók elsősorban a  labdarúgó Eb vásárlásösztönző hatásával indokolták, hozzátéve, hogy a  harmadik negyedévben az olimpia és az iskolakezdés köré épülő kampányok  hatására, várhatóan tovább erősödik a szektor.
    
A nagyobb értékű  műszaki cikkek iránti megnövekedett kereslet hatással volt az átlagos  kosárértékre is, amely a nyár elején megközelítette a 11 200 forintot,  szemben a 2015 nyár elején elért 10 000 forintos átlaggal.
 
				     
				     
				     
				     
				     
				     
				     
				     
				     
				     
				     
				     
				     
				     
				     
				     
				     
				     
				     
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                        