Casco biztosítás ügyféligényekre hangolva
Az UNIQA Biztosító a 2011-es kötelező gépjármű-felelősségbiztosítási kampány nyertese lett. Minden negyedik biztosítót váltó az UNIQA-t választotta, illetve választja, így az UNIQA már több mint 200 ezer új KGB szerződést kötött 2012-re. A meglévő és az új ügyfelek igényeihez igazodva a casco gépjármű-biztosítás szolgáltatási körét kibővítették.
A biztosító szakembereinek tapasztalatai alapján, az ügyfelek segítséget igényelnek a kárrendezés során. „Aki gépkocsit vezet a forgalomban, annak sajnos számolnia kell a lehetőséggel, hogy egy közúti baleset során autója megsérül, összetörik. Az ilyen alkalmakkor tudatosul a legtöbbekben, hogy milyen sok idővel és utánajárással jár a kárügyintézés.” – osztotta meg tapasztalatait Megyeri Gábor, az UNIQA Biztosító Zrt. gépjármű-biztosítási területvezetője. Éppen ezért a károsultak terheit csökkentve az UNIQA az elkövetkezendő egy évben a casco biztosítás mellé olyan többletszolgáltatást nyújt, ami segít az ügyfeleknek az ügyintézésben - adminisztrációs feladatok ellátásában, a megfelelő javítóműhely megtalálásában, kiválasztásában - és a költségeik enyhítése érdekében, a casco önrészének a felét is állja.
Az ügyfélnek, amennyiben kár esetén a cascóján keresztül szeretné megjavíttatni autóját, nem kell mást tennie, mint hívni az UNIQA kárbejelentési számát, ahol az ügyintézők segítenek a megfelelő szervizpartnert megtalálni. A casco önrész felétől pedig abban az esetben tekint el a biztosító, ha az általa ajánlott szervizpartnernél történt meg a sérült autó helyreállítása.
A megfelelő szervizpartnerek kiválasztásában a biztosító a nagy tapasztalattal rendelkező Dekra, kárrendezési szakértői szervezetet kérte fel segítségül. A Dekra továbbá a kárrendezési folyamat során a javítási munkálatokat fogja nyomon követni, ezzel is garantálva a minőségi munka elvégzését.
Az ügyfélirányítással az UNIQA Biztosító és partnerszervizei nem titkolt célja, az ügyfelek minőségi kiszolgálásán túl, a szürkegazdaság kifehérítése, hiszen így az ügyfél csak megbízható javítószervizekhez juthat el. Országos partnerszerviz-hálózatot építettek ki annak érdekében, hogy az ország minden pontján legyen lehetőség megfelelő szervizt ajánlani a biztosítottaknak.
„Az innováció mindig is fontos szerepet játszott cégünk életében. Egy termék kialakításakor nem csak az új technikai megoldásokra, hanem az ügyfél költségeit csökkentő és a kényelmét kiszolgálni hivatott megoldásokra is fókuszálunk. Ennek jegyében hoztuk létre meglévő és új ügyfeleink igényeire hangolva casco biztosításunk új szolgáltatásait is, melyet csak egyéni szerződéssel rendelkező ügyfeleink vehetnek igénybe, a flottaszerződéssel rendelkezők nem ” – nyilatkozta Megyeri Gábor. Az elkövetkezendő egy év tapasztalatai fogják meghatározni a casco akció további folytatását.