Egészségturisztikai kampányt indít belföldön a Magyar Turizmus Zrt.
A kampány az egészségturizmusra épül: a turisztikai régiók gyógy- és wellness turizmushoz kapcsolódó kedvezményes akcióit, ajánlatait, programjait népszerűsíti belföldön. A közlemény szerint a szolgáltatók konkrét ajánlatainak népszerűsítésének elsődleges eszköze a Magyar Turizmus Zrt. honlapja, ahonnan valamennyi régió speciális ajánlatai elérhetőek.
Az online kampányt nyomtatott sajtómegjelenések egészítik ki, női magazinok mellett az MT Zrt. saját kiadású, havonta megjelenő "ÉLMÉNY itthon" magazinjában. A Központi Statisztikai Hivatal (KSH) adatai szerint tavaly gyógyszállodában és wellness szállóban összesen 540 ezer vendég szállt meg, a gyógyszálló vendégeinek száma 20,7 százalékkal csökkent, míg a wellness szállodáké 42,1 százalékkal nőtt. Tavaly a gyógyszállodákban 1,027 millió vendégéjszakát töltöttek el, ez szintén 20,7 százalékos csökkenés. A wellness szállókban eltöltött vendégéjszakák száma 40 százalékkal 868 ezerre emelkedett.