Kétszámjegyű növekedést mutatott a BMW
A 2012-es évben a BMW csoport 1,85 millió gépjárművet értékesített, ami 10,6%-os növekedést jelentett. Az árbevétel 11,7%-ot emelkedett, vagyis az árbevétel növekedésnek csak egy része adódott volumenhatásként, kisebbik része a magasabb értékesítési árnak tulajdonítható. Az árbevétel nagy része Európából származik, majd ezt követi Ázsia és Amerika. Az ázsiai növekedés 24%, míg az amerikai 14% volt. Az ázsiai értékesítés főleg Kínából származott. A legnagyobb növekedést az 1-es széria érte el, de a legnagyobb számban értékesített típus a 3-as sorozat volt, és ezt követtő az 5-ös sorozat.
BMW részvény
A 2013-as tervekben 11 új modell bemutatása szerepel, 2014-ig pedig összesen 25. Az autószegmens EBIT marzsa 8 és 10 százalék között maradhat. Az eladott autók számában egyszámjegyű növekedést várnak, és 2016-ra 2 millió darabra növelnék az értékesített darabszámot. 2013-ra a 2012-eshez hasonló eredményt várnak, ennek oka az új modellek magas fejlesztési költsége, illetve a beruházások magas szintje, melyre a termelés növelése érdekében van szükség - olvasható az Erste Európa Best of kiadványában.