Megduplázza hot dog választékát júliusban a MOL

Itt a nyár, a strandolás és persze a „strandkaják” időszaka. Az egyik legnépszerűbb streetfood, a nyaralók körében is különösen népszerű hot dog eddig is a Fresh Cornerek kínálatának egyik legnépszerűbb darabja volt. Most azonban a Bistro hot dog, az amerikai és a francia típus sima és sajtos virslis verziója mellé újabb hat ízzel bővül a választék, így júliusban Bajor, Monte Cristo, Vega-dog, Western, Éhes kertész és Mexikói változat közül is választhatnak azok, akik egy Fresh Cornernél pihennek meg útközben.
„Mivel nyaranta sokan kelnek útra autóval, a MOL júliusra időzítette
melegétel kategóriájának választékbővítését. Az ízkínálat kidolgozását a legnépszerűbb nemzetközi hot dog-típusok ihlették az európai fogyasztók ízlésére szabva” – mondta el Orosz András, a MOL Magyarország Kiskereskedelem vezetője.
Az Egyesült Államokban, a hot dog hazájában egyébként a július hagyományosan a hot dog hava, ehhez is kapcsolódik a MOL lépése, amely mintegy 50 töltőállomást érint Magyarországon – ennyi helyen működik jelenleg Fresh Corner.
A MOL az elmúlt időszakban számos újítást vezetett be töltőállomásain, miután tavaly meghirdette új, MOL 2030 stratégiáját. A MOL stratégiájának egyik sarokpontja, hogy a jövőben nem egyszerű benzinkútként, hanem kiskereskedelmi egységekként tekint a régióban található mintegy 2000 töltőállomására, amelyből közel 500 Magyarországon található. Ennek az új szemléletnek volt az egyik első lépése a Fresh Corner koncepció bevezetése, majd ennek köszönhetően nyitotta meg márciusban a MOL Fresh drive, ablakos kiszolgálóját a Szentendrei úton márciusban, illetve hirdette meg múlt héten, hogy ezentúl kutyák is bejöhetnek a töltőállomásokra. A MOL folyamatosan vizsgálja az újabb és újabb lehetőségeket és szolgáltatásokat. Az a célja, hogy minden töltőállomáson a legjobb és legkeresettebb szolgáltatásokat nyújtsa az utazóknak.
A hot dog szó egy sport karikaturistától, Tad Dorgantól származik, aki 1901-ben egy baseball mérkőzésről készített képes tudósításában használta először a kifejezést. Azóta a virslivel töltött lágy péksütemény meghódította Amerikát, majd ez egész világot. Az Amerikai Nemzeti Hot Dog Tanács kutatása szerint a legnépszerűbb hot dog-kiegészítő a mustár, a gyerekek körépen pedig a ketchup.
A hot dog-ízlés területenként változó, míg New Yorkban a könnyed mustár mellé párolt hagyma dukál, addig Chicagóban mustár, az ízesítés, hagyma és paradicsomszeletek szerepelnek a kötelező hozzávalók között. A kutatás során gyerekeket is megkérdeztek arról, hogy milyen hozzávalóval dúsítanák a hot dogjukat, ha az édesanyjuk éppen nem nézne oda. A válaszadók 25 százaléka a csokoládészósz mellett tette le a voksát.
A Tanács szerint a hozzávalókat a zsömlére kell tenni, először a folyékony dolgokat (mustár/ketchup), majd sűrű anyagokat (hagyma/ízesítés), utána a sajtot és a fűszereket, majd a virslit.
Kalkulátor ajánlónk:
Fix számokkal lottózol? Akkor ez neked való kalkulátor