Mit ad egy online marketing képzés?
A képzésről röviden…
A képzés valójában 3 részből áll. Adott egy Facebook- és Instagram-hirdetés és egy Google Ads-tanfolyam. A könyvek mellett ezen a képzésen videós anyagok segítségével a gyakorlati tudást is elsajátíthatod. Így létrehozhatod saját kampányodat, amivel vevőket is tudsz szerezni!
A tanfolyam végére így már biztosan képes leszel önállóan kezelni és tervezni online stratégiádat. De lássuk részletesebben, milyen előnyeink származnak egy online marketing képzésből!
Mit tanulhatok a képzésen?
Megismerheted teljes mértékben a Facebook és Google Ads kezelőfelületét, s azt is megtudhatod, mire érdemes használni őket. Képes leszel továbbá látogatókat terelni a saját weboldaladra a közösségi médiás hirdetésekről. Ezenkívül megtanulhatod, hogyan hozz létre remarketing célközönségeket, hogyan végezz kulcsszókutatást, hogyan hirdess a Google Display hálózatán vagy a közösségi oldalakon.
Megtanulhatsz kampányokat megtervezni és lebonyolítani, s a későbbi konverziómérést is képes leszel értelmezni. A kezelőfelületek elsajátítása mellett elméleti tudással is gazdagodhatsz, sőt még a SEO-val is képben lehetsz!
Ha szeretnéd végre magad kezelni a hirdetéseid, akkor az Adnet Media online marketing képzéseivel kitanulhatod a szakmát!
Mik a képzés előnyei?
A képzésnek számos előnye van, például az, hogy kényelmesen, otthonról tanulhatsz a saját tempódban, és bármikor visszanézheted az anyagokat. Gyakorlati és elméleti szintű oktatást folytathatsz, ráadásul minősített, marketingszakértő által készített tréningen vehetsz részt.
Biztos lehetsz benne, hogy az anyagok naprakészek, hiszen folyamatosan frissítésre kerülnek, s egyenesen 26 leckét, 26 videót tanulmányozhatsz részletesen. Legyen valaki kezdő vagy haladó a témában, mindenki számára hasznos ismereteket nyújtanak.
Sok esetben a tanfolyamok mellé kedvezményes árú “bónuszok” is járnak, ilyen például a Google Ads audit lista, Landing page checklist, Posztkészítő tanfolyam. Legyél te is szakember a témában! Ne feledd, a digitális világban egyre fontosabb a vevői igényekhez való igazodás, így fontos, hogy megfelelő online stratégiával rendelkezzünk! Ha ez rendben van, akkor biztos, hogy a számok is magukért beszélnek majd!