Sikeres évet zárt az Arval cégcsoport 2020-ban
Reakciók a járványhelyzetre
A járványhelyzet alatt az Arval világszerte mozgósította lokális irodáit minden országban, hogy az ügyfelek számára a szolgáltatások folyamatosan biztosítva legyenek. A válság alatt számos ügyfél számára jelentett segítséget a szerződési feltételek rugalmasabbá tétele, valamint a szerződések meghosszabbítása is. Mindezt a stabil informatikai rendszereknek köszönhetően az Arval munkavállalóinak 99 százaléka otthona biztonságából dolgozva valósította meg.
2020: prosperáló év a cégcsoportnál
A lezárások következtében az új mobilitási trendekre reagálva a vállalat 2020 májusában elindította a "The Journey Goes On" nevű úttörő megoldását*, amelynek célja, hogy támogassa az Arval ügyfeleinek biztonságos, fenntartható és költséghatékony mobilitási megoldásokkal történő újraindulását. Ide tartozott többek közt a járművek fertőtlenítése és a személyes kontaktus nélküli folyamatok bevezetése. 2020-ban világszerte sor került fontos partnerekkel történő együttműködések megújítására és új kapcsolatok megkötésére, mint például a Sixt-el (Németországban, Franciaországban, Hollandiában, Egyesült Királyságban és Belgiumban), a CaixaBank Payments & Consumer csoporttal (Spanyolországban és Portugáliában) és az Unicredit Bank Austria-val is. A partnerségek fókuszában az ügyfélélmény digitalizálása áll, valamint a termékek és szolgáltatások körének kiterjesztése megosztott, összekapcsolt és e-mobilitási megoldásokkal. Az Arval 2020-as növekedése nem csupán meghatározó partnerségeken alapult, hanem földrajzi terjeszkedésen is. A cég megerősítette jelenlétét Latin-Amerikában új kolumbiai irodák megnyitásával.
CSR kezdeményezések a válság idején
A társadalom és ügyfelek iránti felelősségétől vezérelve az Arval 2020-ban a környezetvédelmi kihívásokra adott válaszként meghatározó CSR-stratégiát dolgozott ki. A programban célul tűzte ki, hogy 2025-ig félmillió villamosított járművet üzemeltet, ami 30%-kal kevesebb átlagos szén-dioxid-kibocsátást eredményez majd a teljes flottájában. Emellett egy másik fontos projektbe is belekezdett: 12 országban közel 350 járművet kínált fel a vállalat díjmentesen az egészségügyi dolgozók munkájának megsegítésére. Az Arval társadalmi felelősségvállalási programját platina EcoVadis besorolással** jutalmazták, mely a vállalatok CSR-tevékenységét értékelő független nemzetközi szervezet legmagasabb szintű elismerésének minősül.
2021: új mobilitási szolgálatatások a portfólióban
Az Arval cégcsoport három új mobilitási terméket – Mobility Hub, Mobility App és Mobility Consulting - indított el azzal a törekvéssel, hogy vezető szerepet töltsön be a fenntartható mobilitás terén. Ezek a szolgáltatások együttesen az iparágban most jelennek meg először: egy megosztáson alapuló megoldásokat összegyűjtő tudásközpont, egy mobilitási megoldásokat rendszerező applikáció és egy konzultációs platform. Az újdonságok elsőként Hollandiába, Franciaországba és Németországba érkeztek meg.
„Nagyon bízom ebben az évben; sok projekt és kezdeményezés áll előttünk. A mostani beruházások 2021-ig és az elkövetkezendő években is erősítik jövőképünket, és terveink szerint idén meghaladjuk a 2020-as flottanövekedést." – nyilatkozta Alain van Groenendael, az Arval elnöke és vezérigazgatója.
„Várakozásokkal telve vágunk neki a 2021-es évnek Magyarországon is, hiszen ügyfeleink már idén találkozhatnak majd az Arval Beyond stratégia első lokális eredményeivel, például a gőzerővel zajló mikromobilitási fejlesztéseinkkel, illetve az első konkrét lépésekkel a még zöldebb flották irányába. 2020-ban a korlátozások alatt rengeteg belső fejlesztést hajtottunk végre, és ezeknek köszönhetően erős kereskedelmi- és operációs csapattal, valamint jelentős ambíciókkal vágunk neki az előttünk álló évnek.” – emelte ki Gwénael Cévaer, az Arval Magyarország ügyvezető igazgatója.