A Ferrari 17 százalékkal növelte profitját

A cég honlapjára felkerült adatok szerint a március végével záródott három hónapban az adózott eredménye 17 százalékkal, 412 millió euróra emelkedett az egy évvel korábbi 352 millió euróról.
A kamat- és adófizetés, valamint leírások és értékcsökkenés előtti eredmény (EBITDA) 15 százalékkal, 693 millió euróra nőtt, a kamat és adófizetés előtti eredmény (EBIT) pedig 23 százalékkal, 542 millió euróra emelkedett.
A cég bevétele 13 százalékkal, 1,791 milliárd euróra nőtt.
A Ferrari 3593 autót adott el az idei első negyedévben, 33-mal többet, mint egy évvel korábban.
Az EMEA régióban (Európa, a Közel-Kelet és Afrika) az eladások 8 százalékkal, 1701 járműre nőttek. Észak- és Dél-Amerikában az eladások 3 százalékkal, 1022 járműre emelkedtek. Eközben a szállítások Kínába (beleértve Hongkongot és Tajvant is) 25 százalékkal, 237 járműre, míg az ázsiai és csendes-óceáni térség többi részébe 6 százalékkal, 633-ra estek vissza a tavalyi első negyedévvel összevetve.