Arculatot vált a Wienerberger, Superbrands díjas lett a Semmelrock
A magyarországi leányvállalatot 1990-ben azzal a szándékkal hozták létre, hogy technológiai rendszereit és termékeit egész Kelet-Közép-Európában helyi gyártás révén honosítsa meg. Mára a társaság a magyar építőanyag-piac kiemelkedő szereplőjévé vált. A Wienerberger Magyarországon a cégcsoporthoz tartozó Pipelife-fal együtt kilenc helyszínen 10 gyárral rendelkezik, a hazai foglalkoztatottak száma pedig meghaladja a 800 főt.
Az elmúlt években történt átalakulások és változások okán szükségessé vált a márkaépítés és az arculati elemek újragondolása, így 2024-ben átfogó megújulás veszi kezdetét a Wienerbergernél. Az új arculat modern, rugalmasabb megjelenést biztosít, amely jobban tükrözi a vállalatcsoport komplex megoldásait az építőipar és az infrastruktúra területén.
Első körben a digitális felületeiken cserélik és frissítik tartalmaikat, majd az év végéig minden nyomtatott kiadványukat is megújítják. A vásárlók és a viszonteladók jellemzően a jövő év elejétől találkozhatnak az új arculati elemekkel ellátott termékekkel és nyomtatványokkal a kereskedésekben. Mindezzel párhuzamosan az új kampányok már a megváltozott arculati elemekkel jelennek meg a jövőben.
Pipelife: változás a marketing osztályon
Az elmúlt időszakban a Wienerberger marketing osztályán is történt változás. Júliustól egyesítették a Wienerberger Building Solutions és a Wienerberger Piping Solutions marketing erőforrásait, létrehozták a Pipelife márkamenedzser pozíciót, így ma már egy közös csapat dolgozik a Porortherm, Tondach, Semmelrock és Pipelife márkákon.
Superbrands elismerés a Tondach és Semmelrock márkáknak
Idén tizenhetedik alkalommal ült össze a 20 tagú, független szakemberekből álló bizottság, amely a Wienerberger csoporthoz tartozó Tondach márkát 17. alkalommal, míg a Semmelrock márkát első alkalommal találta érdemesnek a Business Superbrands 2024 védjegy viselésére. Az elismerés az üzleti szektor (B2B) márkáinak legkiválóbb márkáit emeli ki, azaz olyan magyarországi cégeket és márkákat, amelyek nem elsősorban a fogyasztókkal, hanem vállalkozásokkal és szervezetekkel állnak kapcsolatban. A díj értékét növeli, hogy a jelölés kizárólag szakmai szempontok alapján történik, arra sem pályázni, sem jelentkezni nem lehet.
„A Semmelrock az idei listán az első és az egyetlen olyan márka a díjazottak között, amely kifejezetten térburkolati megoldásokkal foglalkozik. Ez hatalmas elismerés, különösen, mivel bár a Semmelrock név már régóta jelen van Magyarországon, lényegében csak három éve kezdtük el a tudatos márkaépítést. Örülök, hogy kollégáimmal közösen olyan eredményesen dolgoztunk, hogy ilyen rövid időn belül egy nívós szakmai díjjal is elismerték az erőfeszítéseinket. Ez a siker újabb visszaigazolása annak, hogy elkötelezettségünk az erős márkák, valamint az innovatív és magas minőségű termékek iránt a szakemberek számára is imponáló. Hiszem, hogy a következő hónapokban az új arculat bevezetése még inkább erősíteni fogja a Wienerberger márkáiról kialakult pozitív képet” – mondta Nagy Zsolt István, a Wienerberger Magyarország marketing vezetője.