Az Adventum Group első szállodaipari beruházását jelentette be a Radisson Hotel Group partnereként

Az 51 emeletes, 212 méter magas torony Wrocław, valamint Lengyelország egyik legmagasabb épülete. Az alsóbb szinteken irodák találhatók, a felsőbb emeleteken pedig 184 lakás. A 48. emeleten kapott helyet az ország legmagasabban elhelyezkedő és a nagyközönség számára látogatható kilátója. A felhőkarcolóhoz két másik épület is tartozik: a négyemeletes bevásárlóközpontként működik, a 19 emeletes, vitorlaszerűen ívelt toronyban szintén irodákat, a felsőbb szinteken pedig 52 lakást alakítottak ki. A Prize by Radisson, Wrocław a jelenlegi irodaterület egyharmadát foglalja majd el, megnyitása 2026 végére várható. A projekt az Adventum első szállodaipari beruházása, amely egy hosszú távú, stratégiai partnerség révén valósul meg a Radisson Hotel Grouppal. Az üzlet kizárólagos közvetítője a CBRE volt.
„A hotelipar egy teljesen új, de rendkívül ígéretes szektor az Adventum számára. Komoly lehetőséget látunk portfóliónk szállodaipari irányú bővítésében, amely hosszútávú értéket és stratégiai előnyöket kínál befektetőink számára.” – mondta Koó Gergely, az Adventum partnere és bérbeadási igazgatója.
Valerie Schuermans, a Radisson Hotel Group nyugat-európai fejlesztési igazgatója hozzátette:
„A Prize by Radisson Wrocławra vonatkozó szerződés aláírása fontos mérföldkő fejlesztési stratégiánkban, amelynek célja jelenlétünk megerősítése Lengyelországban – mind a városi, mind az üdülőhelyi desztinációkban. Elkötelezettek vagyunk a Prize by Radisson márka bevezetése iránt az ország legfontosabb pontjain, a nagyvárosoktól kezdve az újonnan fejlődő helyszínekig. A márka rugalmas és költséghatékony modellje lehetővé teszi, hogy sokféle piacon működjön, vonzó alternatívát nyújtva a vendégeknek és a befektetőknek egyaránt. Ez a szálloda – egy irodatér átalakítása egy ikonikus vegyes funkciójú épületben Wrocław szívében – tökéletesen tükrözi megközelítésünket, és egyre nagyobb lehetőséget nyit az adaptív újrahasznosítás terén. Emellett megerősíti azon törekvésünket is, hogy jelentős növekedést érjünk el Lengyelországban a kihasználatlan ingatlanok élő, vendégszerető desztinációkká alakításával.”
A Prize by Radisson egy középkategóriás, lifestyle szállodamárka, amely a funkcionális dizájnra és az életmód-orientált vendégélményre épít. A márka eklektikus karaktere ötvözi a kényelmes szállást egy laza hangulatú, közvetlen kiszolgálással. A Prize by Radisson szállodák modern és élénk közösségi tereket kínálnak, amelyek egyszerre találkozási pontként és nyugodt pihenőhelyként is szolgálnak az utazók számára. A funkcionalitás és hatékonyság jegyében minden berendezési tárgy tudatos tervezés eredménye, biztosítva, hogy a vendégek minden szükséges szolgáltatáshoz kellemes környezetben férjenek hozzá, ahonnan felfedezhetik a várost.
A 9600 négyzetméteres szálloda élénk, fiatalos, közvetlen hangulatot kínál majd. A vendégek átgondoltan megtervezett terekkel találkoznak, beleértve egy széles választékot nyújtó szállodai bárt, valamint tágas, kényelmes ágyakkal, esőztetős zuhanyzóval, okostévékkel és vezeték nélküli töltőállomásokkal felszerelt szobákat. A színes belső dizájnelemektől kezdve a meleg, közvetlen személyzeti kommunikációig minden részlet a Prize by Radisson márka jellegzetes energiáját és vendéglátási szemléletét tükrözi majd.
A CBRE, a világ vezető kereskedelmi ingatlan-tanácsadó cége kulcsszerepet játszott az ügylet létrejöttében. Az Adventummal való hosszú távú, többpiacos együttműködésének keretében a CBRE továbbra is stratégiai tanácsadással és szakértői közvetítéssel segíti a cég terjeszkedését új ingatlanok és nemzetközi piacok felé.
Marta Abratowska, Co-Head of Living Director, Head of Hotels Lengyelország a CBRE részéről így nyilatkozott „A lengyelországi szállodapiac dinamikusan növekszik, mind árbevétel, mind új szállodai projektek számát tekintve, a szállodai tranzakciók volumene is évről évre emelkedik. Közép- és Kelet-Európa egyik legnagyobb piacaként Lengyelország kiváló lehetőséget kínál a szállodaláncok számára, hogy új, izgalmas márkákat vezessenek be meglévő portfóliójukba. A CBRE közreműködésével létrejött Sky Tower tranzakció jól példázza az Adventum Group stratégiai belépését ebbe az élénk szektorba.”
Az Adventum ezzel az izgalmas új fejezettel továbbra is elkötelezett a magas hozzáadott értékű, innovatív ingatlanbefektetések mellett. A projektről és a további fejlesztésekről a közeljövőben további részleteket közlünk.