Az AI-alapú omnichannel megoldás javítja az ügyfélkommunikációt

Az ügyfelek nem szeretik, ha hosszasan kellene ismételgetniük kéréseiket. Azt akarják, hogy az operátor ismerje az előzményeiket, és a lehető legrövidebb időn belül megoldja a problémájukat. Erre kínál megoldást az omnichannel kommunikáció.

Az AI-alapú omnichannel megoldás javítja az ügyfélkommunikációt

A közösségi média világa és az egyéb modern kommunikációs lehetőségek megnövelték az általános vásárlói elvárásokat, nemcsak maga a vásárlás, hanem például a tanácsadás és más kapcsolódó szolgáltatások terén is. Egyszerűen magasabb igényeket támasztanak, különösen a válaszadás gyorsasága tekintetében, és elvárják a kellő professzionalitást is.

A fentiek miatt a vállalatoknak és a szervezeteknek sokkal nagyobb hangsúlyt kellene helyezniük a vásárlói élmény javítására. Ebben pedig a legújabb mesterséges intelligencia (AI) eszközök lehetnek segítségükre.

Az, hogy az ügyfelek hogyan érzékelik a márkát, végső soron az ügyfélélményen alapul. A következetes és innovatív CX (Customer Experience) nagy hatással van az általános üzleti teljesítményre, ezért vált az ügyfélélmény újradefiniálása a vállalkozások számára kiemelt prioritássá. 

A legtöbb ügyfélközpontnak több kulcsfontosságú kihívással kell szembenéznie a kommunikáció során. Például sok vállalkozás silózott modellben működik, ahol teljesen hiányzik az átláthatóság az ügyfél útjáról, azaz egyáltalán nem ismerik az ügyfelet, és nincs is honnan megismerniük. Mivel ez egy nagyon fontos tényező, egy egységesített omnichannel modell ezt a hiányosságot orvosolhatja.

Határtalan lehetőségek az omnichannel kommunikációban

Mivel az ügyfelek egyre inkább érdeklődnek a kommunikáció iránt, az operátoroknak gyakran nincs idejük minden csatorna kiszolgálására, ami növeli a várakozási időt, és frusztrálttá teszi az ügyfeleket. A megoldás a kommunikáció automatizálása: a korszerű call center trendek adaptálásával a vállalatok leküzdhetik a fenti problémákat, és javíthatják az általános ügyfélszolgálati KPI-ket. omnicsatornásAz omnicsatornás kommunikáció összefüggőbb támogatást nyújt az ügyfeleknek minden csatornán, függetlenül attól, hogy számítógépet, mobiltelefont vagy telefont használnak-e, vagy inkább a személyes érintkezést részesítik előnyben. Mivel az omnichannel megoldások ügyfélközpontúak, ezért ezek lehetővé teszik a könnyű és zökkenőmentes navigációt a vállalat különböző érintkezési pontjai között.

Az ügyfélkommunikáció egységesítése a különböző csatornákon segít a vállalatoknak abban, hogy gyorsabban megoldják az ügyfeleik problémáit, és újabb lehetőségeket találjanak a jövőbeli értékesítésekhez. 

Mesterséges intelligencia az ügyfélkommunikációban

A vállalatok akkor érhetnek el optimális ügyfélélményt, ha képesek végigvezetni ügyfeleiket a vásárlás teljes útján. A mesterséges intelligencia használata felgyorsítja az egyes ügyfelek megismerésének folyamatát.

A mesterséges intelligenciát alkalmazó ügyfélút-elemzés segít a vállalkozásoknak abban, hogy nagy pontossággal megjósolják a jövőbeli vásárlói viselkedést. A prediktív elemzéssel értékes betekintést lehet nyerni az ügyfélélmény optimalizálsa azáltal, hogy a megfelelő beszélgetéseket automatikusan a megfelelő operátorokhoz kapcsolják.

Az ügyfelek gyorsabb megoldásokat keresnek, és nem bánják, ha a teljes folyamatot maguk irányítják. Sok ügyfél jobban kedveli az „önkiszolgálást”, minthogy ügyfélszolgálathoz forduljon. A modern call centerek átfogó önkiszolgálási alternatívákat és élő ügyintézőket is kínálnak.

Mind a hangalapú operátorok, mind az AI-képes chatbotok rengeteg részletes adatot tudnak rögzíteni minden egyes ügyfél interakcióról, amelyek elemző programokba táplálhatók, és így segíthetnek optimalizálni a contact center folyamatát. 

chatbot

A contact centerekben az a trend, hogy az ügyfeleket olyan módon támogassák, amely lehetővé teszi mind az operátorok, mind a mesterséges intelligencia eszközök bevonását. A modern eszközök és az adatvezérelt információk lehetővé teszik az ügyfélszolgálatok számára a feladatok automatizálását, valamint az ügyintézők és az ügyfelek általános elégedettségének javítását.

Kíváncsi, hogy milyen lehetőségek állnak az Önök rendelkezésére az AI-alapú omnichannel megoldásokat illetően? Látogasson és weboldalunkra, kérje ingyenes demónkat és tudja meg első kézből!

Elérhetőségeink:

Értékesítés: +36 1 800 15 85

Technikai támogatás: +36 1 800 15 84

Email: daktela@daktela.hu

Szabad utat kap a szabályozott spot kriptokereskedelem Amerikában

Az amerikai szabályozók végre megnyitották az utat a spot kriptokereskedelem előtt a szövetségi felügyelet alatt működő tőzsdéken. A CFTC döntése mérföldkő az amerikai kriptopiacon: most először lehet közvetlenül, szabályozott környezetben kriptoeszközökkel kereskedni – mindez új korszakot nyithat a befektetők és intézmények számára egyaránt.
2025. 12. 05. 13:30
Megosztás:

Ipari termelési adatokat publikált a KSK - lássuk a számokat!

Ma reggel az októberi ipari termelési adatokat publikálta a KSH. 2025 októberében az ipari termelés volumene 2,7%-kal elmaradt az egy évvel korábbitól.
2025. 12. 05. 13:00
Megosztás:

Kriptotárcák Rangsora: A Legnépszerűbb Megoldások 2025-ben

Kriptovalutáidat, és bármikor hozzáférhetsz, küldhetsz vagy fogadhatsz velük. A piac tele van jobbnál jobb megoldásokkal, így elsőre nem könnyű megtalálni azt az egyet, ami tényleg hozzád illik.
2025. 12. 05. 12:30
Megosztás:

Forradalmi áttörés a stabilcoinok piacán: A WSPN új megoldása lehetővé teszi vállalatoknak saját digitális valutáik kibocsátását

A stabilcoinok forradalma új szintre lép: a WSPN új, white-label infrastruktúrája lehetővé teszi, hogy akár bankok, pénzintézetek vagy fintech cégek percek alatt indítsanak saját, márkázott digitális valutát. A technológia nem csak a költségeket csökkenti, de egyszerűsíti a megfelelést és az integrációt is.
2025. 12. 05. 12:00
Megosztás:

Miért választ egyre több dolgozó elektromos kerékpárt a városi ingázáshoz?

Aki járt már hétköznap reggel autóval egy nagyobb városban, pontosan tudja, milyen érzés: araszolás, türelmetlen dudálás, drága parkolás, és persze az a bizonyos „már megint elkések” érzés.
2025. 12. 05. 11:30
Megosztás:

A japán hozamok tovább emelkedtek

A japán hozamok tovább emelkedtek: a tízéves hozam közel húszéves csúcson jár, közelítve a 2%-ot.
2025. 12. 05. 11:00
Megosztás:

Mire számíthatnak a befektetők pénteken?

Kazuo Ueda, a japán jegybank elnöke a semleges kamatszinttel kapcsolatos bizonytalanságról beszélt.
2025. 12. 05. 10:30
Megosztás:

Erősödéssel nyitottak a vezető nyugat-európai tőzsdék

Pluszban indítottak a vezető nyugat-európai tőzsdék pénteken.
2025. 12. 05. 10:00
Megosztás:

Nem találták az irányt a vezető amerikai indexek

Nem találták az irányt a vezető amerikai indexek, így csekély elmozdulásokkal fejezték be a csütörtöki napot.
2025. 12. 05. 09:30
Megosztás:

Csütörtökön felfelé vették az irányt a vezető európai indexek

Csütörtökön felfelé vették az irányt a vezető európai indexek. A páneurópai STOXX 600 0,45%-kal, a DAX 0,8%-kal, a CAC 40 0,4%-kal, az FTSE 100 0,2%-kal került feljebb. Az emelkedést az autógyártók (+2,4%) és az ipari részvények (+1,3%) vezették.
2025. 12. 05. 09:05
Megosztás:

Vállalkozói bankszámlák díjai 2026-ban

Míg a lakossági bankszámlák esetében – a kormányzati beavatkozás hatására – 2026. június 30-ig önkéntes díjemelési stopot vállaltak a bankok, addig a vállalkozói ügyfelek számára semmilyen fékező mechanizmus nem létezik.
2025. 12. 05. 08:30
Megosztás:

Az építőiparban fokozatos élénkülésre lehet számítani jövőre

Az építőiparban jövőre nem gyors visszapattanásra, hanem lassú, fokozatos élénkülésre lehet számítani, amelyet elsősorban a lakossági felújítások, az energiahatékonyságot ösztönző programok és a kedvezményes hitelek hajtanak - közölte trendelemzése alapján a Mapei Kft. az MTI-vel.
2025. 12. 05. 08:00
Megosztás:

Ez történt a forinttal péntek reggelre

Gyengült a forint péntek reggelre a főbb devizákkal szemben az előző esti jegyzéséhez képest a nemzetközi devizakereskedelemben.
2025. 12. 05. 07:15
Megosztás:

Megerősített ügyelettel készül az ünnepekre az E.ON

Megerősített ügyelettel készül az ünnepekre az E.ON, váratlan meghibásodás esetén azonnal megkezdi a javítást.
2025. 12. 05. 06:30
Megosztás:

Tízezreket kapott vissza idén több mint 1 millió megtakarító az adójából

Fejenként átlagosan 65 ezer forintos adójóváírást kaptak idén azok, akik nyugdíjra gyűjtögetnek, illetve egészségpénztárban takarékoskodnak – tudta meg a Grantis a Nemzeti Adó- és Vámhivataltól (NAV). Idén már közel 1,1 millió fő részesült adóvisszatérítésben. A megtakarítók számlájára összesen mintegy 70 milliárd forintos adójóváírás érkezett.
2025. 12. 05. 06:00
Megosztás:

Aki befolyásolhat egy közbeszerzést, azt már az előkészítéskor ki kell zárni

Converging Roads of Integrity 2025 címmel kétnapos nemzetközi konferenciát szervezett az Integritás Hatóság december 1-jén és 2-án. Az összeférhetetlenség megelőzésének és feltárásának legjobb gyakorlatairól a Közbeszerzési Hatóság elnöke beszélgetett dr. Dencső Balázzsal (EUTAF), dr. Kéri Zoltánnal (KTM, Nemzeti Fejlesztési Központ), valamint dr. Nagy-Fribiczer Gabriellával (Integritás Hatóság).
2025. 12. 05. 05:00
Megosztás:

Kevesebb túlzsúfolt lakás, terjed a megújuló energia – Hogy élünk Európában?

A közelmúltban publikálta az Eurostat szokásos éves átfogó jelentését a lakhatási viszonyokról, ebben rengeteg érdekes adatot láthatunk európai összehasonlításban. A számok egyelőre 2024-re vonatkoznak, de jellemzően több éves, vagy akár évtizedes tendenciák is látszanak, vagyis nem csak pillanatfelvételként érdemes kezelni az elemzést.
2025. 12. 05. 04:30
Megosztás:

Rekordmagas költségek sújtják a Bitcoin bányászatot – csak a leghatékonyabb szereplők maradhatnak talpon

A Bitcoin bányászat történetének egyik legdrágább időszakába lépett: friss adatok szerint jelentősen megugrott az egy BTC előállításához szükséges költség. A CoinShares legújabb jelentése nemcsak az iparági költségek megoszlását mutatja be, hanem arra is rámutat, hogy egyre inkább szakadék tátong a hatékony és a veszteséges bányászok között. Vajon kik élik túl ezt az időszakot, és mi vár a szektorra, ha a Bitcoin árfolyama nem emelkedik újra?
2025. 12. 05. 03:30
Megosztás:

A Kraken és a Deutsche Börse összefog: Új korszak kezdődhet a hagyományos és digitális piacok integrációjában

December 4-én újabb történelmi együttműködést jelentettek be: a kriptotőzsde élvonalába tartozó Kraken stratégiai partnerségre lépett a Deutsche Börse Group-pal. A cél: áthidalni a hagyományos pénzügyi piacok és a digitális eszközök közötti szakadékot, és új lehetőségeket nyitni az intézményi szereplők előtt. A partnerség első lépései az FX (devizapiac), derivatívák és eszközmegőrzés területén történnek — természetesen a szabályozói jóváhagyás mellett.
2025. 12. 05. 03:00
Megosztás:

Fizetésemelés? Ne is álmodj róla 2026-ban!A munkáltatók fele nem tervez fizetésemelést jövőre

A magyar cégek összesen 52 százaléka tervezi a fizetések emelését 2026-ra, átlagosan 8 százalékos mértékben. Tavaly hasonló arányban nyilatkoztak így a vállalati döntéshozók, októberig mégis jelentősen több helyen volt bérfejlesztés.
2025. 12. 05. 02:30
Megosztás: