Az AI-alapú omnichannel megoldás javítja az ügyfélkommunikációt

Az ügyfelek nem szeretik, ha hosszasan kellene ismételgetniük kéréseiket. Azt akarják, hogy az operátor ismerje az előzményeiket, és a lehető legrövidebb időn belül megoldja a problémájukat. Erre kínál megoldást az omnichannel kommunikáció.

Az AI-alapú omnichannel megoldás javítja az ügyfélkommunikációt

A közösségi média világa és az egyéb modern kommunikációs lehetőségek megnövelték az általános vásárlói elvárásokat, nemcsak maga a vásárlás, hanem például a tanácsadás és más kapcsolódó szolgáltatások terén is. Egyszerűen magasabb igényeket támasztanak, különösen a válaszadás gyorsasága tekintetében, és elvárják a kellő professzionalitást is.

A fentiek miatt a vállalatoknak és a szervezeteknek sokkal nagyobb hangsúlyt kellene helyezniük a vásárlói élmény javítására. Ebben pedig a legújabb mesterséges intelligencia (AI) eszközök lehetnek segítségükre.

Az, hogy az ügyfelek hogyan érzékelik a márkát, végső soron az ügyfélélményen alapul. A következetes és innovatív CX (Customer Experience) nagy hatással van az általános üzleti teljesítményre, ezért vált az ügyfélélmény újradefiniálása a vállalkozások számára kiemelt prioritássá. 

A legtöbb ügyfélközpontnak több kulcsfontosságú kihívással kell szembenéznie a kommunikáció során. Például sok vállalkozás silózott modellben működik, ahol teljesen hiányzik az átláthatóság az ügyfél útjáról, azaz egyáltalán nem ismerik az ügyfelet, és nincs is honnan megismerniük. Mivel ez egy nagyon fontos tényező, egy egységesített omnichannel modell ezt a hiányosságot orvosolhatja.

Határtalan lehetőségek az omnichannel kommunikációban

Mivel az ügyfelek egyre inkább érdeklődnek a kommunikáció iránt, az operátoroknak gyakran nincs idejük minden csatorna kiszolgálására, ami növeli a várakozási időt, és frusztrálttá teszi az ügyfeleket. A megoldás a kommunikáció automatizálása: a korszerű call center trendek adaptálásával a vállalatok leküzdhetik a fenti problémákat, és javíthatják az általános ügyfélszolgálati KPI-ket. omnicsatornásAz omnicsatornás kommunikáció összefüggőbb támogatást nyújt az ügyfeleknek minden csatornán, függetlenül attól, hogy számítógépet, mobiltelefont vagy telefont használnak-e, vagy inkább a személyes érintkezést részesítik előnyben. Mivel az omnichannel megoldások ügyfélközpontúak, ezért ezek lehetővé teszik a könnyű és zökkenőmentes navigációt a vállalat különböző érintkezési pontjai között.

Az ügyfélkommunikáció egységesítése a különböző csatornákon segít a vállalatoknak abban, hogy gyorsabban megoldják az ügyfeleik problémáit, és újabb lehetőségeket találjanak a jövőbeli értékesítésekhez. 

Mesterséges intelligencia az ügyfélkommunikációban

A vállalatok akkor érhetnek el optimális ügyfélélményt, ha képesek végigvezetni ügyfeleiket a vásárlás teljes útján. A mesterséges intelligencia használata felgyorsítja az egyes ügyfelek megismerésének folyamatát.

A mesterséges intelligenciát alkalmazó ügyfélút-elemzés segít a vállalkozásoknak abban, hogy nagy pontossággal megjósolják a jövőbeli vásárlói viselkedést. A prediktív elemzéssel értékes betekintést lehet nyerni az ügyfélélmény optimalizálsa azáltal, hogy a megfelelő beszélgetéseket automatikusan a megfelelő operátorokhoz kapcsolják.

Az ügyfelek gyorsabb megoldásokat keresnek, és nem bánják, ha a teljes folyamatot maguk irányítják. Sok ügyfél jobban kedveli az „önkiszolgálást”, minthogy ügyfélszolgálathoz forduljon. A modern call centerek átfogó önkiszolgálási alternatívákat és élő ügyintézőket is kínálnak.

Mind a hangalapú operátorok, mind az AI-képes chatbotok rengeteg részletes adatot tudnak rögzíteni minden egyes ügyfél interakcióról, amelyek elemző programokba táplálhatók, és így segíthetnek optimalizálni a contact center folyamatát. 

chatbot

A contact centerekben az a trend, hogy az ügyfeleket olyan módon támogassák, amely lehetővé teszi mind az operátorok, mind a mesterséges intelligencia eszközök bevonását. A modern eszközök és az adatvezérelt információk lehetővé teszik az ügyfélszolgálatok számára a feladatok automatizálását, valamint az ügyintézők és az ügyfelek általános elégedettségének javítását.

Kíváncsi, hogy milyen lehetőségek állnak az Önök rendelkezésére az AI-alapú omnichannel megoldásokat illetően? Látogasson és weboldalunkra, kérje ingyenes demónkat és tudja meg első kézből!

Elérhetőségeink:

Értékesítés: +36 1 800 15 85

Technikai támogatás: +36 1 800 15 84

Email: daktela@daktela.hu

December 31-ig lehet igénybe venni a 280 ezer forintos adó-visszatérítést!

Az idei évre vonatkozó adó-visszatérítést arra az összegre lehet igénybe venni, amit a nyugdíj-megtakarítási számláinkra legkésőbb december 31-ig befizetünk. Ez 20%-os szja-jóváírást jelent azoknak, akik nyugdíj-előtakarékossági számlával (NYESZ), nyugdíjbiztosítással vagy önkéntes nyugdíjpénztárral takarítanak meg. A money.hu szakértői megnézték, mekkora befizetésekkel tudjuk maximalizálni az éves adókedvezményt.
2024. 12. 14. 13:00
Megosztás:

Új vezérigazgatót neveznek ki a K&H-nál

Új vezérigazgatót neveznek ki a K&H-nál január 1-jével, Peter Roebben, a KBC Csoport bolgár egységének jelenlegi vezérigazgatója veszi át Guy Libot magyarországi vezérigazgatói szerepét, az illetékes hatóságok jóváhagyásától függően - közölte a K&H Bank pénteken az MTI-vel.
2024. 12. 14. 12:00
Megosztás:

Agrárminisztérium: januártól nem lehetnek többé cégvezetők a termelők pénzét eltüntető felvásárlók

Az Országgyűlés által elfogadott termelővédelmi törvénycsomagnak köszönhetően 2025. január 1-jétől nem csak a 30 napon túli késedelmes fizetés lesz büntethető. Új szabály, hogy akik a mezőgazdasági termelőktől megkapott áru ellenértékét nemcsak, hogy nem fizették meg, hanem cégeik felszámolása vagy végelszámolása közben elvonták annak fedezetét, azok a jövőben nem lehetnek mezőgazdasági termékek felvásárlásával, feldolgozásával foglalkozó vállalkozásban tulajdonosok, ügyvezetők - hívta fel a figyelmet az MTI-hez pénteken eljuttatott közleményében az Agrárminisztérium (AM).
2024. 12. 14. 11:00
Megosztás:

Leminősítették Franciaországot

Leminősítette Franciaországot a Moodys Ratings, mindenekelőtt azzal a véleményével indokolva a döntést, hogy jelentősen romlik a francia közfinanszírozási helyzet.
2024. 12. 14. 10:00
Megosztás:

Miért fordulnak a Hedera és Render befektetők az FXGuys felé?

A kriptopiacot hosszú ideje olyan jól ismert nevek uralják, mint a Hedera (HBAR) és a Render (RNDR), amelyek mindegyike egyedi blokklánc-innovációkat kínál.
2024. 12. 14. 09:00
Megosztás:

Karácsonyi fogyasztóvédelmi jótanácsok – Vásárlás tudatosan, az ünnepi időszakban is

A karácsony közeledtével egyre többen vágnak bele a karácsonyi ajándékok beszerzésébe és otthonuk feldíszítésébe. Azonban az ünnepek közeledtével is fontos, hogy a vásárlásainkat tudatosan és körültekintően végezzük, miközben tisztában vagyunk fogyasztói jogainkkal is. A fogyasztóvédelemért felelős Nemzetgazdasági Minisztérium a karácsonyi készülődés zavartalansága és a magyar családok védelme érdekében fokozott ellenőrzésekkel lép fel az ünnepi időszakban is.
2024. 12. 14. 08:00
Megosztás:

Brutális vasúti közbeszerzési kartellt tárt fel a GVH

Tiltott módon összejátszott több cég egy több tízmilliárd forintos Debrecen környéki vasúti fejlesztés közbeszerzése során – tárta fel a Gazdasági Versenyhivatal (GVH). Az összehangolt kartellezés során szinte mindent egyeztettek egymással az érintett vállalkozások. A kartellt koordináló Homlok Csoport két vállalkozására összesen 1,2 milliárd forint bírságot szabott ki a GVH Versenytanácsa. A cégek megpróbálták akadályozni a GVH eljárását, képviselőik a meghirdetett tárgyaláson sem vettek részt, ezért további 25 millió forint eljárási bírságot is meg kell fizetniük.
2024. 12. 14. 06:00
Megosztás:

Bővül az Aeroplex Bukarestben

December közepétől már kettő karbantartási vonalon dolgozik az Aeroplex a bukaresti bázisán – közölte a magyar repülőgép-karbantartó vállalat. A telephely októberi megnyitása óta folyamatos a munka a bukaresti Băneasa repülőtéren, ahol a spanyol Albastar érkezésével kettőre nő az egyidejűleg karbantartott repülőgépek száma. Az Aeroplex a helyi Romaeroval együttműködve tovább bővítheti a képességeit a román piacon.
2024. 12. 14. 05:00
Megosztás:

Nyerni szeretnél? Újgenerációs e-sorsjegyeket dob piacra a Szerencsejáték Zrt.

Teljesen új típusú e-sorsjeggyel érkezik a Szerencsejáték Zrt. Az e-sorsjegyek legújabb generációját képviselő „e-sorsjegy Extra” modern animációs megoldásokat és úgynevezett „in game”, vagyis játékon belüli bónuszjátékokat is tartalmaz. A nemzeti lottótársaság 4 éve vezette be az e-sorsjegyeket, ezalatt az időszak alatt a termékek éves bevétele és portfóliós aránya megduplázódott.
2024. 12. 14. 04:00
Megosztás:

Mitől dubaji a dubaji csoki? Mi ez a nagy dubaji csoki láz mostanság?

Mi is az a dubaji csoki? A dubaji csoki az utóbbi időben nagy népszerűségnek örvend a magyar piacon. Miben más a dubaji csoki és milyen a dubaji csoki egyáltalán?
2024. 12. 14. 03:00
Megosztás:

Bejgli ne repedjen ki! Egyszerű a trükk, sokan mégsem tudják!

Mi okozhatja azt, hogy a bejgli kireped? Mit tegyünk annak érdekében, hogy a bejgli ne repedjen ki?
2024. 12. 14. 02:00
Megosztás:

A Crypto All-Stars 15 millió felett, napok múlva tőzsdére megy

Az érdeklődőknek már csak néhány napjuk van, ha szeretnék kedvezményes áron beszerezni a tokeneket, bár a zárás hamarabb is, amennyiben elfogynak a tokenek.
2024. 12. 14. 01:00
Megosztás:

Téli bull run riasztás: 5 figyelemre méltó mémcoin, amely nagy nyereség előtt áll!

Ahogy a kriptopiac emelkedik, egy új mémcoin-hullám kelti fel a figyelmet, jelentős hozamokat ígérve ezen a télen. A rajongók izgatottan várják, mely tokenek vezethetik a következő rallyt, miközben a lendület növekszik, és új lehetőségek nyílnak ebben a dinamikus térben.
2024. 12. 13. 23:30
Megosztás:

Altcoin forradalom: 3 kriptovaluta, amelyek 2025 előtt felülmúlhatják a Bitcoint

A Bitcoin hosszú ideje a kriptovaluták világának vezetője, de a piac gyorsan változik. Egy új digitális érmekör hulláma szerez lendületet, és ígéretes potenciált mutat a Bitcoin növekedésének felülmúlására.
2024. 12. 13. 23:00
Megosztás:

Az esélytelenből király: A Solana emelkedő tokenje jövőre célba veszi a DOGE és PEPE trónfosztását, akár 1000-szeres növekedési potenciállal

A Solana natív tokenje figyelemre méltó lendületet vesz, és arra készül, hogy a következő évben kihívást intézzen olyan népszerű kriptovaluták ellen, mint a Dogecoin és a Pepe.
2024. 12. 13. 22:00
Megosztás:

Pepe Unchained 500%-os növekedést ért el a bevezetése óta, és most minden szem erre a minden sportot felölelő mémcoinra szegeződik, amely még nagyobb mozgásokat ígér 2025 első negyedévében!

A mémcoin piac felbolydult Pepe Unchained robbanásszerű debütálása után, amely 500%-os növekedést produkált a listázáskor, és optimizmussal töltötte el a kriptoközösséget.
2024. 12. 13. 21:30
Megosztás:

Elemzők felfedik a legjobb altcoinokat, amelyek jövőre akár 10.000%-os nyereséget is hozhatnak – Benne vagy a buliban?

Kriptovaluta-szakértők ígéretes új altcoinokat azonosítottak, amelyek jövőre robbanásszerű értéknövekedést mutathatnak.
2024. 12. 13. 21:00
Megosztás:

Az XRP nem esik 2 dollár alá, állítja egy szakértő, miközben az XYZVerse és a Cardano robbanásszerű bikafutamokra készülnek!

Egy szakértő szerint az XRP stabilan 2 dollár felett fog maradni, ami erős bizalmat tükröz annak stabilitása iránt a jelenlegi piaci növekedés közepette.
2024. 12. 13. 20:00
Megosztás:

Amit a mezőgazdasági csomagolóanyagokról tudni érdemes

Az, aki az agráriumban dolgozik, jól tudja, hogy a termények védelme érdekében nagy figyelmet kell fordítani a megfelelő csomagolásra. Azzal, hogy általuk jobb termésátlagot és magasabb minőséget érhetünk el, a pénzügyi stabilitásunkhoz is hozzájárulnak.
2024. 12. 13. 19:00
Megosztás:

Egy feltörekvő mémcoin átlépte a 3 millió dolláros előértékesítési mérföldkövet – Túlszárnyalhatja a BONK-ot és a PEPE-t?

Egy új szereplő a mémcoinok piacán átlépte a 3 millió dolláros határt korai tőkebevonási kampánya során. Ez a meglepő eredmény izgalmat keltett a kriptovaluta-rajongók körében.
2024. 12. 13. 18:30
Megosztás: