Az AI-alapú omnichannel megoldás javítja az ügyfélkommunikációt

Az ügyfelek nem szeretik, ha hosszasan kellene ismételgetniük kéréseiket. Azt akarják, hogy az operátor ismerje az előzményeiket, és a lehető legrövidebb időn belül megoldja a problémájukat. Erre kínál megoldást az omnichannel kommunikáció.

Az AI-alapú omnichannel megoldás javítja az ügyfélkommunikációt

A közösségi média világa és az egyéb modern kommunikációs lehetőségek megnövelték az általános vásárlói elvárásokat, nemcsak maga a vásárlás, hanem például a tanácsadás és más kapcsolódó szolgáltatások terén is. Egyszerűen magasabb igényeket támasztanak, különösen a válaszadás gyorsasága tekintetében, és elvárják a kellő professzionalitást is.

A fentiek miatt a vállalatoknak és a szervezeteknek sokkal nagyobb hangsúlyt kellene helyezniük a vásárlói élmény javítására. Ebben pedig a legújabb mesterséges intelligencia (AI) eszközök lehetnek segítségükre.

Az, hogy az ügyfelek hogyan érzékelik a márkát, végső soron az ügyfélélményen alapul. A következetes és innovatív CX (Customer Experience) nagy hatással van az általános üzleti teljesítményre, ezért vált az ügyfélélmény újradefiniálása a vállalkozások számára kiemelt prioritássá. 

A legtöbb ügyfélközpontnak több kulcsfontosságú kihívással kell szembenéznie a kommunikáció során. Például sok vállalkozás silózott modellben működik, ahol teljesen hiányzik az átláthatóság az ügyfél útjáról, azaz egyáltalán nem ismerik az ügyfelet, és nincs is honnan megismerniük. Mivel ez egy nagyon fontos tényező, egy egységesített omnichannel modell ezt a hiányosságot orvosolhatja.

Határtalan lehetőségek az omnichannel kommunikációban

Mivel az ügyfelek egyre inkább érdeklődnek a kommunikáció iránt, az operátoroknak gyakran nincs idejük minden csatorna kiszolgálására, ami növeli a várakozási időt, és frusztrálttá teszi az ügyfeleket. A megoldás a kommunikáció automatizálása: a korszerű call center trendek adaptálásával a vállalatok leküzdhetik a fenti problémákat, és javíthatják az általános ügyfélszolgálati KPI-ket. omnicsatornásAz omnicsatornás kommunikáció összefüggőbb támogatást nyújt az ügyfeleknek minden csatornán, függetlenül attól, hogy számítógépet, mobiltelefont vagy telefont használnak-e, vagy inkább a személyes érintkezést részesítik előnyben. Mivel az omnichannel megoldások ügyfélközpontúak, ezért ezek lehetővé teszik a könnyű és zökkenőmentes navigációt a vállalat különböző érintkezési pontjai között.

Az ügyfélkommunikáció egységesítése a különböző csatornákon segít a vállalatoknak abban, hogy gyorsabban megoldják az ügyfeleik problémáit, és újabb lehetőségeket találjanak a jövőbeli értékesítésekhez. 

Mesterséges intelligencia az ügyfélkommunikációban

A vállalatok akkor érhetnek el optimális ügyfélélményt, ha képesek végigvezetni ügyfeleiket a vásárlás teljes útján. A mesterséges intelligencia használata felgyorsítja az egyes ügyfelek megismerésének folyamatát.

A mesterséges intelligenciát alkalmazó ügyfélút-elemzés segít a vállalkozásoknak abban, hogy nagy pontossággal megjósolják a jövőbeli vásárlói viselkedést. A prediktív elemzéssel értékes betekintést lehet nyerni az ügyfélélmény optimalizálsa azáltal, hogy a megfelelő beszélgetéseket automatikusan a megfelelő operátorokhoz kapcsolják.

Az ügyfelek gyorsabb megoldásokat keresnek, és nem bánják, ha a teljes folyamatot maguk irányítják. Sok ügyfél jobban kedveli az „önkiszolgálást”, minthogy ügyfélszolgálathoz forduljon. A modern call centerek átfogó önkiszolgálási alternatívákat és élő ügyintézőket is kínálnak.

Mind a hangalapú operátorok, mind az AI-képes chatbotok rengeteg részletes adatot tudnak rögzíteni minden egyes ügyfél interakcióról, amelyek elemző programokba táplálhatók, és így segíthetnek optimalizálni a contact center folyamatát. 

chatbot

A contact centerekben az a trend, hogy az ügyfeleket olyan módon támogassák, amely lehetővé teszi mind az operátorok, mind a mesterséges intelligencia eszközök bevonását. A modern eszközök és az adatvezérelt információk lehetővé teszik az ügyfélszolgálatok számára a feladatok automatizálását, valamint az ügyintézők és az ügyfelek általános elégedettségének javítását.

Kíváncsi, hogy milyen lehetőségek állnak az Önök rendelkezésére az AI-alapú omnichannel megoldásokat illetően? Látogasson és weboldalunkra, kérje ingyenes demónkat és tudja meg első kézből!

Elérhetőségeink:

Értékesítés: +36 1 800 15 85

Technikai támogatás: +36 1 800 15 84

Email: daktela@daktela.hu

Több mint egymilliárd forintot fizet az About You a magyaroknak

Megtévesztő módon akciózott és pszichés nyomást gyakorolt a fogyasztókra az About You – tárta fel a Gazdasági Versenyhivatal (GVH). A népszerű online divatáru portál üzemeltetője elismerte a jogsértéseket és vállalta, hogy 1750 forint kompenzációt nyújt több százezer magyar fogyasztónak, akik 2022. december 31. és 2024. december 31. között vásároltak a weboldalon vagy az applikációban.
2025. 11. 19. 12:30
Megosztás:

Kinek jó az, hogy ilyen magas az MNB jegybanki alapkamat?

A Magyar Nemzeti Bank (MNB) mai döntése, amely szerint változatlanul hagyta az irányadó kamatokat – az alapkamatot 6,50%-on, az egynapos betéti kamatot 5,50%-on, valamint az egynapos hitelkamatot 7,50%-on – a szigorú monetáris politika folytatását jelzi.
2025. 11. 19. 12:00
Megosztás:

Sokmillió forintos kiadást okoznak a vízműveknek a vécén lehúzott nedves törlőkendők – intelligens szivattyú lehet a megoldás a „zsírszörnyek” elleni harcban

A városi szennyvízhálózat láthatatlanul működik, amíg minden rendben van – ám az utóbbi években egyre gyakrabban áll le váratlanul. A nedves törlőkendők, konyhai szálas anyagok és zsiradékok a csatornában összeállva hatalmas, sokszor több méteres dugulásokat hoznak létre, eltávolításuk pedig milliós tétel is lehet a víziközműveknek. Mivel a lakossági edukáció önmagában nem hoz áttörést, egyre több vízműnél intelligens, önfelügyelő szivattyútechnológiával előzik meg a dugulást. A Tiszamenti Regionális Vízműveknél például már 50 új generációs Xylem okosszivattyút alkalmaznak, országszerte pedig már közel 1200 ilyen eszköz van szolgálatban.
2025. 11. 19. 11:30
Megosztás:

Sokmillió forintos kiadást okoznak a vízműveknek a vécén lehúzott nedves törlőkendők – intelligens szivattyú lehet a megoldás a „zsírszörnyek” elleni harcban

A városi szennyvízhálózat láthatatlanul működik, amíg minden rendben van – ám az utóbbi években egyre gyakrabban áll le váratlanul. A nedves törlőkendők, konyhai szálas anyagok és zsiradékok a csatornában összeállva hatalmas, sokszor több méteres dugulásokat hoznak létre, eltávolításuk pedig milliós tétel is lehet a víziközműveknek. Mivel a lakossági edukáció önmagában nem hoz áttörést, egyre több vízműnél intelligens, önfelügyelő szivattyútechnológiával előzik meg a dugulást. A Tiszamenti Regionális Vízműveknél például már 50 új generációs Xylem okosszivattyút alkalmaznak, országszerte pedig már közel 1200 ilyen eszköz van szolgálatban.
2025. 11. 19. 11:30
Megosztás:

Közeleg a kriptotél? 5 iparági szakértő szerint nem – és el is mondják, miért!

Bár a piac dermedtnek tűnhet, a háttérben optimizmus bontakozik ki. Öt kriptoipari szakértő véleménye alapján korántsem biztos, hogy tényleg egy újabb kriptotél felé tartunk. Sőt – szerintük éppen most alapozódik meg a következő nagy emelkedés!
2025. 11. 19. 11:00
Megosztás:

Tovább estek a tengerentúli piacok is, melyeket a Home Depot vártnál kedvezőtlenebb gyorsjelentése is lehúzott

Tovább estek az amerikai részvénypiacok is kedden, bár a nyugat-európainál mérsékeltebb gyengülést mutattak.
2025. 11. 19. 10:30
Megosztás:

Kiskereskedelmi kereskedés 2025-ben – Növekedés, trendek, számok

A kiskereskedelmi kereskedés – amikor egyéni befektetők vesznek részt a pénzpiacokon – az elmúlt években jelentős átalakuláson ment keresztül. A technológiai fejlődés, a kereskedési platformokhoz való könnyebb hozzáférés és a növekvő pénzügyi műveltség lehetővé tették, hogy egyre több magánszemély lépjen be olyan piacokra, amelyeket korábban főként intézményi befektetők uraltak. Ahogy 2025-ben továbbhaladunk, fontos áttekinteni a kiskereskedelmi kereskedés aktuális helyzetét, az új trendeket, a statisztikai adatokat, valamint az előttünk álló kihívásokat és lehetőségeket. Ez a cikk átfogó képet ad a 2025-ös kiskereskedelmi kereskedésről, betekintést nyújtva a növekedési pályába, a meghatározó trendekbe és a jövőbeli kilátásokba.
2025. 11. 19. 10:00
Megosztás:

Negyedik napja estek és egyhavi mélyponton zártak a nyugat-európai piacok

Jelentős veszteségeket szenvedtek el az nyugat-európai részvénypiacok kedden, a német index pedig öthavi mélypont közelébe esett, miközben globális kockázatkerülő hangulat uralta a piacokat. A pesszimizmust elsősorban a technológiai szektor túlértékeltsége miatti aggodalmak és az amerikai jegybank gyors kamatcsökkentésével kapcsolatos várakozások gyengülése táplálta.
2025. 11. 19. 09:30
Megosztás:

Alulértékelt lehet a Coinbase részvénye a kriptopiaci visszaesés közepette?

A kriptovaluta piac ismét vad hullámvasútra került, és ezzel párhuzamosan újra reflektorfénybe került a Coinbase részvénye (COIN). A Bitcoin és az Ethereum árfolyamzuhanása megrázta a digitális eszközökhöz kötődő vállalatokat, de vajon a Coinbase most olcsón megszerezhető gyöngyszem, vagy csupán egy túlértékelt techálom árnyéka? Elemzésünkben a friss hírek, értékelések és pénzügyi mutatók tükrében vizsgáljuk meg a vállalat jelenlegi helyzetét és jövőbeli kilátásait.
2025. 11. 19. 09:00
Megosztás:

Vegyesen mozgott a forint reggel

Vegyesen alakult a forint árfolyama a főbb devizákkal szemben szerda reggel az előző esti jegyzéséhez képest a nemzetközi devizakereskedelemben.
2025. 11. 19. 08:40
Megosztás:

Átfogó szűrőprogramot indít a Szegedi Tudományegyetem

A leggyakoribb népbetegségekre kiterjedő átfogó szűrőprogramot indít a Szegedi Tudományegyetem (SZTE), a kezdeményezésbe bevont településen élők személyre szabott javaslatot kapnak az ajánlott vizsgálatokról - közölte Fendler Judit, a felsőoktatási intézmény kancellárja.
2025. 11. 19. 08:05
Megosztás:

A magyarok mintegy fele tudatos hírfogyasztónak tartja magát

Csak kevés honfitársunk él információs buborékban - derül ki az Adatvezérelt Marketing Szövetség (DIMSZ) és a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) közös kutatásából. A hírfogyasztási szokásokra irányuló felmérés arra is rávilágít, hogy milyen mértékben jelenik meg a médiával szembeni bizalmatlanság és az ideológiai zártság az egyes társadalmi csoportokban.
2025. 11. 19. 07:00
Megosztás:

Nigel Farage megvonná az EU-állampolgároktól a jogosultságot a szociális juttatások igénybevételére

Nigel Farage, a radikálisan EU- és bevándorlásellenes brit Reform UK párt vezetője szerint meg kell vonni a Nagy-Britanniában letelepedett európai uniós állampolgároktól a jogosultságot a szociális juttatások igénybevételére.
2025. 11. 19. 06:30
Megosztás:

Korszakváltásban a hazai alkoholpiac - mit hozott idén a Száraz November?

A magyar vendéglátás előtt ma nem csupán a drágulás áll kihívásként: az alkoholfogyasztást érintő zéró tolerancia, a tudatosabb fogyasztói szokások és a változó generációs elvárások együttesen formálják át a piacot, évről évre érezhetően befolyásolva a forgalmat. Miközben a Száraz November egyre népszerűbb, a fogyasztók pedig tudatosabban választanak, a hazai alkoholpiac mélyreható átalakuláson megy keresztül. A mentes kategóriák térnyerése, az organikus borok új korszakának kezdete és a gazdasági visszaesés mind formálják azt, ahogyan ma iszunk — vagy éppen nem iszunk.
2025. 11. 19. 06:00
Megosztás:

A Velencei-tónál már nem feltétlenül az Otthon Starttal éri meg ingatlant vásárolni

Miközben elszállt az Otthon Start hitellel megvásárolható ingatlanok ára a Velencei-tónál, addig a hétvégi házak, nyaralók piaca nyomottabbá vált, így ott most jóval kedvezőbbek az árak és komoly alkuk érhetők el. Ezért a szakértő szerint a 3%-os kamat ellenére sem feltétlenül a támogatott hitellel vásárlás most a legjobb lehetőség a tó környékén.
2025. 11. 19. 05:30
Megosztás:

MNB: kulcsfontosságú a devizapiac stabilitása

A Monetáris Tanács mai kamatdöntő ülésén sem változtatott az irányadó kamatokon. A jegybanki alapkamat most már tizennégy hónapja változatlan és 6,50 százalékon áll. A kamatfolyosó két széle szintén változatlan maradt – 5,50, illetve 7,50 százalékon. A döntés nem okozott meglepetést, megfelelt a széles körű elemzői konszenzusnak.
2025. 11. 19. 05:00
Megosztás:

Számottevő reálhozamot termeltek a nyugdíjpénztárak

A harmadik negyedévben sem állt meg az önkéntes nyugdíj- és egészségpénztári befizetések növekedése, valamint a taglétszám gyarapodása. A nyugdíjkasszák infláció feletti hozamot termeltek az év első kilenc hónapjában, az egészségpénztárak esetében pedig jól látszanak az idei jogszabálymódosítások pozitív hatásai is.
2025. 11. 19. 04:30
Megosztás:

A magyarok mintegy fele tudatos hírfogyasztónak tartja magát

Csak kevés honfitársunk él információs buborékban - derül ki az Adatvezérelt Marketing Szövetség (DIMSZ) és a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) közös kutatásából. A hírfogyasztási szokásokra irányuló felmérés arra is rávilágít, hogy milyen mértékben jelenik meg a médiával szembeni bizalmatlanság és az ideológiai zártság az egyes társadalmi csoportokban.
2025. 11. 19. 04:00
Megosztás:

A Tether nagy dobása: stratégiai befektetéssel erősíti a Bitcoin-alapú hitelezést

A kriptovilág egyre nagyobb hangsúlyt fektet a digitális eszközök megtartása melletti értékkiaknázásra. A Tether legújabb lépése ezt a trendet erősíti, ugyanis komoly befektetést eszközölt a Ledn nevű vállalatba, amely Bitcoin-alapú hiteleket kínál. Vajon ez az együttműködés új korszakot nyit a BTC-hitelezésben?
2025. 11. 19. 03:30
Megosztás:

Hihetetlen: 26 millió forintért kelt el egy Zsolnay váza a Virág Judit Galéria árverésén

Három porcelán is átlépte a 20 millió forintos álomhatárt a Virág Judit Galéria ötödik, világszerte is egyedülálló Zsolnay-árverésén. A hatalmas érdeklődés mellett zajló eseményen egy óriáskaspó 26 millió forintért kelt el. A manufaktúra műtárgyai ma a földkerekség legértékesebb szecessziós kerámiáinak számítanak, amelyeket több kontinensről is keresnek a gyűjtők.
2025. 11. 19. 03:00
Megosztás: