Az AI-alapú omnichannel megoldás javítja az ügyfélkommunikációt

Az ügyfelek nem szeretik, ha hosszasan kellene ismételgetniük kéréseiket. Azt akarják, hogy az operátor ismerje az előzményeiket, és a lehető legrövidebb időn belül megoldja a problémájukat. Erre kínál megoldást az omnichannel kommunikáció.

Az AI-alapú omnichannel megoldás javítja az ügyfélkommunikációt

A közösségi média világa és az egyéb modern kommunikációs lehetőségek megnövelték az általános vásárlói elvárásokat, nemcsak maga a vásárlás, hanem például a tanácsadás és más kapcsolódó szolgáltatások terén is. Egyszerűen magasabb igényeket támasztanak, különösen a válaszadás gyorsasága tekintetében, és elvárják a kellő professzionalitást is.

A fentiek miatt a vállalatoknak és a szervezeteknek sokkal nagyobb hangsúlyt kellene helyezniük a vásárlói élmény javítására. Ebben pedig a legújabb mesterséges intelligencia (AI) eszközök lehetnek segítségükre.

Az, hogy az ügyfelek hogyan érzékelik a márkát, végső soron az ügyfélélményen alapul. A következetes és innovatív CX (Customer Experience) nagy hatással van az általános üzleti teljesítményre, ezért vált az ügyfélélmény újradefiniálása a vállalkozások számára kiemelt prioritássá. 

A legtöbb ügyfélközpontnak több kulcsfontosságú kihívással kell szembenéznie a kommunikáció során. Például sok vállalkozás silózott modellben működik, ahol teljesen hiányzik az átláthatóság az ügyfél útjáról, azaz egyáltalán nem ismerik az ügyfelet, és nincs is honnan megismerniük. Mivel ez egy nagyon fontos tényező, egy egységesített omnichannel modell ezt a hiányosságot orvosolhatja.

Határtalan lehetőségek az omnichannel kommunikációban

Mivel az ügyfelek egyre inkább érdeklődnek a kommunikáció iránt, az operátoroknak gyakran nincs idejük minden csatorna kiszolgálására, ami növeli a várakozási időt, és frusztrálttá teszi az ügyfeleket. A megoldás a kommunikáció automatizálása: a korszerű call center trendek adaptálásával a vállalatok leküzdhetik a fenti problémákat, és javíthatják az általános ügyfélszolgálati KPI-ket. omnicsatornásAz omnicsatornás kommunikáció összefüggőbb támogatást nyújt az ügyfeleknek minden csatornán, függetlenül attól, hogy számítógépet, mobiltelefont vagy telefont használnak-e, vagy inkább a személyes érintkezést részesítik előnyben. Mivel az omnichannel megoldások ügyfélközpontúak, ezért ezek lehetővé teszik a könnyű és zökkenőmentes navigációt a vállalat különböző érintkezési pontjai között.

Az ügyfélkommunikáció egységesítése a különböző csatornákon segít a vállalatoknak abban, hogy gyorsabban megoldják az ügyfeleik problémáit, és újabb lehetőségeket találjanak a jövőbeli értékesítésekhez. 

Mesterséges intelligencia az ügyfélkommunikációban

A vállalatok akkor érhetnek el optimális ügyfélélményt, ha képesek végigvezetni ügyfeleiket a vásárlás teljes útján. A mesterséges intelligencia használata felgyorsítja az egyes ügyfelek megismerésének folyamatát.

A mesterséges intelligenciát alkalmazó ügyfélút-elemzés segít a vállalkozásoknak abban, hogy nagy pontossággal megjósolják a jövőbeli vásárlói viselkedést. A prediktív elemzéssel értékes betekintést lehet nyerni az ügyfélélmény optimalizálsa azáltal, hogy a megfelelő beszélgetéseket automatikusan a megfelelő operátorokhoz kapcsolják.

Az ügyfelek gyorsabb megoldásokat keresnek, és nem bánják, ha a teljes folyamatot maguk irányítják. Sok ügyfél jobban kedveli az „önkiszolgálást”, minthogy ügyfélszolgálathoz forduljon. A modern call centerek átfogó önkiszolgálási alternatívákat és élő ügyintézőket is kínálnak.

Mind a hangalapú operátorok, mind az AI-képes chatbotok rengeteg részletes adatot tudnak rögzíteni minden egyes ügyfél interakcióról, amelyek elemző programokba táplálhatók, és így segíthetnek optimalizálni a contact center folyamatát. 

chatbot

A contact centerekben az a trend, hogy az ügyfeleket olyan módon támogassák, amely lehetővé teszi mind az operátorok, mind a mesterséges intelligencia eszközök bevonását. A modern eszközök és az adatvezérelt információk lehetővé teszik az ügyfélszolgálatok számára a feladatok automatizálását, valamint az ügyintézők és az ügyfelek általános elégedettségének javítását.

Kíváncsi, hogy milyen lehetőségek állnak az Önök rendelkezésére az AI-alapú omnichannel megoldásokat illetően? Látogasson és weboldalunkra, kérje ingyenes demónkat és tudja meg első kézből!

Elérhetőségeink:

Értékesítés: +36 1 800 15 85

Technikai támogatás: +36 1 800 15 84

Email: daktela@daktela.hu

Már félmillió felett a nyugdíjbiztosítások száma

510 ezer fölé emelkedett a nyugdíjbiztosítási szerződések száma – vette észre a Grantis a Magyar Nemzeti Bank (MNB) legújabb statisztikájában. Az önkéntes nyugdíjpénztárak és a nyesz mellett továbbra is ez a legdinamikusabban növekedő nyugdíjcélú megtakarítási forma.
2024. 12. 09. 04:00
Megosztás:

Célzottabban segítheti az építkezőket az ingyenes gázcsatlakozás

A díjmentes közműcsatlakozások lehetőségét a családok és kisvállalkozások terheinek csökkentése érdekében vezette be hét éve a kormány. A gázhálózaton azóta közel százezer fejlesztés valósult meg mintegy 55 milliárd forint összértékben, ám a fogyasztók számára költségmentesen - hívta fel a figyelmet csütörtöki közleményében az Energiaügyi Minisztérium (EM).
2024. 12. 09. 03:00
Megosztás:

HIVATALOS! Nyugdíj utalás 2025 dátumok

Nyugdíj utalása 2025. Mikor utalják a nyugdíjat 2025-ben az egyes hónapokban? Nyugdíjak hivatalos utalási időpontja 2025-ben.
2024. 12. 09. 02:00
Megosztás:

Ha a nyugdíját januártól kéri, akkor előleget fog kapni Magyarországon

A január 1-je és az adott év márciusában megjelenő valorizációs szorzószámok közzétételének napja közötti időszakra nyugdíjelőleget állapítanak meg azoknak, akik ekkor nyújtják be nyugdíjigényüket. Ismertetjük a részleteket - olvashatjuk az ADÓ.hu szakmai portálon. Mit jelent mindez pontosan a nyugdíjasokra nézve?
2024. 12. 09. 01:00
Megosztás:

Pénzrobbanás jöhet 5 horoszkóp-jegy számára a jövő héten!

Készülj fel egy különleges hétre, ahol a csillagok nemcsak az érzelmekre, hanem a pénzügyekre is hatással lesznek! A téli időszak számos meglepetést tartogat, és most minden csillagjegy számára személyre szabott tippekkel, szerencseszámokkal és egyedi történetekkel érkezünk. Vajon mikor érdemes próbára tenned a szerencsédet? Olvass tovább, és tudd meg, mit tartogat számodra a december 9–15. közötti hét!
2024. 12. 09. 00:01
Megosztás:

Idén az ingatlanpiac körülbelül 120 ezres adásvétellel zárhat

Az előzetes várakozásoknak megfelelően teljesített idén a hazai ingatlanpiac, ami az adásvételek számát tekintve a 110-130 ezres éves sáv közepe körül zárhat, jövőre pedig további 10-20 százalékos növekedésre lehet számítani - közölte saját adatai alapján a Duna House pénteken az MTI-vel.
2024. 12. 08. 23:00
Megosztás:

ATH jelentése a kriptovaluta piacokon - mit jelent az ATH kifejezés?

ATH mit jelent a kriptovaluta hírekben vagy épp a tőzsdei hírekben? Az ATH, azaz All-Time High, magyarul „mindenkori csúcs” egy olyan kifejezés, amely a kriptovaluta piacokon egy eszköz árának valaha elért legmagasabb szintjét jelenti.
2024. 12. 08. 22:00
Megosztás:

Solana árfolyam elemzés - rövid, közép és hosszú távú Solana SOL árfolyam előrejelzés

Solana friss hírek és elemzés: mire számíthatnak a Solana kriptovaluta befektetői? A Solana árfolyama az elemzésünk írásakor 235-236 USD közötti tartományban kereskedett.
2024. 12. 08. 21:00
Megosztás:

Téli buktatók: Tippek az ünnepi balesetek megelőzésére

A tél és az ünnepi időszak nemcsak a meghittség és az öröm forrása, hanem számos rejtett veszélyt is tartogat. Legyen szó otthoni balesetekről, jeges járdák okozta esésekről vagy éppen a dekorációs kellékek helytelen használatáról, egy kis odafigyeléssel sok kellemetlenség elkerülhető. Nézzük, hogyan védekezhetünk a leggyakoribb téli balesetek ellen!
2024. 12. 08. 20:00
Megosztás:

15 ezer gyermek óránként

A becslések szerint pár héten belül már 8,2 milliárdan osztozunk a bolygón. Sok szám létezik, hogy hány főt is tudna egészségesen eltartani az ökoszisztémánk, a legtöbb mérés szerint azonban bőven sokan vagyunk ahhoz, hogy képesek legyünk fenntarthatóan gazdálkodni az erőforrásainkkal.
2024. 12. 08. 19:00
Megosztás:

Megnyílt az újjáépített párizsi Notre-Dame

Öt és fél évvel a 2019. április 15-i tűzvész után szombaton ünnepélyesen megnyitották az újjáépített párizsi Notre-Dame-székesegyházat.
2024. 12. 08. 18:00
Megosztás:

Új válság elleni stratégiát dolgozott ki a holland kormány

A holland kormány új stratégiát dolgozott ki a válsághelyzetekkel szembeni ellenállóképesség megerősítésére, ami magába foglalja a lehetséges háborús helyzetekre való felkészülés fokozását is - írta az NLTimes hírportál vasárnap.
2024. 12. 08. 17:00
Megosztás:

Lidl: techóriás válik a diszkontláncból

A legtöbb ember, ha meghallja a Lidl nevét, nem gondol többre, mint egy sikeres német diszkontláncra. Mára viszont nemcsak élelmiszert és mindennapi használati eszközöket lehet vásárolni náluk, hanem felhőalapú számítástechnikai és kiberbiztonsági szolgáltatásokat is. De mégis hogyan tette a Lidl anyavállalatát, a Schwarz Csoportot egy eredetileg belső használatra készült rendszer az európai felhőalapú szolgáltatások egyik kulcsszereplőjévé?
2024. 12. 08. 16:00
Megosztás:

Tízből hét vonat közlekedett pontosan novemberben

Novemberben tíz vonatból valamivel több, mint hét vonat közlekedett pontosan, ami elmarad az októberi eredményektől - közölte a weboldalán vasárnap közzétett havi riportjában a MÁV.
2024. 12. 08. 15:00
Megosztás:

Az 1Fuel szárnyal: jelentős befektetések Solana és Tron bálnáktól, 50-szeres növekedésre készülve

Miközben a Solana és a Tron rekordokat dönt ebben a szezonban, a kriptobefektetők aktívan keresik azokat az új projekteket, amelyek hatalmas árfolyam-emelkedési potenciállal rendelkeznek. Az utóbbi időben egy projekt előértékesítése keltett nagy hullámokat, mivel a blockchain befektetési szakértők 50x ROI-t (befektetési megtérülést) jósolnak a következő hónapokra.
2024. 12. 08. 14:00
Megosztás:

Az amerikaiak többsége tárgyalásos rendezést szeretne az ukrajnai háborúban

Az amerikaiak többsége tárgyalásos rendezést szeretne az ukrajnai háborúban - derül ki a Ronald Reagan Intézet által készített 2024-es kutatásból, amelyet a szervezet éves konferenciáján mutattak be helyi idő szerint szombaton Kaliforniában.
2024. 12. 08. 13:00
Megosztás:

Forralt bor aranyáron: Mit nyújtanak idén Budapest karácsonyi vásárai?

Decemberben Budapest az ünnepi szezon egyik legvonzóbb európai úti célja, és 2024-ben sem okoz csalódást. A város számos helyszínen várja a látogatókat karácsonyi vásárokkal, ahol különleges ajándékok, ínycsiklandó ételek és az ünnepi hangulat garantált. Azonban az emelkedő árak az ünnepi forgatag árnyoldalát is megmutatják.
2024. 12. 08. 12:00
Megosztás:

Téli immunerősítés: Hogyan védekezzünk a megfázás és influenza ellen?

A tél a megfázás és influenza szezonja, de néhány egyszerű, mégis hatékony módszerrel megerősíthetjük immunrendszerünket, és csökkenthetjük a betegségek kockázatát. Az alábbiakban bemutatjuk a legjobb praktikákat a hideg hónapokra.
2024. 12. 08. 11:00
Megosztás:

Államháztartási, inflációs, építőipari és ipari adatok érkeznek a napokban

A jövő héten a Pénzügyminisztérium (PM) az államháztartás központi alrendszerének november végi helyzetéről ad ki gyorstájékoztatót, a Központi Statisztikai Hivatal (KSH) kedden a fogyasztói árak novemberi, pénteken pedig az építőipar és az ipar októberi alakulásáról közöl adatokat.
2024. 12. 08. 10:00
Megosztás:

Mennyire közelíti az FXGuys ($FXG) a Dogecoin és a Shiba Inu 2021-es hírverését? De most valódi hasznossággal!

A Dogecoin (DOGE) és a Shiba Inu (SHIB) kiemelkedő teljesítményt nyújtottak a 2021-es bull piacon, annak ellenére, hogy valós hasznosságuk hiányzott.
2024. 12. 08. 08:07
Megosztás: