Az AI-alapú omnichannel megoldás javítja az ügyfélkommunikációt

Az ügyfelek nem szeretik, ha hosszasan kellene ismételgetniük kéréseiket. Azt akarják, hogy az operátor ismerje az előzményeiket, és a lehető legrövidebb időn belül megoldja a problémájukat. Erre kínál megoldást az omnichannel kommunikáció.

Az AI-alapú omnichannel megoldás javítja az ügyfélkommunikációt

A közösségi média világa és az egyéb modern kommunikációs lehetőségek megnövelték az általános vásárlói elvárásokat, nemcsak maga a vásárlás, hanem például a tanácsadás és más kapcsolódó szolgáltatások terén is. Egyszerűen magasabb igényeket támasztanak, különösen a válaszadás gyorsasága tekintetében, és elvárják a kellő professzionalitást is.

A fentiek miatt a vállalatoknak és a szervezeteknek sokkal nagyobb hangsúlyt kellene helyezniük a vásárlói élmény javítására. Ebben pedig a legújabb mesterséges intelligencia (AI) eszközök lehetnek segítségükre.

Az, hogy az ügyfelek hogyan érzékelik a márkát, végső soron az ügyfélélményen alapul. A következetes és innovatív CX (Customer Experience) nagy hatással van az általános üzleti teljesítményre, ezért vált az ügyfélélmény újradefiniálása a vállalkozások számára kiemelt prioritássá. 

A legtöbb ügyfélközpontnak több kulcsfontosságú kihívással kell szembenéznie a kommunikáció során. Például sok vállalkozás silózott modellben működik, ahol teljesen hiányzik az átláthatóság az ügyfél útjáról, azaz egyáltalán nem ismerik az ügyfelet, és nincs is honnan megismerniük. Mivel ez egy nagyon fontos tényező, egy egységesített omnichannel modell ezt a hiányosságot orvosolhatja.

Határtalan lehetőségek az omnichannel kommunikációban

Mivel az ügyfelek egyre inkább érdeklődnek a kommunikáció iránt, az operátoroknak gyakran nincs idejük minden csatorna kiszolgálására, ami növeli a várakozási időt, és frusztrálttá teszi az ügyfeleket. A megoldás a kommunikáció automatizálása: a korszerű call center trendek adaptálásával a vállalatok leküzdhetik a fenti problémákat, és javíthatják az általános ügyfélszolgálati KPI-ket. omnicsatornásAz omnicsatornás kommunikáció összefüggőbb támogatást nyújt az ügyfeleknek minden csatornán, függetlenül attól, hogy számítógépet, mobiltelefont vagy telefont használnak-e, vagy inkább a személyes érintkezést részesítik előnyben. Mivel az omnichannel megoldások ügyfélközpontúak, ezért ezek lehetővé teszik a könnyű és zökkenőmentes navigációt a vállalat különböző érintkezési pontjai között.

Az ügyfélkommunikáció egységesítése a különböző csatornákon segít a vállalatoknak abban, hogy gyorsabban megoldják az ügyfeleik problémáit, és újabb lehetőségeket találjanak a jövőbeli értékesítésekhez. 

Mesterséges intelligencia az ügyfélkommunikációban

A vállalatok akkor érhetnek el optimális ügyfélélményt, ha képesek végigvezetni ügyfeleiket a vásárlás teljes útján. A mesterséges intelligencia használata felgyorsítja az egyes ügyfelek megismerésének folyamatát.

A mesterséges intelligenciát alkalmazó ügyfélút-elemzés segít a vállalkozásoknak abban, hogy nagy pontossággal megjósolják a jövőbeli vásárlói viselkedést. A prediktív elemzéssel értékes betekintést lehet nyerni az ügyfélélmény optimalizálsa azáltal, hogy a megfelelő beszélgetéseket automatikusan a megfelelő operátorokhoz kapcsolják.

Az ügyfelek gyorsabb megoldásokat keresnek, és nem bánják, ha a teljes folyamatot maguk irányítják. Sok ügyfél jobban kedveli az „önkiszolgálást”, minthogy ügyfélszolgálathoz forduljon. A modern call centerek átfogó önkiszolgálási alternatívákat és élő ügyintézőket is kínálnak.

Mind a hangalapú operátorok, mind az AI-képes chatbotok rengeteg részletes adatot tudnak rögzíteni minden egyes ügyfél interakcióról, amelyek elemző programokba táplálhatók, és így segíthetnek optimalizálni a contact center folyamatát. 

chatbot

A contact centerekben az a trend, hogy az ügyfeleket olyan módon támogassák, amely lehetővé teszi mind az operátorok, mind a mesterséges intelligencia eszközök bevonását. A modern eszközök és az adatvezérelt információk lehetővé teszik az ügyfélszolgálatok számára a feladatok automatizálását, valamint az ügyintézők és az ügyfelek általános elégedettségének javítását.

Kíváncsi, hogy milyen lehetőségek állnak az Önök rendelkezésére az AI-alapú omnichannel megoldásokat illetően? Látogasson és weboldalunkra, kérje ingyenes demónkat és tudja meg első kézből!

Elérhetőségeink:

Értékesítés: +36 1 800 15 85

Technikai támogatás: +36 1 800 15 84

Email: daktela@daktela.hu

Mastercard, Polygon és Mercuryo összefogása: új korszak kezdődik az önálló kriptotárcák világában

A kriptopénzek világa új szintre lép: a Mastercard a Polygon és a Mercuryo partnereként elindítja a Crypto Credential nevű megoldását az önálló (self-custody) tárcák számára. A cél: egyszerűsíteni a kriptós utalásokat, emberközeli élménnyé tenni a digitális tranzakciókat, és kiiktatni a hibalehetőségeket a hosszú és bonyolult címek másolgatása helyett. Ez nemcsak kényelmesebb, hanem biztonságosabb és skálázhatóbb is lehet az egész iparág számára.
2025. 11. 18. 16:00
Megosztás:

Felértékelődtek az emberi tényezők a munkahelyválasztásnál

A biztonság, az együttműködés és a nyílt kommunikáció felértékelődött a munkahelyválasztásnál, de továbbra is az alapbér az első, a magánélet tiszteletben tartása a második a választási szempontok rangsorában a PwC Magyarországnak a magyarországi munkaerőpiaci preferenciákról készített, az MTI-hez kedden eljuttatott kutatása szerint.
2025. 11. 18. 15:30
Megosztás:

Tovább bővültek az önkéntes nyugdíj- és egészségpénztárak a harmadik negyedévben

A harmadik negyedévben sem állt meg az önkéntes nyugdíj- és egészségpénztári befizetések növekedése, a taglétszám gyarapodása. A nyugdíjkasszák infláció feletti hozamot termeltek az év első kilenc hónapjában, az egészségpénztárak esetében pedig jól látszanak az idei jogszabálymódosítások pozitív hatásai is, nőttek a lakáscélú jelzáloghitelek törlesztéséhez kapcsolódó kifizetéseik - közölte az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetsége (ÖPOSZ) .
2025. 11. 18. 15:00
Megosztás:

Ezekben a kerületekben pörögnek a minilakások

A 2025 harmadik negyedévében Budapesten értékesített minilakások, vagyis a 16-22 négyzetméteres ingatlanok továbbra is a befektetési célú piac sajátos szegmensét alkotják. A Duna House adatai alapján az értékesítések döntő többsége korábbi befektetések realizálásához kapcsolódott, különös tekintettel az Otthon Start Program lakbérekre gyakorolt pozitív hatására, valamint a VI. kerületben történt, potenciálisan iránymutató Airbnb-tiltásra.
2025. 11. 18. 14:30
Megosztás:

A Bitcoin árfolyama az amerikai kamatvárakozások fogságában

A kriptopiac újra a globális gazdasági hírek túszává vált: a Bitcoin árfolyamesése mögött ezúttal nem belső technikai vagy fundamentális problémák, hanem az amerikai jegybank (Fed) kamatpolitikájával kapcsolatos spekulációk állnak. A befektetők idegeit a decemberi kamatvágás körüli bizonytalanság borzolja, amely látványosan megingatta a legnagyobb kriptoeszközök árfolyamát.
2025. 11. 18. 14:00
Megosztás:

A háromgyermekes anyáknak még most is megéri nyilatkozni az idei kedvezményről

A háromgyermekes anyák kedvezménye akkor sem vész el, ha valaki elfelejtett októberben nyilatkozni, még most is érdemes pótolni, hiszen így akár még a novemberi fizetés is szja-mentes lehet; az októberre járó kedvezmény jövőre, az éves szja-bevallásban kérhető vissza - közölte a Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) kedden az MTI-vel.
2025. 11. 18. 13:30
Megosztás:

Milliárdos karácsonyi költés a játékpiacon

A REGIO JÁTÉK friss országos kutatása szerint a magyar kisgyermekes családok idén átlagosan 88.000 forintot költenek karácsonyi ajándékokra. A vásárlások több mint fele már online zajlik, miközben a legnépszerűbb ajándékok továbbra is a játékok: társasok, fejlesztő játékok és LEGO. A játékkereskedő saját adatai alapján Black Fridaytől karácsonyig az átlagos online kosárérték 19.000 forintra, az áruházi 13.500 forintra nő, a decemberi forgalom pedig egy átlagos hónap ötszörösét éri el.
2025. 11. 18. 12:30
Megosztás:

Közel 1 milliárd dollárnyi Bitcoin mozdult meg – Újra felkavarja a piacot a Mt. Gox árnyéka

Régi sebek újra felszakadnak: megmozdultak a Mt. Gox vagyonok. Több mint egy évtized telt el a Mt. Gox tőzsde összeomlása óta, de a japán kriptotörténelem legnagyobb bukása még mindig kísérti a piacot. Hétfő éjjel közel 1 milliárd dollárnyi Bitcoin került átutalásra a hírhedt csődtömegből – és ez ismét pánikot keltett a befektetők körében, miközben a Bitcoin ára 90 000 dollár alá esett.
2025. 11. 18. 12:00
Megosztás:

Az MBH megveszi az Otthon Centrum Magyarország Holding Kft. 80 százalékát

Az MBH Bank Nyrt. november 17-én üzletrész adásvételi szerződést írt alá az Otthon Centrum Holding Kft-vel az OC Magyarország Holding Kft. 80 százalékos tulajdonrészének megvásárlásáról - közölte az MBH és az Otthon Centrum kedden a Budapesti Értéktőzsde honlapján.
2025. 11. 18. 11:30
Megosztás:

Milyen árnyékoló kell a verandára?

Ma már többféle megoldás érhető el, a veranda árnyékoló tökéletes választás terasztetők, télikertek és más tetőszerkezetek árnyékolására, ami ráadásul még hő- és fényvédelmet is biztosít. A rendszer célja elsősorban az, hogy mérsékelje a tér felmelegedését, csökkentse a vakító fényt, a berendezéseket pedig védje az UV-sugárzástól.
2025. 11. 18. 10:30
Megosztás:

Mire számíthatnak a befektetők kedden?

Ma jelenik meg a KSH szeptemberi béradatokra vonatkozó gyorstájékoztatója. Délután pedig az MNB kamatdöntésére lesz érdemes figyelni.
2025. 11. 18. 10:00
Megosztás:

A kötvénypiacon tegnap már nem volt érdemi elmozdulás

Ahhoz képest, hogy mennyire borús volt hangulat a részvény- és a kriptodeviza-piacokon, a kötvénypiacon tegnap már nem volt érdemi elmozdulás, a befektetők a kormányzati leállás vége után megjelenő adatokra vártak. A tízéves amerikai kötvényhozam 4,15% alatt, a német 2,7% környékén maradt. A dollár viszont kissé, 0,3%-kal erősödött az euróval szemben, így 1,16 alá esett az EUR/USD.
2025. 11. 18. 09:30
Megosztás:

Az USA-ban is lefelé vették az irányt a részvényindexek

Az USA-ban is lefelé vették az irányt a részvényindexek. Az S&P 500 0,9%-kal, a Dow Jones 1,2%-kal, a Nasdaq Composite 0,8%-kal zárt alacsonyabban.
2025. 11. 18. 09:00
Megosztás:

Hétfőn is folytatódott az esés az európai piacokon

A pénteki gyenge teljesítmény után hétfőn is folytatódott az esés az európai piacokon. A STOXX 600 0,5%-kal, a DAX 1,2%-kal, a CAC 40 0,6%- kal, míg az FTSE 100 0,2%-kal került lejjebb.
2025. 11. 18. 08:30
Megosztás:

Gyengült a forint kedd reggelre

Gyengült a forint árfolyama a főbb devizákkal szemben kedd reggel az előző esti jegyzéséhez képest a nemzetközi devizakereskedelemben.
2025. 11. 18. 08:00
Megosztás:

Megtilthatja a műhús forgalomba hozatalát a parlament

Megtilthatja a műhús forgalomba hozatalát kedden az Országgyűlés, amely dönthet a tavalyi zárszámadás elfogadásáról, továbbá módosíthatja az adótörvényeket. A parlament megtárgyalja a tizennegyedik havi nyugdíj bevezetésével összefüggő törvényjavaslatot.
2025. 11. 18. 07:30
Megosztás:

A munkásszállók kulcsszerepet játszanak a hazai munkaerőpiac stabilizálásában

A magyarországi munkaerőpiac jelentős átalakuláson megy keresztül, különösen a kékgalléros munkakörök esetében. Az elmúlt években a munkavállalók mobilitása csökkenő tendenciát mutatott, azonban ez a trend idén megfordulni látszik „A közelmúltban megnyíló új ipari beruházások komoly munkaerő-vándorlást indítanak el az érintett régiókba. A jelenlegi munkaerő-állomány mobilizálása válasz lehet a növekvő igények kielégítésére, ehhez azonban minőségi munkásszállók biztosítására is szükség van a piacon. A szállásoltatás továbbra is jelentős szerepet tölt be a munkaerőhiány enyhítésében, különösen a vidéki és ipari térségekben” - tájékoztat Kiss Éva, a Wellby House Kft. közvetítő cég értékesítési vezetője.
2025. 11. 18. 06:30
Megosztás:

Félidőben az év végi kgfb kampány: átlagosan 34 ezer forintért váltanak biztosítót az autósok

Félidejénél tart a november 2-án megkezdődött év végi kgfb-kampány. Az Insura.hu biztosításközvetítő adatai szerint az első két hét során a személygépkocsival rendelkező ügyfelek 34 ezer forintos átlagdíjon kötöttek új szerződést, ami csupán néhány százalékkal tér el a tavaly ilyenkor tapasztalt 32 800 forintos szinttől. Az eddigi átszerződők szinte mindegyike alacsonyabb díjat fizet jövőre annál, amit meglévő biztosítója ajánlott neki a következő időszakra.
2025. 11. 18. 06:00
Megosztás:

Magyarországon a 4 éves járművek kilométeróráját átlagosan 110 000 km-rel hamisítják

Aki viszonylag új autót vásárol, joggal számít arra, hogy hosszú ideig gond nélkül használhatja. Bár az általános vélekedés szerint a futásteljesítmény-manipuláció inkább régebbi járműveknél fordul elő, a carVertical Magyarországon végzett kutatása ennek éppen az ellenkezőjét mutatja: már a 2 éves autók között is előfordul visszatekert óraállás, és sok esetben a baleseti múlt is rejtve marad.
2025. 11. 18. 05:00
Megosztás:

Indul az egyéni gazdaságok mezőgazdasági összeírása - Érdemes online, önállóan kitölteni a kérdőívet

Országszerte több mint 21 ezer egyéni gazdaság mezőgazdasági összeírását kezdte meg november 14-én a Központi Statisztikai Hivatal (KSH). A nem kiemelt egyéni gazdálkodók november 23-ig online, azt követően pedig – december 15-ig – összeírók segítségével válaszolhatnak a kérdésekre.
2025. 11. 18. 04:30
Megosztás: