Az AI-alapú omnichannel megoldás javítja az ügyfélkommunikációt

Az ügyfelek nem szeretik, ha hosszasan kellene ismételgetniük kéréseiket. Azt akarják, hogy az operátor ismerje az előzményeiket, és a lehető legrövidebb időn belül megoldja a problémájukat. Erre kínál megoldást az omnichannel kommunikáció.

Az AI-alapú omnichannel megoldás javítja az ügyfélkommunikációt

A közösségi média világa és az egyéb modern kommunikációs lehetőségek megnövelték az általános vásárlói elvárásokat, nemcsak maga a vásárlás, hanem például a tanácsadás és más kapcsolódó szolgáltatások terén is. Egyszerűen magasabb igényeket támasztanak, különösen a válaszadás gyorsasága tekintetében, és elvárják a kellő professzionalitást is.

A fentiek miatt a vállalatoknak és a szervezeteknek sokkal nagyobb hangsúlyt kellene helyezniük a vásárlói élmény javítására. Ebben pedig a legújabb mesterséges intelligencia (AI) eszközök lehetnek segítségükre.

Az, hogy az ügyfelek hogyan érzékelik a márkát, végső soron az ügyfélélményen alapul. A következetes és innovatív CX (Customer Experience) nagy hatással van az általános üzleti teljesítményre, ezért vált az ügyfélélmény újradefiniálása a vállalkozások számára kiemelt prioritássá. 

A legtöbb ügyfélközpontnak több kulcsfontosságú kihívással kell szembenéznie a kommunikáció során. Például sok vállalkozás silózott modellben működik, ahol teljesen hiányzik az átláthatóság az ügyfél útjáról, azaz egyáltalán nem ismerik az ügyfelet, és nincs is honnan megismerniük. Mivel ez egy nagyon fontos tényező, egy egységesített omnichannel modell ezt a hiányosságot orvosolhatja.

Határtalan lehetőségek az omnichannel kommunikációban

Mivel az ügyfelek egyre inkább érdeklődnek a kommunikáció iránt, az operátoroknak gyakran nincs idejük minden csatorna kiszolgálására, ami növeli a várakozási időt, és frusztrálttá teszi az ügyfeleket. A megoldás a kommunikáció automatizálása: a korszerű call center trendek adaptálásával a vállalatok leküzdhetik a fenti problémákat, és javíthatják az általános ügyfélszolgálati KPI-ket. omnicsatornásAz omnicsatornás kommunikáció összefüggőbb támogatást nyújt az ügyfeleknek minden csatornán, függetlenül attól, hogy számítógépet, mobiltelefont vagy telefont használnak-e, vagy inkább a személyes érintkezést részesítik előnyben. Mivel az omnichannel megoldások ügyfélközpontúak, ezért ezek lehetővé teszik a könnyű és zökkenőmentes navigációt a vállalat különböző érintkezési pontjai között.

Az ügyfélkommunikáció egységesítése a különböző csatornákon segít a vállalatoknak abban, hogy gyorsabban megoldják az ügyfeleik problémáit, és újabb lehetőségeket találjanak a jövőbeli értékesítésekhez. 

Mesterséges intelligencia az ügyfélkommunikációban

A vállalatok akkor érhetnek el optimális ügyfélélményt, ha képesek végigvezetni ügyfeleiket a vásárlás teljes útján. A mesterséges intelligencia használata felgyorsítja az egyes ügyfelek megismerésének folyamatát.

A mesterséges intelligenciát alkalmazó ügyfélút-elemzés segít a vállalkozásoknak abban, hogy nagy pontossággal megjósolják a jövőbeli vásárlói viselkedést. A prediktív elemzéssel értékes betekintést lehet nyerni az ügyfélélmény optimalizálsa azáltal, hogy a megfelelő beszélgetéseket automatikusan a megfelelő operátorokhoz kapcsolják.

Az ügyfelek gyorsabb megoldásokat keresnek, és nem bánják, ha a teljes folyamatot maguk irányítják. Sok ügyfél jobban kedveli az „önkiszolgálást”, minthogy ügyfélszolgálathoz forduljon. A modern call centerek átfogó önkiszolgálási alternatívákat és élő ügyintézőket is kínálnak.

Mind a hangalapú operátorok, mind az AI-képes chatbotok rengeteg részletes adatot tudnak rögzíteni minden egyes ügyfél interakcióról, amelyek elemző programokba táplálhatók, és így segíthetnek optimalizálni a contact center folyamatát. 

chatbot

A contact centerekben az a trend, hogy az ügyfeleket olyan módon támogassák, amely lehetővé teszi mind az operátorok, mind a mesterséges intelligencia eszközök bevonását. A modern eszközök és az adatvezérelt információk lehetővé teszik az ügyfélszolgálatok számára a feladatok automatizálását, valamint az ügyintézők és az ügyfelek általános elégedettségének javítását.

Kíváncsi, hogy milyen lehetőségek állnak az Önök rendelkezésére az AI-alapú omnichannel megoldásokat illetően? Látogasson és weboldalunkra, kérje ingyenes demónkat és tudja meg első kézből!

Elérhetőségeink:

Értékesítés: +36 1 800 15 85

Technikai támogatás: +36 1 800 15 84

Email: daktela@daktela.hu

A duplájára nőhet a létesítményüzemeltetési szektor öt éven belül Európában

A következő öt évben várhatóan megduplázódik az európai létesítményüzemeltetési piac értéke – mutat rá a Europe Facility Management Industry Report 2025 elemzés. Az iparág fejlődését leginkább az infrastruktúra-fejlesztések, a fenntarthatósági elvárások és az okostechnológiák terjedése hajtja. A szektor jövőjét idehaza elsősorban a mesterséges intelligencia és a munkaerőpiaci kihívások határozzák meg a Propx létesítménygazdálkodó vállalat szakemberei szerint.
2025. 12. 11. 16:00
Megosztás:

Hogyan válasszunk középiskolát? Megjelent a 2026-os Országos Gimnázium Rangsor

Megjelent a 2026-os évre vonatkozó, legfrissebb oktatási adatokra épülő Országos Gimnáziumi Rangsor. A Mathias Corvinus Collegium (MCC) és az Oktatási Hivatal (OH) együttműködésében létrehozott rangsor, több mint 400 magyarországi gimnázium vizsgálatát követően a legjobb 100 intézményt, valamint Budapest és a vármegyék legjobb eredményeit elérő iskoláit mutatja be. Idén még több információ és kiegészítő alrangsor került a kiadványba, így a hagyományos, objektív teljesítményadatokra épülő 100-as rangsor mellett helyet kapott egy pedagógiai hozzáadott értéket vizsgáló alrangsor, valamint a Magyar Diáksport Szövetség (MDSZ) közreműködésével megvalósuló Iskolai egészség és diáksport rangsor is. Az országos listát idén is a Budapesti Fazekas Mihály Gyakorló Általános Iskola és Gimnázium vezeti.
2025. 12. 11. 15:30
Megosztás:

A magyar turizmus folyamatosan fejlődik és jó irányba halad

A magyar turizmus folyamatosan fejlődik és jó irányba halad, erről tanúskodnak az idei, október végéig nyilvántartott eredmények is: a 40,5 millió vendégéjszaka, a csaknem 1000 milliárd forint értékű szálláshelyi, valamint a 2000 milliárd forinthoz közelítő vendéglátói bevételek - mondta a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) vezérigazgatója csütörtökön Budapesten sajtótájékoztatón.
2025. 12. 11. 15:00
Megosztás:

Megjelent a felhívás, 38,7 milliárd forint vállalkozások energiahatékonysági fejlesztéseire

A kormány a Jedlik Ányos Energetikai Programban több mint 580 milliárd forinttal támogatja elsősorban a hazai kis- és középvállalkozások versenyhelyzetének javítását. A február elején megnyíló pályázaton legalább 10 millió, de akár félmilliárd forint kamatmentes hitel segítheti a cégek vidéki telephelyein megvalósuló beruházásokat - közölte az Energiaügyi Minisztérium (EM) csütörtökön.
2025. 12. 11. 14:30
Megosztás:

Már harmadik hónapja folyamatosan csökkennek az albérletárak

Folytatódott a lakbérek csökkenése novemberben a KSH-ingatlan.com lakbérindexe szerint. Országosan és a fővárosban 0,8-0,8 százalékkal csökkentek a lakbérek októberhez képest, Így ez volt a harmadik hónap, amikor mindkét piacon csökkenés tapasztalható havi összevetésben. Éves szinten azonban a bérleti díjak továbbra is emelkedést mutatnak. országosan a bérleti díjak 6,2 százalékkal, Budapesten pedig 5,6 százalékkal voltak magasabbak, mint egy évvel korábban.
2025. 12. 11. 14:00
Megosztás:

2026 elején 4 milliárd forinttal emelik meg a lakossági távhőpályázat keretösszegét

2026 elején 4 milliárd forinttal emelik meg a lakossági távhőpályázat keretösszegét - mondta Solymár Károly Balázs, az Energiaügyi Minisztérium (EM) infokommunikációért felelős államtitkára a tárca Facebook-oldalára csütörtökön feltöltött videóban.
2025. 12. 11. 13:30
Megosztás:

Hogyan óvhatjuk meg a szőke haj természetes fényét?

A szőke haj, legyen akár természetes vagy festett, sokszor válik sárgássá, ami bosszúságot okozhat azok számára, akik ragyogó hajszínt szeretnének
2025. 12. 11. 13:00
Megosztás:

Az egészség minden pénzt megér!

Addig, amíg egészségesek vagyunk, amíg jól működik minden szervünk, addig el sem tudjuk képzelni, hogy mekkora kincs birtokában vagyunk. Ha ugyanis a szervezetünkben az egyensúly felborul, akkor máris sorra jönnek az olyan gondok, amelyek aztán rövid időre vagy akár hosszabb távon is megkeseríthetik az életünket.
2025. 12. 11. 12:30
Megosztás:

Így költs kevesebbet ruhára és textíliára

A tél nemcsak a fűtésszámlán látszik meg, hanem a gardróbon is: ha a kabátok, cipők és vastag textíliák gyorsan elhasználódnak, egy szezon alatt komoly plusz kiadást jelentenek. Tudatos ápolással viszont évekkel meghosszabbíthatod a kedvenc darabjaid élettartamát, így kevesebbet kell újakra költened, és a pénzedet inkább élményekre vagy megtakarításra fordíthatod.
2025. 12. 11. 12:00
Megosztás:

Jelentős összegű bírságot szabott ki a médiatanács egy zeneszám miatt

A klasszifikációs rendelkezések megsértéséért két médiaszolgáltatót bírságolt meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsa. Tíz médiaszolgáltatót a műsorkvóták teljesítésének ellenőrzéséhez szükséges adatszolgáltatási kötelezettség megsértése miatt szankcionált a testület - közölte a hatóság kommunikációs igazgatósága csütörtökön az MTI-vel.
2025. 12. 11. 11:30
Megosztás:

Két hét maradt az akár 280 ezer forintos adójóváírás megszerzésére

Jövőre akár 280 ezer forintos adóvisszatérítés is járhat a nyugdíjra takarékoskodóknak az idei megtakarításuk után. A Grantis szakértői felhívták a figyelmet, hogy az adójóváírás megszerzésére év végéig van lehetőség. Az ünnepek miatt érdemes még a következő két hétben lépni.
2025. 12. 11. 11:00
Megosztás:

Kamatot vágott, de egyre megosztottabb a Fed

A Fed decemberi kamatdöntő ülésén 25 bázisponttal csökkentette a kamatszintet, ezzel az irányadó ráta 3,50-3,75%-ra mérséklődött.
2025. 12. 11. 10:30
Megosztás:

Már csak 20 nap az újabb családi adócsökkentésekig

Már csak 20 nap az újabb családi adócsökkentésekig: újabb 50 százalékkal emeli a kormány a családi adókedvezményt, személyijövedelemadó-mentesek lesznek a 40 év alatti kétgyermekes édesanyák, és a 30 év alatti édesanyák is szja-mentesek lesznek a teljes jövedelmükre - közölte a Kulturális és Innovációs Minisztérium családokért felelős államtitkára csütörtökön a Facebook-oldalán.
2025. 12. 11. 10:00
Megosztás:

Eladta egyik varsói irodaházát az Indotek Group

Az Indotek Group november közepén értékesítette a varsói Cybernetyki Office Center irodaházát - közölte a társaság az MTI-vel.
2025. 12. 11. 09:35
Megosztás:

Feljavította a kínai GDP-növekedési előrejelzését a Világbank

Megemelte az idei és a jövő évi kínai GDP-növekedési előrejelzését a Világbank decemberi, Pekingben csütörtökön bemutatott jelentésében, miután Kína gazdasága a harmadik negyedévben fenntartotta növekedési lendületét, dacára a belső kereslet viszonylagos gyengeségének.
2025. 12. 11. 09:00
Megosztás:

Ötszáznál több munkahelyet szüntet meg Romániában a Bosch

Ötszáznál több munkahelyet szüntet meg Romániában a Bosch – írja az economedia.ro a vállalat közleménye alapján.
2025. 12. 11. 08:00
Megosztás:

Erősödött csütörtök reggelre a forint

Erősödött a forint a főbb devizákkal szemben csütörtök reggelre az előző esti jegyzéséhez képest a nemzetközi devizakereskedelemben.
2025. 12. 11. 07:30
Megosztás:

Természetvédők szövetsége: Magyarország határozottan lépjen fel az EU-Mercosur egyezmény ellen

Civil és agrár szervezetek kérik a magyar kormányt, az európai parlamenti képviselőket, hogy Magyarország határozottan lépjen fel az EU-Mercosur (Dél-amerikai Közös Piac) egyezmény ellen - közölte a Magyar Természetvédők Szövetsége szerdán az MTI-vel.
2025. 12. 11. 06:30
Megosztás:

Év végi teendő az utakon: már érdemes megváltani az új matricát

December elejétől lehet megvásárolni a jövő évre érvényes autópálya-matricákat, amelynek ára az infláció mértékével drágul, ugyanakkor a felújítások miatt kedvezményeket is bevezettek. A magyar autósok zöme jövőre nem akar változtatni az autózási szokásain, a többség nyaralás és családlátogatás miatt használja a fizetős útszakaszokat, és csak azok vesznek éves országos matricát, akik rendszeresen nagy távokat tesznek meg - derül ki a Simple alkalmazás felhasználói körében végzett felmérésből.
2025. 12. 11. 06:00
Megosztás:

Több mint kétmilliárd forintból újult meg a szennyvíztisztító telep Csorváson

Több mint kétmilliárd forint uniós támogatásból újult meg a szennyvíztisztító telep Csorváson - közölte az önkormányzat szerdán.
2025. 12. 11. 05:30
Megosztás: