Az AI-alapú omnichannel megoldás javítja az ügyfélkommunikációt

Az ügyfelek nem szeretik, ha hosszasan kellene ismételgetniük kéréseiket. Azt akarják, hogy az operátor ismerje az előzményeiket, és a lehető legrövidebb időn belül megoldja a problémájukat. Erre kínál megoldást az omnichannel kommunikáció.

Az AI-alapú omnichannel megoldás javítja az ügyfélkommunikációt

A közösségi média világa és az egyéb modern kommunikációs lehetőségek megnövelték az általános vásárlói elvárásokat, nemcsak maga a vásárlás, hanem például a tanácsadás és más kapcsolódó szolgáltatások terén is. Egyszerűen magasabb igényeket támasztanak, különösen a válaszadás gyorsasága tekintetében, és elvárják a kellő professzionalitást is.

A fentiek miatt a vállalatoknak és a szervezeteknek sokkal nagyobb hangsúlyt kellene helyezniük a vásárlói élmény javítására. Ebben pedig a legújabb mesterséges intelligencia (AI) eszközök lehetnek segítségükre.

Az, hogy az ügyfelek hogyan érzékelik a márkát, végső soron az ügyfélélményen alapul. A következetes és innovatív CX (Customer Experience) nagy hatással van az általános üzleti teljesítményre, ezért vált az ügyfélélmény újradefiniálása a vállalkozások számára kiemelt prioritássá. 

A legtöbb ügyfélközpontnak több kulcsfontosságú kihívással kell szembenéznie a kommunikáció során. Például sok vállalkozás silózott modellben működik, ahol teljesen hiányzik az átláthatóság az ügyfél útjáról, azaz egyáltalán nem ismerik az ügyfelet, és nincs is honnan megismerniük. Mivel ez egy nagyon fontos tényező, egy egységesített omnichannel modell ezt a hiányosságot orvosolhatja.

Határtalan lehetőségek az omnichannel kommunikációban

Mivel az ügyfelek egyre inkább érdeklődnek a kommunikáció iránt, az operátoroknak gyakran nincs idejük minden csatorna kiszolgálására, ami növeli a várakozási időt, és frusztrálttá teszi az ügyfeleket. A megoldás a kommunikáció automatizálása: a korszerű call center trendek adaptálásával a vállalatok leküzdhetik a fenti problémákat, és javíthatják az általános ügyfélszolgálati KPI-ket. omnicsatornásAz omnicsatornás kommunikáció összefüggőbb támogatást nyújt az ügyfeleknek minden csatornán, függetlenül attól, hogy számítógépet, mobiltelefont vagy telefont használnak-e, vagy inkább a személyes érintkezést részesítik előnyben. Mivel az omnichannel megoldások ügyfélközpontúak, ezért ezek lehetővé teszik a könnyű és zökkenőmentes navigációt a vállalat különböző érintkezési pontjai között.

Az ügyfélkommunikáció egységesítése a különböző csatornákon segít a vállalatoknak abban, hogy gyorsabban megoldják az ügyfeleik problémáit, és újabb lehetőségeket találjanak a jövőbeli értékesítésekhez. 

Mesterséges intelligencia az ügyfélkommunikációban

A vállalatok akkor érhetnek el optimális ügyfélélményt, ha képesek végigvezetni ügyfeleiket a vásárlás teljes útján. A mesterséges intelligencia használata felgyorsítja az egyes ügyfelek megismerésének folyamatát.

A mesterséges intelligenciát alkalmazó ügyfélút-elemzés segít a vállalkozásoknak abban, hogy nagy pontossággal megjósolják a jövőbeli vásárlói viselkedést. A prediktív elemzéssel értékes betekintést lehet nyerni az ügyfélélmény optimalizálsa azáltal, hogy a megfelelő beszélgetéseket automatikusan a megfelelő operátorokhoz kapcsolják.

Az ügyfelek gyorsabb megoldásokat keresnek, és nem bánják, ha a teljes folyamatot maguk irányítják. Sok ügyfél jobban kedveli az „önkiszolgálást”, minthogy ügyfélszolgálathoz forduljon. A modern call centerek átfogó önkiszolgálási alternatívákat és élő ügyintézőket is kínálnak.

Mind a hangalapú operátorok, mind az AI-képes chatbotok rengeteg részletes adatot tudnak rögzíteni minden egyes ügyfél interakcióról, amelyek elemző programokba táplálhatók, és így segíthetnek optimalizálni a contact center folyamatát. 

chatbot

A contact centerekben az a trend, hogy az ügyfeleket olyan módon támogassák, amely lehetővé teszi mind az operátorok, mind a mesterséges intelligencia eszközök bevonását. A modern eszközök és az adatvezérelt információk lehetővé teszik az ügyfélszolgálatok számára a feladatok automatizálását, valamint az ügyintézők és az ügyfelek általános elégedettségének javítását.

Kíváncsi, hogy milyen lehetőségek állnak az Önök rendelkezésére az AI-alapú omnichannel megoldásokat illetően? Látogasson és weboldalunkra, kérje ingyenes demónkat és tudja meg első kézből!

Elérhetőségeink:

Értékesítés: +36 1 800 15 85

Technikai támogatás: +36 1 800 15 84

Email: daktela@daktela.hu

A magyar állam megtiltotta az Alföldi Tej Kft. külföldi felvásárlását

A nemzetgazdasági miniszter megtiltotta a magyar tulajdonú tejipari vállalat külföldi befektető által történő felvásárlását - jelentette be kedden a Nemzetgazdasági Minisztérium (NGM).
2025. 09. 16. 17:30
Megosztás:

Minden negyedik számla késve vagy egyáltalán nem kerül kifizetésre Magyarországon

Az EOS Csoport legfrissebb „Európai fizetési szokások 2025” nemzetközi kutatása szerint Európában – és Magyarországon is – minden negyedik számlát késve vagy egyáltalán nem fizetnek ki. A hazai adatok szinte teljesen megegyeznek az európai átlaggal: a számlák 20 százalékát késedelmesen, további 5 százalékát pedig egyáltalán nem egyenlítik ki.
2025. 09. 16. 17:00
Megosztás:

Augusztusban pontosabban jártak a vonatok

Augusztusban mintegy 7 százalékkal pontosabbak voltak a vonatok, mint egy évvel korábban - közölte a MÁV kedden az MTI-vel.
2025. 09. 16. 16:30
Megosztás:

Mtel részvény: Céláremelés és leminősítés

A ma reggel közzétett elemzésében az Erste Telekommunikációs szektor elemzője leminősítette az Mtel részvényeit vételről tartásra.
2025. 09. 16. 16:00
Megosztás:

Trump eltörölné a cégek negyedéves jelentési kötelezettségét

Az amerikai elnök szerint a cégek számára nem kellene kötelezővé tenni a negyedéves jelentéseket, elég lenne félévente számot adni az pénzügyi eredményeikről.
2025. 09. 16. 15:30
Megosztás:

Leminősítés mellett 2.050 forintra emelte az MTel célárát az Erste

Az Erste szektorelemzője a korábbi 1.940 forintról 2.050 forintra emelte az MTel célárát a ma megjelent angol nyelvű elemzésében. Az ajánlást vételről tartásra módosította.
2025. 09. 16. 15:00
Megosztás:

Október 1-től már benyújtható a háromgyerekes anyák kedvezményéről szóló adóelőleg-nyilatkozat

A három gyermeket nevelő anyáknak október 1-től nem kell személyi jövedelemadót fizetniük a törvényben meghatározott, munkával megszerzett jövedelmeik - így például a munkabér - után. Az a háromgyermekes anya, aki már az októberi fizetését is szja-mentesen szeretné megkapni, válassza a NAV Online Nyomtatványkitöltő Alkalmazását (ONYA); az adóelőleg-nyilatkozat október 1-től a legegyszerűbben ezen keresztül adható be - hívta fel a figyelmet keddi közleményében a Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV).
2025. 09. 16. 14:30
Megosztás:

Jelentős bérnövekedés: közel 700 000 forintra emelkedett a bruttó átlagkereset

Júliusban a teljes munkaidőben alkalmazásban állók bruttó átlagkeresete 693 700, a nettó átlagkereset 479 500 forint volt. A bruttó átlagkereset 9,0, a nettó átlagkereset 9,4, a reálkereset pedig 4,9 százalékkal meghaladta az egy évvel korábbit - jelentette kedden a Központi Statisztikai Hivatal (KSH).
2025. 09. 16. 14:00
Megosztás:

Gyűjtőelemek az online játékokban: új trend

Az internetes szerencsejáték-piacon kegyetlen verseny dúl – minden kaszinó online a játékosokért küzd. Ehhez a cégek számos bónuszt és egyéb extrát kínálnak, hogy az adott felhasználó ne csak figyeljen fel rájuk, hanem csatlakozzon is a játékoldalakhoz.
2025. 09. 16. 13:59
Megosztás:

Növekvő különbség a fővárosi és a vidéki lakbérek között

A Duna House elemzése szerint 2025-ben a budapesti albérletek tovább drágultak, és a vidéki egyetemi városokban, még ha kisebb mértékben is, de szintén növekedtek az átlagárak.
2025. 09. 16. 13:30
Megosztás:

Stratégiai együttműködést kötött az MCC és az Agrárminisztérium

A Mathias Corvinus Collegium (MCC), a Kárpát-medence vezető tehetséggondozó intézménye és az Agrárminisztérium stratégiai együttműködési megállapodásban rögzítette, hogy a jövőben közös szakmai és oktatási programokkal kívánnak hozzájárulni az MCC hallgatóinak, alumni tagjainak és az Agrárminisztérium fiatal munkavállalóinak fejlődéséhez.
2025. 09. 16. 13:00
Megosztás:

Hozamesés és dollárgyengülés a Fed kamatdöntése előtt

A Fed kamatdöntése előtt visszatért a fejlett gazdaságok kötvénypiacaira a hozamesés, amihez New York állam vártnál gyengébb feldolgozóipari indexe is hozzájárulhatott.
2025. 09. 16. 12:30
Megosztás:

Elindult az UEX-forradalom - a Bitget Univerzális Kriptotőzsdéje

A Bitget, a világ legnagyobb Univerzális Tőzsdéje (UEX) idén ünnepli 7. születésnapját. A #GearUpTo7 kampánnyal nemcsak a múlt sikereit idézi fel, hanem elindítja a pénzügyek új korszakát is – ahol a kripto, a hagyományos eszközök, az AI és a biztonság egyetlen platformon találkoznak.
2025. 09. 16. 12:00
Megosztás:

Kriptovaluta hírek: Stellar – mi mozgatja az XLM árfolyamát?

Az alábbi elemzői összefoglaló célja bemutatni, hogy az elmúlt hónapokban milyen tényezők, bejelentések, piaci események és technikai adatok befolyásolták a Stellar (XLM) árfolyamát. Az elemzés tőzsdei szemléletű: volumenek, támasz/ellenállás, pa­nélszintű események, fundamentumok és piaci hangulat egyaránt szerepel.
2025. 09. 16. 11:30
Megosztás:

Ismét csúcson a Nasdaq és az S&P a kamatdöntést megelőzően

A három vezető amerikai tőzsdeindex hétfőn emelkedéssel zárt, az S&P 500 és a Nasdaq új történelmi csúcsot ért el, miközben a befektetők a Fed szeptember 16–17-i ülésére figyelnek, ahol a piac 96%-os valószínűséggel 25 bázispontos kamatcsökkentést vár.
2025. 09. 16. 11:00
Megosztás:

A védelmi szektor és a francia luxuscikkek húzták az európai piacokat hétfőn

Az európai részvénypiacok hétfőn közel háromhetes csúcson zártak. A Stoxx 600 index 0,4%-kal emelkedett, melyhez leginkább a francia CAC40 0,9%-os emelkedése járult hozzá.
2025. 09. 16. 10:30
Megosztás:

Spórolási lehetőségek lakásvásárláskor: új alternatívák

A lakhatás kérdése mindig is fontos szerepet töltött be Magyarországon, ahol sokan a saját tulajdonú ingatlan birtoklásában látják a hosszú távú biztonságot. Az ingatlanvásárlás költségei azonban gyakran elrettenthetik az érdeklődőket, különösen a jelenlegi gazdasági helyzetben. Az utóbbi időben a különféle hitellehetőségek új távlatokat nyitottak a potenciális vásárlók előtt. De mindannyian tisztában vagyunk ezek minden lehetőségével?
2025. 09. 16. 10:00
Megosztás:

Mi történt ma reggel a forinttal?

Alig változott kedd reggelre a forint árfolyama a főbb devizákkal szemben a hétfő délutáni jegyzéséhez képest a nemzetközi devizakereskedelemben.
2025. 09. 16. 09:30
Megosztás:

A Dogecoin megérkezik a Wall Streetre? Már e héten indulhat az első mémcoin ETF az USA-ban

A kriptovilág egy újabb mérföldkőhöz érkezhet: akár már e héten debütálhat az első olyan amerikai tőzsdén kereskedett alap (ETF), amely egy mémcoinra épül. A DOJE néven futó Dogecoin ETF nem csupán a digitális eszközök és a hagyományos pénzügyi világ összefonódását jelzi, hanem azt is, hogy a kriptoőrület egyre komolyabb szereplőként jelenik meg a Wall Street világában. Vajon egy új korszak kezdődik?
2025. 09. 16. 08:30
Megosztás:

A Bitcoin újra bikapiacot mutat, a szakértők felfedik az SJMine valódi előnyeit – Íme, mit kell tudni

A vezető kriptovaluták ármozgásai világszerte felkeltették a figyelmet, és a kriptopiac továbbra is rendkívül aktív. A Bitcoin árfolyama emelkedő tendenciát mutat, mivel a befektetők újabb ösztönző intézkedésekre várnak; a Litecoin egyre gyakrabban kerül elő a fizetési megoldásokról szóló beszélgetésekben; míg a Dogecoin árfolyama stabil maradt, amit közösségi érdeklődés és a jövőbeli fizetési rendszerekben való potenciális szerepéről szóló diskurzus hajt.
2025. 09. 16. 07:30
Megosztás: