Az AI-alapú omnichannel megoldás javítja az ügyfélkommunikációt

Az ügyfelek nem szeretik, ha hosszasan kellene ismételgetniük kéréseiket. Azt akarják, hogy az operátor ismerje az előzményeiket, és a lehető legrövidebb időn belül megoldja a problémájukat. Erre kínál megoldást az omnichannel kommunikáció.

Az AI-alapú omnichannel megoldás javítja az ügyfélkommunikációt

A közösségi média világa és az egyéb modern kommunikációs lehetőségek megnövelték az általános vásárlói elvárásokat, nemcsak maga a vásárlás, hanem például a tanácsadás és más kapcsolódó szolgáltatások terén is. Egyszerűen magasabb igényeket támasztanak, különösen a válaszadás gyorsasága tekintetében, és elvárják a kellő professzionalitást is.

A fentiek miatt a vállalatoknak és a szervezeteknek sokkal nagyobb hangsúlyt kellene helyezniük a vásárlói élmény javítására. Ebben pedig a legújabb mesterséges intelligencia (AI) eszközök lehetnek segítségükre.

Az, hogy az ügyfelek hogyan érzékelik a márkát, végső soron az ügyfélélményen alapul. A következetes és innovatív CX (Customer Experience) nagy hatással van az általános üzleti teljesítményre, ezért vált az ügyfélélmény újradefiniálása a vállalkozások számára kiemelt prioritássá. 

A legtöbb ügyfélközpontnak több kulcsfontosságú kihívással kell szembenéznie a kommunikáció során. Például sok vállalkozás silózott modellben működik, ahol teljesen hiányzik az átláthatóság az ügyfél útjáról, azaz egyáltalán nem ismerik az ügyfelet, és nincs is honnan megismerniük. Mivel ez egy nagyon fontos tényező, egy egységesített omnichannel modell ezt a hiányosságot orvosolhatja.

Határtalan lehetőségek az omnichannel kommunikációban

Mivel az ügyfelek egyre inkább érdeklődnek a kommunikáció iránt, az operátoroknak gyakran nincs idejük minden csatorna kiszolgálására, ami növeli a várakozási időt, és frusztrálttá teszi az ügyfeleket. A megoldás a kommunikáció automatizálása: a korszerű call center trendek adaptálásával a vállalatok leküzdhetik a fenti problémákat, és javíthatják az általános ügyfélszolgálati KPI-ket. omnicsatornásAz omnicsatornás kommunikáció összefüggőbb támogatást nyújt az ügyfeleknek minden csatornán, függetlenül attól, hogy számítógépet, mobiltelefont vagy telefont használnak-e, vagy inkább a személyes érintkezést részesítik előnyben. Mivel az omnichannel megoldások ügyfélközpontúak, ezért ezek lehetővé teszik a könnyű és zökkenőmentes navigációt a vállalat különböző érintkezési pontjai között.

Az ügyfélkommunikáció egységesítése a különböző csatornákon segít a vállalatoknak abban, hogy gyorsabban megoldják az ügyfeleik problémáit, és újabb lehetőségeket találjanak a jövőbeli értékesítésekhez. 

Mesterséges intelligencia az ügyfélkommunikációban

A vállalatok akkor érhetnek el optimális ügyfélélményt, ha képesek végigvezetni ügyfeleiket a vásárlás teljes útján. A mesterséges intelligencia használata felgyorsítja az egyes ügyfelek megismerésének folyamatát.

A mesterséges intelligenciát alkalmazó ügyfélút-elemzés segít a vállalkozásoknak abban, hogy nagy pontossággal megjósolják a jövőbeli vásárlói viselkedést. A prediktív elemzéssel értékes betekintést lehet nyerni az ügyfélélmény optimalizálsa azáltal, hogy a megfelelő beszélgetéseket automatikusan a megfelelő operátorokhoz kapcsolják.

Az ügyfelek gyorsabb megoldásokat keresnek, és nem bánják, ha a teljes folyamatot maguk irányítják. Sok ügyfél jobban kedveli az „önkiszolgálást”, minthogy ügyfélszolgálathoz forduljon. A modern call centerek átfogó önkiszolgálási alternatívákat és élő ügyintézőket is kínálnak.

Mind a hangalapú operátorok, mind az AI-képes chatbotok rengeteg részletes adatot tudnak rögzíteni minden egyes ügyfél interakcióról, amelyek elemző programokba táplálhatók, és így segíthetnek optimalizálni a contact center folyamatát. 

chatbot

A contact centerekben az a trend, hogy az ügyfeleket olyan módon támogassák, amely lehetővé teszi mind az operátorok, mind a mesterséges intelligencia eszközök bevonását. A modern eszközök és az adatvezérelt információk lehetővé teszik az ügyfélszolgálatok számára a feladatok automatizálását, valamint az ügyintézők és az ügyfelek általános elégedettségének javítását.

Kíváncsi, hogy milyen lehetőségek állnak az Önök rendelkezésére az AI-alapú omnichannel megoldásokat illetően? Látogasson és weboldalunkra, kérje ingyenes demónkat és tudja meg első kézből!

Elérhetőségeink:

Értékesítés: +36 1 800 15 85

Technikai támogatás: +36 1 800 15 84

Email: daktela@daktela.hu

Jövőre a bankunk megmondja, hogy melyik számlával tudnánk spórolni. De mennyi lehet ez a megtakarítás?

Az MNB elvárásai alapján a bankok jövő év elején (az éves díjkimutatással együtt) tájékoztatni fogják ügyfeleiket arról, hogy van-e számukra kedvezőbb számlacsomag az adott pénzintézetnél és mennyit spóroltak volna, ha azt a számlát használnák. De kik fognak ilyen értesítést kapni? Mennyit nyerhetnek az emberek, ha áttérnek a bank által kiküldött számlacsomagra? Lehet ennél többet is spórolni?
2025. 11. 08. 02:00
Megosztás:

Honnan tudhatom, hogy rákos lehetek? A biológiai életkor előre jelezheti ezt

A biológiai életkor jelzi előre a rák kockázatát – új kutatások a fiatal felnőttek vastagbélrákjáról. Hogyan mehetünk elébe a problémának? Egy magyar klinika megoldása most jelentős segítséget nyújthat.
2025. 11. 08. 01:00
Megosztás:

Hány forint lesz az EURÓ és a dollár rövid és közép távon?

Fedezze fel, merre tart a pénz világa – ingyenes online befektetési szeminárium a VIG Alapkezelő szakértőivel!
2025. 11. 08. 00:01
Megosztás:

XRP árfolyam-előrejelzés 3 dollárra csökkent, miközben a Digitap ($TAP) 10 dolláros célja a Visa hírével együtt erősödik

A kriptopiac közelmúltbeli lassulása miatt a kereskedők egyre inkább azt találgatják, mi következik az XRP számára. Hosszú hetek oldalazó mozgása után, egy kulcsfontosságú ellenállási szint közelében, még a pozitív hangulat is halványulni látszik. Vajon a Ripple által ígért pozitív lendület elegendő lesz a bikák visszacsábításához, vagy most már elkerülhetetlen a 3 dolláros felső határ?
2025. 11. 07. 23:00
Megosztás:

Látja a NAV a külföldi kriptovaluta ügyleteket?

A NAV előtt sem marad titokban a külföldi kriptozás: az Országgyűlés elé nemrég olyan törvényjavaslatok kerültek, amelyek célja, hogy a kriptoeszközökre vonatkozó nemzetközi információcsere szabályait beemeljék a magyar jogrendbe.
2025. 11. 07. 22:00
Megosztás:

10 újdonság, amit a magyar revolutosok megkaphatnak a közeljövőben

Érkeznek a hírek a sajtóban arról, hogy a Revolut megnyitotta a magyarországi fióktelepét. De azt már kevesen tudják, hogy az jogilag már évek óta létezik, így holnaptól még nem fog megváltozni semmi. A BiztosDöntés.hu viszont összeszedte azokat az újdonságokat, melyeket megkaphatnak majd a magyarországi revolutos ügyfelek a közeljövőben, a fióktelepi működés elindulásával.
2025. 11. 07. 21:00
Megosztás:

Hosszú távú kriptobefektetési útmutató: Digitap ($TAP) ütemterv, felhasználói metrikák és a 100-szoros növekedés útja

A vagyonépítés a kriptovilágban ritkán valósul meg rövid távú felhajtással – a hosszú távú hasznosság rendszerint túlszárnyalja a spekulációt. Azok a befektetők, akik korábban mémcoinokat és spekulatív tokeneket hajszoltak, most egyre inkább a fenntartható, valós felhasználási esettel rendelkező projektek felé fordulnak.
2025. 11. 07. 20:00
Megosztás:

Zcash - minden, amit tudni érdemes az új kriptovaluta sztárról

Ahogy közeledünk 2026-hoz, a kriptopénzek világában ismét felértékelődik az adatvédelem fontossága. A Zcash – egykor rétegtechnológiának számító projekt – mára teljes értékű, titkosított pénzügyi hálózattá fejlődött, amely matematikai bizonyítékokkal garantálja a tranzakciós magánszférát. De hogyan vált a Zcash a Bitcoin privát alternatívájává? És vajon készen áll-e arra, hogy méretezhető, kvantumbiztos titkosított pénzként hódítson tovább?
2025. 11. 07. 19:00
Megosztás:

Lassult a kiskereskedelmi forgalom növekedése Csehországban

Szeptemberben éves szinten 2,6 százalékkal nőtt a kiskereskedelmi forgalom Csehországban. Augusztusban ez a mutató 3,3 százalékos volt. Augusztushoz viszonyítva pedig 0,2 százalékkal csökkent a kiskereskedelmi forgalom – közölte a Cseh Statisztikai Hivatal pénteken honlapján.
2025. 11. 07. 18:00
Megosztás:

Két útfelújítás fejeződött be Dél-Békésben

Megújult a Nagybánhegyest Kaszaperrel és Mezőkovácsházával összekötő 4441-es jelű út 1,3 kilométeres, valamint a 4437-es jelű Nagykamarás-Kunágota összekötő út 775 méteres szakasza - hangzott el pénteken Almáskamaráson.
2025. 11. 07. 17:30
Megosztás:

Felpattanás a Bitcoin ETF-ek piacán: Hatnapos kiáramlás után 240 millió dollár érkezett vissza

Fordulat történt az amerikai Bitcoin ETF-piacon: hat egymást követő napon át tartó tőkekiáramlást követően 240 millió dollárnyi friss tőke áramlott vissza a legnagyobb spot Bitcoin ETF-ekbe. A befektetői hangulat tehát javulni látszik egy turbulens hét után, amikor a makrogazdasági bizonytalanságok dominálták a piacot. Mi áll a változás mögött? És mi a helyzet az Ether és Solana ETF-ekkel? A részleteket alább mutatjuk.
2025. 11. 07. 17:00
Megosztás:

Új lendület a Bitgetnél: Ignacio Aguirre Franco lett a vállalat globális marketingigazgatója (CMO)

A Bitget, a világ legnagyobb Universal Exchange-e (UEX), tovább erősíti globális márkanarratíváját és felhasználói elköteleződési stratégiáját Ignacio Aguirre Franco kinevezésével, aki a vállalat új Marketingigazgatója (CMO) lett.
2025. 11. 07. 16:30
Megosztás:

Év végi kötelezőkampány: 32 900 forintos átlagdíjon kötik az új szerződéseket

Az Insura.hu biztosításközvetítő adatai szerint a november 2-án megkezdődött év végi kgfb-kampány első napjaiban a személygépkocsival rendelkező ügyfelek 32 900 forintos átlagdíjon kötöttek új szerződést. Ez az összeg gyakorlatilag megegyezik az egy évvel korábban tapasztalt 33 ezer forintos szinttel, vagyis a biztosítók tavalyhoz képest összességében nem emeltek a díjaikon.
2025. 11. 07. 15:30
Megosztás:

Intézményi fordulópont előtt a Dogecoin? Bitwise váratlan húzása spot ETF-et hozhat a piacra

A kriptovilág újabb mérföldkőhöz érkezhet: a Bitwise egy merész lépéssel megindította a Dogecoinra vonatkozó spot ETF bevezetésének folyamatát az Egyesült Államokban. A döntés nemcsak a memecoinként ismert DOGE intézményesedését gyorsíthatja fel, hanem precedenst teremthet más altcoinok számára is. A cikkben bemutatjuk, miért különösen jelentős ez a kezdeményezés, hogyan működik a gyorsított eljárás, és mit jelenthet ez a kriptopiac számára.
2025. 11. 07. 15:00
Megosztás:

Tizenöt éve a BÉT-en az ALTEO Nyrt.

Tőzsdei jelenlétének 15 éves jubileumát ünnepelte az ALTEO Nyrt. a Budapesti Értéktőzsdén.
2025. 11. 07. 14:30
Megosztás:

A babaváró hitel és a munkáshitel iránti keresletnek is jót tett az Otthon Start

A babaváró hitel és a munkáshitel piacán is érződik a szeptembertől elindult Otthon Start Program hatása – hívja fel a figyelmet Barát Mihály, a BiztosDöntés.hu pénzügyi szakújságírója. A kereslet érdemi növekedésével viszont az év végétől lehet számolni a két, szintén állami támogatás mellett elérhető konstrukciónál.
2025. 11. 07. 14:00
Megosztás:

Csökkent a Daimler Truck negyedéves profitja

A Daimler Truck Holding AG német haszongépjármű-gyártó adózás utáni nyeresége 27 százalékkal, árbevétele pedig 13 százalékkal csökkent a harmadik negyedévben, nagyrészt az észak-amerikai piacon bekövetkezett eladáscsökkenés miatt.
2025. 11. 07. 13:30
Megosztás:

Szeptemberben jelentősen nőttek a chipeladások

Globálisan 69,47 milliárd dollár értékben adtak el chipeket a világon szeptemberben, ami 25,1 százalékos növekedés tavaly szeptemberrel és 7 százalékos bővülés augusztussal összevetve - áll világ vezető nemzetközi gyártóit tömörítő szervezet, a SIA honlapján.
2025. 11. 07. 13:00
Megosztás:

Elindult az előregisztráció a Demján Sándor 1+1 program második ütemére

Elindult az előregisztráció a Demján Sándor 1+1 program második ütemére, melyre jövő keddig lehet leadni az előzetes jelentkezést - erre hívta fel a figyelmet Nemzetgazdasági Minisztérium (NGM) kis- és középvállalkozások fejlesztéséért, technológiáért és védelmi iparért felelős államtitkára péntek reggel a TV2 Mokka című műsorában.
2025. 11. 07. 12:30
Megosztás:

Tömeges ételmérgezés van a gyerekek között - számolt be a Heim Pál Gyerekkórház

A sajtóban megjelent hírekkel kapcsolatban megerősítjük, hogy több nevelési és oktatási intézményből tegnap délutántól folyamatosan érkeznek gyermekek a Heim Pál Országos Gyermekgyógyászati Intézetbe hányásos, hasmenéses panaszokkal, valamint dehidratációs (kiszáradásos) tünetekkel, feltehetően ételmérgezés következtében.
2025. 11. 07. 11:52
Megosztás: