Az Allianz a vezető biztosítási és vagyonkezelői márka a Brand Finance Global 500 listáján
„Kiváló teljesítményt értünk el, és büszkék vagyunk arra, hogy az Allianz vezető pozíciót foglal el a Brand Finance Global 500 listáján. Rendkívül erős a verseny a biztosítási piacon, ezért évek óta elkötelezetten dolgozunk az Allianz márka erősítésén és azon, hogy minél nagyobb szerepet és felelőséget vállaljunk az ügyfeleink, partnereink életében. Mindig a magas színvonalú szolgáltatások biztosítása lesz az elsődleges feladatunk, ez segít bennünket a piaci elsőség és a márkarangsorban elfoglalt stabil helyünk megőrzéséhez.
Az idei év pedig kiemelten izgalmas számunkra, hiszen az Allianz az év egyik legfontosabb eseményének, a Párizsi Olimpiai és Paralimpiai Játékoknak a világszintű biztosítási partnereként globális színtéren lehet jelen – fogalmazott Cséky Tímea, az Allianz Hungária Zrt. marketing és kommunikációs vezetője.
A Brand Finance listáján elért előkelő helyezés tovább erősíti az Allianz pozícióját a világ legértékesebb és legerősebb márkáinak rangsorában nemcsak a nemzetközi, hanem a magyar piacon is. Az Allianz 2023-ban egy másik neves listán, az Interbrand „Best Global Brands” rangsorában is az első számú biztosítási márka lett.