Az Allianz ismét a világ legerősebb márkái között
Az Allianz vagyonkezelési üzletága által menedzselt 2500 milliárd euró értékű teljes kezelt vagyonának köszönhetően a vállalat összesített márkaértéke 12 százalékkal nőtt, így az megközelítette a 39 milliárd eurót.
„Ez az eredmény nemcsak a márka erősségét igazolja, hanem azt is, hogy az Allianz több mint egy vezető vállalat a biztosítási üzletágon belül.” – mondta Serge Raffard, az Allianz csoportszintű stratégiáért, marketingért és értékesítésért felelős igazgatója.Az Allianz – amely márkaerősségi minősítését tekintve a legjobbak közé, a AAA-sávba került – kulcsfontosságú eszközként tekint saját brandjére, és azt arra szeretné használni, hogy üzleti tevékenységét új területekre is kiterjessze. Az Allianz növekvő ereje – a digitalizációval párosulva – még jelentősebb értékteremtést tesz lehetővé a már most is több üzletágban tevékenykedő vállalat számára, például a pénzügyi szolgáltatások terén. A 2021 végén megrendezett Capital Markets Day eseményen tett bejelentésnek megfelelően az Allianz célja az, hogy 2022-től kezdődő többéves stratégiájának részeként kiaknázza a márkájában rejlő lehetőségeket a nyereséges növekedés és a még kiválóbb ügyfélközpontúság érdekében.
„Nagyon büszkek vagyok, hogy már az év elején ilyen fantasztikus eredményekről számolhatok be. Az, hogy a világ legerősebb márkáinak rangsorában a 30. helyet foglaljuk el, hűen tükrözi az Allianz stabil növekedése mögött rejlő alapos tervezést és kemény munkát” – fogalmazott Dr. Christian Deuringer, az Allianz Csoport globális márkamenedzsmentért és -marketingért felelős vezetője.