Budapesten alapított Salesforce kompetenciaközpont a finn Fluido
A frissen létrehozott kompetenciaközpont a Fluido nemzetközi ügyfeleinek magas szinvonalú kiszolgálását célozza meg, a magyarországi Salesforce fejlesztők szakértelmére építve. A szakmailag is kihívást jelentő projekteken való részvétel mellett a szakemberek képzéseken vesznek részt, ezáltal is biztosítva fejlődésüket és mélyítve ismereteiket a folyamatosan és gyorsan változó CRM ökoszisztémával kapcsolatosan.
Közös értékek mentén
- A kelet-európai terjeszkedés régóta szerepelt a stratégiai terveink között A dán-szlovák Bitlayer 2014-es felvásárlását követően egy olyan partnert kerestünk, aki ismert a magyarországi IT piacon és aki hasonló értékeket képvisel, mint amit a Fluido is magáénak vall - mondta Thomas Johanson a finn vállalat vezérigazgatója - A Virgo Systems és a Fluido között sok hasonlóság van, mind szakmai, mind céges kultúra vonatkozásában. A több hónapos előkészítési folyamat során pedig arról is meggyőződhettünk, hogy képesek lesznek létrehozni és működtetni azt a kompetenciaközpontot, amelynek segítségével tovább tudjuk erősíteni pozíciónkat a nemzetközi Salesforce piacon.
A 2010-es alapítású Fluido jelenleg 12 irodával és több mint 500 alkalmazottal rendelkezik 10 európai országban. A 2018-as év nagy fordulatot jelentett az akkor már regionális domináns szereplőnek számító vállalat életében: az Infosys általi felvásárlással a Fluido a globális Salesforce szcéna egyik jelentős szereplőjévé vált, megőrizve identitását és értékeit az ügyfelek és az alkalmazottak felé egyaránt.
Új platform, új kihívások
- A cég életében nem újdonság, hogy újabb területekre merészkedünk, de most a Fluidot a partnerünkként tudva szinte garantált a siker - nyilatkozta Laczkovich Bence, a 23 éves múltra visszatekintő Virgo Systems ügyvezető igazgatója. - Célunk, hogy rövid idő alatt olyan ütőképes csapatot építsünk fel, amely nemzetközi projekteken önállóan is megállja a helyét. A nálunk dolgozó Salesforce szakemberek ennek érdekében a kihívást jelentő feladatok mellett képzésben is részesülnek majd, hogy ismereteik, tudásuk a legfrissebb legyen.
A Salesforce a világ vezető CRM szoftvere, a marketing és értékesítés digitalizációjának és automatizációjának elsőszámú megoldása. A felhőalapú szoftver folyamatos fejlődése és az ügyfelek digitalizációs elvárásai növekvő igényt támasztanak a platform alapú fejlesztések iránt, ugyanakkor ezek kielégítése speciális szakértelmet kíván. A magyarországi Salesforce kompetenciaközpont célja ezen igények magas színvonalú kielégítése.
A Fluidóról
Vezető Salesforce tanácsadó cégként a Fluido ügyfelei üzleti tevékenységének megerősítésére törekszik a piacvezető CRM platform segítségével. Víziónk, hogy a Salesforce ökoszisztéma legelismertebb partnerévé és legkeresettebb munkaadójává váljunk, miközben megőrizzük vállalatunk értékeit, melyek a bizalom, a barátság és az ügyfeleink sikere. Nagyvállalati üzleti Salesforce tanácsadási szolgáltatást nyújtunk, elköteleződve partnereink támogatásában az útjukon. 13 európai országban való jelenlétünk, a globális skálázhatóságunk és a tanácsadóink szakértelme együttesen biztosítja a sikeres digitális transzformációt ügyfeleink részére. A Fluido az Infosys család része, amely vezető szerepet tölt be a újgenerációs digitális szolgáltatások és tanácsadás területén.
Tudjon meg többet rólunk a fluidogroup.com oldalon.
A Virgo Systemről
A Virgo Systems jelentős szakmai múlttal rendelkezik a hazai piacon, az egyedi webes fejlesztések, agilis módszertanra alapozott tanácsadói tevékenysége és egyéb piacképes digitális termékek koncepció alkotása és fejlesztése területén. A nemzetközi szinten is folyamatosan bővülő szervezet több mint 150 főt foglalkoztat és jelenleg két helyszínen működik – Budapesten és Veszprémben. A Virgo fő profiljai közé tartoznak a nagyvállalati és e-commerce fejlesztések, az üzleti és informatikai tanácsadás, valamint a startup inkubáció. A cég részt vesz a magyarországi fejlesztői utánpótlás magas szintű képzésében és támogatásában a Veszprémi Egyetemmel együttműködésben.