Csúcsévet zárt a JYSK: csoportszinten 11,8 százalékkal, Magyarországon 16 százalékkal növelte árbevételét

A vállalat a már most is versenyképes árak további csökkentésébe fektetett, ennek köszönhetően az eladott termékek száma globálisan 12,8 százalékkal nőtt. Emellett rekordszámú, 13,7 millió új vásárló döntött úgy, hogy a JYSK ajánlatait választja a hálószoba és lakberendezés kategóriában szerte a világon.
„Nagyon elégedett vagyok a 2024/25-ös pénzügyi év forgalmi eredményeivel, amelyek egyértelműen bizonyítják a JYSK koncepciójának erejét és ellenállóképességét a globális bizonytalanságokkal és az alacsony fogyasztói bizalommal terhelt kiskereskedelmi piacon” – mondta Rami Jensen, a JYSK elnök-vezérigazgatója.
Rekordév a magyar piacon
Az idén 20 éves hazai fennállását ünneplő JYSK Magyarország is erős évet zárt: a 2024/25-ös pénzügyi évben az árbevétel 89 011 millió forintot ért el, ami 16%-os növekedést jelent az előző évhez képest. Az online értékesítés szintén dinamikusan bővült, 16,4 százalékkal múlva felül a tavalyi eredményeket. A vásárlók száma 9,9 százalékkal emelkedett, ami azt mutatja, hogy egyre többen választják a JYSK Magyarország ajánlatait. A vállalat hazai létszáma 1347 fő, amelyből 419 munkatárs az ecseri logisztikai központban dolgozik.
„A 2024/25-ös pénzügyi évben kiemelkedően szerepeltünk Magyarországon, vásárlóink száma és forgalmunk is nagymértékben emelkedett. Nagyon büszkék vagyunk ezekre az eredményekre, amik nemcsak vásárlóink bizalmát, hanem kollégáink elkötelezett munkáját is tükrözik, akik nap mint nap azért dolgoznak, hogy a JYSK-ben mindenki megtalálja a számára megfelelő ajánlatot” – értékelte az évet Szimeiszter Sándor, a JYSK Magyarországért, Ausztriáért és Görögországért felelős országigazgatója.
Terjeszkedés Európán túl
A JYSK a rekorderedmények mellett folyamatosan invesztál meglévő és új üzleteibe, valamint logisztikai központjaiba.
2025 tavaszától Magyarországon, Horvátországon, Szlovákián, Szlovénián, Bosznia-Hercegovinán és Szerbián túl már Ausztria JYSK-üzletei is az ecseri régiós elosztóközpontból kapják az árut, emellett június elejétől az osztrák piac online rendelései is innen indulnak útnak. A 7 országot és összesen 415 üzletet ellátó központ 3 éve kezdte meg működését, és mára nem csupán Európa egyik legnagyobb és legmodernebb elosztóközpontja, de az áruházlánc regionális logisztikájának is meghatározó alapeleme.
2025 tavaszán a JYSK megnyitotta első üzleteit az afrikai kontinensen, Marokkóban. Összesen 148 új áruház nyílt, emellett 303 üzletfejlesztési projekt valósult meg, amelyek között átköltöztetések, bővítések és a legújabb, 3.0-ás koncepció szerinti átalakítások is szerepeltek. A JYSK emellett belépett a dél-amerikai piacra is: Uruguayban márciusban nyílt meg az első franchise áruház.
A vállalat új ügyfélrekordot is elért: az előző évhez képest 13,7 millió új vásárló vásárolt a több mint 3500 áruház egyikében, 50 országban.
Európa legjobb munkahelyei között
A 2024/25-ös pénzügyi évben soha nem látott számú JYSK-ország kapott elismerést vagy minősítést arra bizonyítékként, hogy valóban jó munkahely. Összesen 21 országban díjazták a vállalatot olyan rangos munkáltatói elismerésekkel, mint a Top Employer, a Great Place to Work vagy az Inspiring Workplace. Tíz ország, köztük Magyarország harmadik alkalommal is elnyerte a Top Employer minősítést is, amellyel a vállalatot Európa legjobb munkahelyei között tartják számon. A Forbes globális szinten is rangsorolta a JYSK-öt, bekerült a World’s Best Employers listájára.