Egy okos vállalkozás, okos döntése: SmartKassa – ahol minden egyben van
Akár egy univerzális háztartási robot
Valljuk be, hogy sokan vágyunk egy olyan házirobotra, aki mindamellett, hogy elvégzi a takarítás, felmosás, portörlés kötelező és unalmas feladatait de mellette finom vacsorát főzve vár minket haza, miután még arra is képes, hogy leellenőrizze, hogy gyermekünk helyesen csinálta-e meg a házifaladatát matekból. Erre a fejlesztésre még sajna várnunk kell... De ahogyan egy komplex segítőtárs mindenkinek jól jönne a háztartási munkák elvégzésére ugyanúgy nagy segítség lehet egy vállalkozó, kereskedő számára egy minden funkcióra kiterjedő fizetési szolgáltatás-megoldás, mely egyszerre tudná megoldani a készletezési, számlázási, online fizetési és bankolási, valamint a kötelező adatszolgáltatási feladatok mindegyikét. De létezik ilyen?
Igen! Ráadásul egy ízig-vérig hazai fejlesztés: a SmartKassa!
A SmartKassa egy komplex vállalati megoldás-rendszer, mely jelenleg nincs Európában, azazhogy egyes elemei léteznek külön-külön, de ez az első csomag, ami minden funkcióra kiterjed.
Mire is kell itt gondolni?
Vállalkozóként Ön is bizonyára szembetalálkozott már az alábbi problémák valamelyikével, vagy akár mindegyikkel szembesülni kénytelen:
- kötelező online pénztárgépet használni
- kötelező elektronikus fizetési lehetőséget (POS terminál) biztosítani a vásárlóknak
- a NAV felé kötelezően adatot kell szolgáltatni
- kötelező a vendéglátóhelyek és turisztikai attrakciók adatszolgáltatása az NTAK felé (2023. január 1-től elvárás)
- számlát kell tudni adni az értékesítésről
- webshopot kell üzemeltetni
- folyamatosan figyelemmel kell kísérni a raktárkészletet
- kapcsolatot kell tartani a könyvelővel stb.
Számos kis- és középvállalkozás vezetőjét súlyosan megterhelik ezek a feladatok, leginkább akkor, ha minden egyes funkcióra más és más szolgáltató különböző termékeit/szolgáltatásait/szoftverét használja. Különböző eszközök, berendezések, rendszerek, szoftverek, belépési kódok, PIN-kódok stb. Kell ez Önnek?
Miért nem integráljuk mindezt egybe és „all in one” csak egy rendszert használunk?
A SmartKassa egy hazai vállalat, a PSC CEE Kft. (Payment & Sales Consulting CEE) által fejlesztett szolgáltatáscsomag, melynek a megalkotásával a társaság célja nem más volt, minthogy a vállalkozó kereskedőket bevezessék a digitalizáció világába. Mindezt egy modern fizetési megoldásokkal és egységbe foglalt kereskedőket támogató információs és pénzforgalmi rendszer fejlesztésével.
A SmartKassa pénztárgép mitől “all in one” eszköz? Miket tud egyszerre?
Azért hívják a SmartKassát “all-in-one”, azaz minden egyben eszköznek mert tényleg minden benne van, ami kötelező és minden benne van amire a kereskedőnek szüksége lehet a tevékenysége során:
- egyszerűsített számlázás (nem kell külön fizetni egy számlázó programért és a kiállított számlák és a napi zárások a hozzá automatikusan tartozó SmartPortal felületen megjelennek, így elég innen letöltenie a könyvelőnek)
- raktárkezelés
- forgalmi riportok készítése
- online pénztárgép (több kassza is kezelhető egyszerre)
- automatikus NAV adatszolgáltatás
- rövidesen NTAK adatszolgáltatás
- integrált POS terminál
Apropó POS! Melyik banké a legjobb, legolcsóbb?
A SmartKassa integrált (beépített) POS terminálok bankfüggetlenek, tehát teljesen mindegy, hogy melyik bank a vállalkozás/kereskedő számlavezető bankja, ezáltal egy esetleges későbbi bankváltás sem okoz majd problémát. Ennek külön köszönhető, hogy amire a legtöbb kereskedő nagyon érzékeny, azaz a bankkártyás fizetéskor felszámolt jutalékok jelenleg a SmartKassánál a legkedvezőbbek a piacon, így igen kedvező költségek mellett, kényelmesen oldható meg bankkártyás fizetés. Bizonyos összegű bankkártyás forgalom felett egyedi árak is kérhetők a szolgáltatótól.
Egy szolgáltató, egyszerű ügyintézés, kedvező árak
Ma egy vállalkozásnak számos szolgáltatóval kell szerződéses kapcsolatban lennie, hiszen valakitől a pénztárgépet vásárolta/bérli, másvalakivel a bankkártya fizetésre szerződött, míg egy harmadik cég adja a webshop-adminisztrációt stb. Ezek mind-mind külön rendszerek, külön költségek (melyek együttesen komoly összeget tesznek ki) mindemellett átláthatatlanul szövevényes feladathalmaz és odafigyelés.
Van Önnek erre ideje és pénze? Akkor csökkentse terheit!
A megoldás csak az lehet, hogy minden funkciót összegyúrunk egybe, így a lehető legkevesebb irányba kell a kereskedőnek figyelnie és mindezt a lehető legkedvezőbb költségek mellett kapja meg. Nyilván sokkal olcsóbb tud lenni egy megoldás, ha kompakt módon egy szolgáltatóval oldja meg a kereskedő.
A SmartKassa minden kereskedelmi egységre könnyedén testre szabható, azaz rendkívül rugalmas szolgáltatói csomag, melynek fő elemei:
- saját webshop,
- saját portál,
- saját fejlesztésű kassza,
- minden kártyatípust elfogadó POS-terminál,
- bárhonnan indítható banki műveleteket biztosító SoftPOS (mobiltelefonra tölthető, havidíj-mentes) lehetőséggel.
Teljeskörű, modern kereskedelmi csomag, ami a legtöbb vállalkozás számára könnyedén megfizethető és könnyen hozzáférhető és ha bármilyen segítségre van szükség, akkor állandóan működő back-office támogatja a partnereket és viszonteladókat.
Ugye milyen okos? Ezért “Smart”. SmartKassa.