Most akkor a Pepsi a jobb vagy a Coca-Cola?
A megnövekedett marketing költségnek köszönhetően sikerült az USA-ban ismét növekedést elérnie az üdítőital üzletágnak, ahol 2%-os növekedés volt tapasztalható. A Coca-Cola-hoz hasonlóan a konszenzusnál gyengébb 2019-es várakozást közölt a cég, miután az erősebb dollár rányomja a bélyegét a cég külföldi bevételeire. Emellett az effektív adókulcs várható növekedése is rosszul érinti a profitot.
Melyik a jobb? A Pepsico és a Coca-Cola részvények tőzsdei árfolyama (1 éves időszak)
Összességében 5,50 dollár környéki EPS-t vár a cég 2019-re, míg az elemzők ezelőtt 5,86 dollárt vártak. Az árfolyam 2%-kal emelkedik piaczárás után, miután a Coca-Cola gyengébb várakozása után a Pepsi részvényeit is nyomás alá helyezték a befektetők, viszont a mostani jelentés annyira rossz folyamatokról nem tanúskodik.