Kommunikációs és marketing állások Kaposváron
Vállalati kommunikációs szakértő
A kaposvarallas.hu oldalán erős a mezőny a vállalati kommunikációs pozíciók tekintetében, ezért az első példa is ez.
Attól függően, hogy kik az eladni kívánt termékek vagy szolgáltatások végfelhasználói, a kommunikátor feladata is más, és ezzel tisztában kell lennie. Azért, hogy eredményesen tudja végezni a munkáját, kommunikációs stratégiai terveket dolgoz ki, és azokat végre is hajtja.
Részt vesz a cég kiemelt rendezvényein, képviseli vállalkozását a médiában. Feladata a social media felületekre tartalmat gyártani, valamint a klasszikus szövegírói feladatok elvégzése is az ő kezében van, ilyenek például az interjúk, beszédek, felkészítők, közlemények gyártása.
Ha van külső reklámügynökség, aki segít a munkában, akkor kommunikációs szakértő tartja velük is a kapcsolatot.
Ami az elvárásokat illeti: a legfontosabb a jó kommunikációs készség, előny ha van szakmai tapasztalat. Iskolázottságot tekintve felsőfokú végzettséget általában kérnek, de sokszor labdába rúghatunk úgy is, ha nincsen kommunikációs diplománk. Legalább egy idegen nyelv ismeretét gyakorta elvárják, főleg az angolt.
Mindezekért cserébe elég magas fizetést, határozatlan idejű munkaviszonyt, egy minden jóval felszerelt irodát és béren kívüli juttatásokat kapunk.
Online marketing munkatárs
Az online marketinges munkatárs munkájától lesz személyes és naprakész egy vállalkozás profilja a közösségi oldalakon. Ő írja meg a posztokat Facebookra, Instagramra vagy vesz és tesz fel videót a TikTokra. De itt még nem ért véget a munka. Értenie kell az online felülettel kapcsolatos riportok, statisztikák összeállításához, és a vezetőségnek prezentálni is tudni kell azokat. Munkája alapján döntik el a marketing igazgatók, hogy kell-e valamit módosítani például egy online kampány során.
Általában a munkaadók előírják, hogy meglegyen a marketing szakirányú végzettség és a néhány éves szakmai tapasztalat
Belső kommunikációs menedzser
Vannak olyan nagy létszámú vállalkozások, ahol szükség van belső kommunikációs menedzserre is. Feladata nem kisebb, mint a meglévő és potenciális munkavállalók körében erősíteni a vállalkozás hírnevét. Belső kommunikációs eszköztárral támogatja az üzleti célok elérését, az értékesítő, a központi kollégák, illetve ügynökök és helyi képviselők felé. Együtt dolgozik külsős ügynökséggel, munkájukat irányítja. Kidolgozza a munkatársaknak szóló kampányokat, amelyek a csapat egységét szolgálják.
Még nem ismert, hogy vajon milyen szintre fog eljutni az online térben a kommunikáció és a marketing, az viszont biztos, hogy felfutóban van. Egyre több cég keresi a közösségi platformokon ügyfeleit, ezért ezek az állások hosszú távú elfoglaltságot nyújtanak az újonnan belépő munkatársaknak.