Legyen neked is több feliratkozód a weboldaladnak köszönhetően!
Egy biztonságos Sybell tárhelyen lévő, jól működő weboldal több is lehet annál, mint egy digitális névjegy. Akár hatékony marketingeszközzé is varázsolható, persze ez azért már némi erőfeszítést igényel. Egy weboldal segítségével a látogatók akár feliratkozókká vagy követőkké is konvertálhatók, akiket folyamatosan lehet bombázni hírlevelekkel, bejegyzésekkel a legfrissebb újdonságokról, akciókról.
Egy jó weboldallal új követőkre lehet szert tenni a közösségi médiában
A social media felületeken való jelenlét szinte megkerülhetetlen, ha aktívan kommunikálni szeretnénk a meglévő ügyfélkörünkkel, és a cél az új vásárlók bevonzása. A legtöbben a közösségi médiában záporozó posztokat pörgetik, és az alapján keresnek fel egy-egy weboldalt, hogy milyen bejegyzések keltik fel az érdeklődésüket. Elenyésző azok száma, akik úgy interneteznek, hogy időről időre felkeresik a kedvenceik között elmentett oldalakat, és még kevesebben vannak azok, akik begépelnek egy-egy URL-t a böngészőjük címsorába.
A honlapunkon megjelenő tartalom Facebookon, Instagramon vagy éppen Threadsen történő terjedéséért mi magunk is sokat tehetünk. Léteznek integrálható közösségi panelek. Ezek közül érdemes olyat választani, amely lehetővé teszi az olvasó számára, hogy egy kattintással lájkolni tudja a cikket, és meg is tudja osztani.
Más weboldali kiegészítők segítségével könnyen rá lehet venni a látogatókat arra, hogy kövessék be a Facebook-oldalunkat, Instagram-oldalunkat, vagy éppen iratkozzanak fel a YouTube csatornánkra. Ráadásul mindezt úgy tehetik meg, hogy el sem hagyják a honlapunkat!
Mindehhez csak a megfelelő kódot kell beilleszteni a weboldalunkra, és a dolog ettől kezdve automatikusan működik. A WordPress felületén számos különféle bővítmény van ilyen célokra, de más rendszerekben is van megoldás ilyen izgalmas lehetőségek alkalmazására.
A hírlevelezés még mindig működik
Bár sokan úgy hiszik, hogy a hírlevélnek már régen leáldozott, valójában még mindig hatékonyan lehet jól megkomponált marketing célú e-mailekkel vásárlókat toborozni. Ha ügyesen csináljuk a dolgot, akkor leveleink nem a spam mappában fognak olvasatlanul landolni, hanem várni fogják őket a feliratkozók, nehogy lemaradjanak valamiről.
Fontos tehát, hogy érdekes legyen maga a hírlevél tartalma, mint ahogyan az is, hogy kellő számú postafiókba tudjuk azt eljuttatni. Weboldalunkon alkalmazhatunk feliratkozásra ösztönző CTA-kat, de pop-up ablakok alkalmazásával is növelhetjük a feliratkozószámunkat.
Figyeljünk az egyensúlyra!
A különféle felugró ablakok egy ponton túl idegesítőek lehetnek. Érdemes mérlegelni, hogy mennyi az egészséges mennyiség, nehogy éppen az ellenkezőjét érjük el annak, amit szeretnénk.