Márkaismertség növelése logózott ragasztószalaggal
Ezek közé tartozik a márkaismertség kialakítása, illetve növelése is, hiszen lehet bármennyire jó a termékünk vagy a szolgáltatásunk, nem sokra megyünk vele, ha senki sem ismeri őket. Így hát nagyon fontos, hogy megismertessük a márkánkat az emberekkel.
Erre rengeteg kreatív megoldás létezik, ezek közé tartozik például a logózott ragasztószalag is. Ezt akkor érdemes alkalmazni, ha van egy webshopunk is, mert így a megrendelt termékeket tartalmazó dobozokra tudjuk tenni, ahol kettős funkciót lát el: rögzíti a dobozt és segít abban, hogy a márkánk jobban beivódjon a köztudatba.
Manapság virágkorukat élik a webshopok
Nem is olyan régen csak a fizikai értelemben is létező boltokban volt lehetőségünk vásárolni, ma már azonban egészen más a helyzet. Egyre inkább nő a webshopok száma, a cégek ugyanis felismerték, hogy az emberek szívesen vásárolnak online, hiszen ennél egyszerűbb és kényelmesebb módja nem létezik a kiszemelt termékek beszerzésének.
Azt lehet tehát mondani, hogy a 21. században virágkorukat élik a webshopok, ami nekünk is egy jó lehetőség lehet, ha cégben vagy vállalkozásban gondolkodunk. Arról nem beszélve, hogy a csomagolásban rejlő lehetőségeket is érdemes kiaknáznunk arra, hogy növeljük a márkaismertséget.
A logó szerepe a marketingben
A logó lényegében nem más, mint egy tudatosan kialakított grafika, ami jellemzően egy, az adott vállalkozásra utaló jel vagy szimbólum, de sok esetben hozzátartozik a cég neve és akár a mottója is. A logó egy könnyen felismerhető, minden esetben egyedi képi motívum, aminek láttán azonnal az adott vállalkozás, illetve márka jut az emberek eszébe.
Ebből kifolyólag nagyon fontos szerepet tölt be a marketingben, azon belül is a márkaismertség növelésében. Érdemes a lehető legtöbb helyen szerepeltetni, ahol sokan láthatják.
Miért ne jelenhetne meg a logó a csomagoláson is?
A logónak megvan az a pozitív tulajdonsága, hogy tulajdonképpen bármire rá lehet nyomtatni, amire csak szeretnénk. Többek között a csomagoláson is megjelenhet, például azokon a dobozokon, amikben kiszállításra kerülnek a vásárlóink által megrendelt termékek.
Az is jó ötlet, ha magára a dobozra kerül rányomtatásra, de ha ez valamiért nem megoldható, vagy ha ezt kevésnek érezzük, akkor a ragasztószalagon is megjelenhet. A logózott ragasztószalag meglehetősen nagy népszerűségnek örvend, ami nyilvánvalóan nem véletlen: a cégek látják a benne rejlő lehetőséget.
A logózható ragasztószalagok többféle kivitelben is készülnek - például akrilát, hot melt, kaucsuk vagy solvent ragasztóréteggel rendelkező változatok -, így mindannyian kiválaszthatjuk azokat, amik a leginkább megfelelnek az igényeinknek.