Mostantól még több tranzakciós adat az új OTP MobilBankban
Az OTP Bank ismét egy kiemelkedő újdonsággal bővíti az új mobilbankjában nyújtott szolgáltatások körét: a tranzakciós adatok az eddigieknél bőségesebb és egyértelműbb információkat nyújtanak a kiadási tételekről mostantól a mobilbankot használó ügyfeleknek: a Mastercarddal közös fejlesztésnek köszönhetően a „Tranzakciók” listájában és a Kiadásfigyelőben, az egyes tranzakciók mellett – amennyiben előzetesen feltöltötte azt - megjelenik a kereskedő logója, illetve egy pontos helymeghatározási adat (térkép), cím és elérhetőség is. A felhasználók ezen felül egy jobban beazonosítható kereskedői nevet is láthatnak majd: ennek előnye, hogy nem az ügyfelek számára általában kevéssé informatív kft. vagy bt. megnevezésből kell visszakövetkeztetni az egyes vásárlások részleteire, hanem a hétköznapokban, a napi vásárlások során megismert és megszokott márkanevet találják majd az adott tranzakció mellett.
„Az OTP Bank online megoldásai széleskörű funkcionalitást és digitális ügyfélélményt biztosítanak ügyfeleink számára, új mobilalkalmazásunkért 2021-ben elnyertük a MasterCard „Év mobilbanki megoldása” díjat. Az OTP MobilBank a korábbi mobilalkalmazás márciusi kivezetése óta számtalan új funkcióval könnyíti meg a bankolást, rendszeresen bővül a szolgáltatások köre. A most elindított új szolgáltatás amellett, hogy egyszerűbben kezelhetővé és áttekinthetőbbé teszi a tranzakciótörténetet, segíti ügyfeleinket pénzügyeik tudatos kezelésében is” - mondta el az új funkció kapcsán Vouszka Péter, az OTP Bank digitális szolgáltatásainak fejlesztéséért felelős vezetője.
A napokban elindított szolgáltatás a kényelem mellett a biztonságos bankoláshoz is nagymértékben hozzájárul: az ismert logók és elnevezések megjelenése a tranzakciótörténetben gyorsan és könnyen azonosíthatóvá teszi a tranzakciókat, amely mind az ügyfelek, mind a kereskedők számára kiemelt jelentőségű.
„Az Ethoca fejlesztésünk legnagyobb előnye, hogy a felhasználók, a kártyakibocsátók és a kereskedők is nyernek vele. Felhasználói szempontból átláthatóbbá teszi a kártyás tranzakciók utánkövetését és tovább erősíti a biztonság érzetét, hiszen könnyen beazonosíthatók az egyes vásárlások. Éppen ezért a kártyakibocsátónak is kevesebb félreértésből elindított chargeback folyamatot kell kezelnie. A kereskedők pedig nagyobb vizibilitást kapnak az által, hogy logójuk és elérhetőségük megjelenik a mobilbankban” – emelte ki Szetnics László, a Mastercard regionális üzletfejlesztési igazgatója.
Az új szolgáltatás – amely a MobilBank mellett az InternetBankban is elindult – részlegesen érintheti a múltbeli tranzakciókat is, a jövőbeni tranzakciókat illetően pedig az ügyfelek a bővebb adatszolgáltatást fokozatosan, egyre gyorsuló ütemben érzékelik majd, ahogy várhatóan egyre több kereskedő és szolgáltató vállalkozás él majd a logó- és geolokációs adatok feltöltésének lehetőségével.