Nőtt a világ legnagyobb luxuscikk-gyártója
Elemzők véleményének az átlagában nagyobb, 20,48 milliárd eurós bevétel szerepelt. A cég honlapjára felkerült adatok szerint minden üzleti ágazatban nőtt a bevétel, kivéve az alkoholos italok szegmensét, ahol csökkenést jegyeztek fel.
A cég kiskereskedelmi üzlethálózataiban (Sephora, DFS és Le Bon Marche) nőtt a legnagyobb mértékben a bevétel éves összevetésben, organikusan 26 százalékkal, 4,08 milliárd euróra.
Az LVMH legnagyobb bevételt hozó divat- és bőráruk szegmensében az árbevétel 9 százalékkal, 9,75 milliárd euróra emelkedett.
Az illatszerek és kozmetikumok értékesítése ugyancsak 9 százalékkal, 1,99 milliárd euróra bővült, az órák és ékszerek eladása pedig 3 százalékkal, 2,52 milliárd euróra nőtt.
Az alkoholos italok eladása 14 százalékkal, 1,51 milliárd euróra esett az idei harmadik negyedévben éves összevetésben.
Az idei első kilenc hónapban az LVMH bevétele 10 százalékkal, 62,21 milliárd euróra emelkedett. Az organikus értékesítés 14 százalékkal nőtt.