Rangos nemzetközi díjakat nyert a HUMDA közlekedésbiztonsági kampánya
A díj odaítéléséről az 1995-ben alapított Marketing és Kommunikációs Szakemberek Szövetsége (AMCP) dönt iparági szakemberek bevonásával. A kreatív ipar legjobb kiadványait, márkaépítési megoldásait, webhelyeit, videóit, valamint reklám-, marketing- és kommunikációs programjait értékelik minden évben ismertette a közlemény.
Felidézték: a HUMDA kiemelt feladata a közlekedésbiztonság javítása, ezért indított 2022 őszén szemléletformáló kampányt a balesetek számának radikális csökkentése érdekében. A "Nem vagy egyedül" mottóval indított egy hónapos közlekedésbiztonsági kampányban négy olyan reklámfilm volt látható a legnépszerűbb honlapokon és közösségi médiafelületeken, amelyeket a hazai közlekedésbiztonsági helyzet és a közlekedési kultúra javítása miatt forgattak. Olyan mindennapi helyzetekre hívták fel a figyelmet, mint a vasúti átjárónál történő közlekedés, az autóvezetés közbeni figyelem, a megkülönböztető jelzést használó jármű azonnali elengedése és a mikromobilitási eszközök helyes használata.
A közleményben Weingartner Balázs, a HUMDA Magyar Mobilitás-fejlesztési Ügynökség Zrt. elnök-vezérigazgatója kifejtette: a HUMDA az elmúlt években sokat tett a közlekedésbiztonság javítása érdekében. Számos vezetéstechnikai tréning szervezésén, magas színvonalú szakmai kiadványok összeállításán és országos edukációs kampányok lebonyolításán van már túl. Az olyan kampányok, amely most az Egyesült Államokból kapott elismerést sok százezer, vagy akár több millió emberhez is eljut és erősíti azt az elhivatott munkát, amelyet partnereikkel, többek között az ORFK-Országos Balesetmegelőzési Bizottsággal is végeznek. "A közlekedésbiztonság egy olyan terület, ahol még sok tennivalónk van, de az ilyen részsikerek erőt adnak ahhoz, hogy folytassuk a munkát" - emelte ki az elnök-vezérigazgató.
Lázár László, a HUMDA kommunikációs vezetője hozzátette: "minden korosztályt megszólítottunk ezzel a kampánnyal, ezért egy közös nyelvhez, a szarkasztikus humorhoz és az iróniához folyamodtunk. Ezért is nyertünk a rendezés mellett szórakoztatás kategóriában is. Büszke vagyok rá, hogy a HUMDA kommunikációs irodája és a Lounge Group közösen egy olyan kampányt alkotott tavaly, amely nemzetközi szinten is kiemelkedő szakmai elismerésben részesült. A humor egy olyan nemzetközi nyelv, amellyel a fiatalokat, a középkorúakat és az időseket is meg tudjuk szólítani. Természtesen tervezzük, hogy hagyományainkhoz híven idén is szervezzünk egy országos elérésű közlekedésbiztonsági kampányt - mondta.