Rekordnagyságú árbevétellel zárta az évet az LG
A kihívást jelentő külső tényezők, köztük például a gazdaság lassulása és a kereslet csökkenése ellenére az LG háztartási készülékekre fókuszáló alaptevékenysége és virágzó járműalkatrész-üzletága komoly ellenállóképességről tett tanúbizonyságot, és immár nyolcadik egymást követő évben mutatott fel növekedést. Ezen üzletágak együttes aránya a teljes bevételben a 2015-ös 32,5 százalékról 47,8 százalékra emelkedett.
A kiemelkedő teljesítmény az LG stratégiai erőfeszítéseinek tulajdonítható, amelyek célja az üzleti portfólió fejlesztése. A vállalat sikeresen bővítette B2B üzletágát a piac fordulópontjainak korai felismerésével, továbbá új üzleti modelleket, köztük előfizetéses szolgáltatásokat integrált a meglévő keretekbe. Mindemellett az LG innovatív tartalmi és szolgáltatási üzleti modellje - kihasználva a világszerte több százmilliósra rúgó felhasználói bázisát - szintén hozzájárult a stabil nyereségesség biztosításához.
Ami a terveket illeti, az LG elkötelezett a folyamatos átalakulás mellett, amelynek révén egy érett, üzletorientált modellt egy jövőbeli növekedésorientált struktúra válthat fel. Az idén LG az újonnan létrehozott tengerentúli értékesítési és marketingrészleg vezetésével további növekedésre és a terméklefedettség kiterjesztésére törekszik, különösen a feltörekvő piacokon, ahol nagyobb növekedési lehetőségek mutatkoznak.