Tartanak az üzleti vezetők a humor használatától az ügyfélkapcsolatokban

Bár az emberek 91 százaléka szereti, ha a márkák viccesek, és 72 százalékuk választana egy humoros márkát a konkurenciával szemben, az üzleti vezetők 95 százaléka tart a humor használatától az ügyfélkapcsolatokban egy felmérés szerint.

Tartanak az üzleti vezetők a humor használatától az ügyfélkapcsolatokban

Az Oracle Fusion Cloud Customer Experience (CX) és Gretchen Rubin, az ötszörös New York Times bestseller író és podcaster új kutatása szerint az emberek azt szeretnék, ha a márkák megmosolyogtatnák és megnevettetnék őket, az üzleti vezetők mégis félnek a humor alkalmazásától. A Happiness Report 14 ország több mint 12 000 fogyasztójának és üzleti vezetőjének meglátásait tartalmazza, és megállapította, hogy az emberek olyan új élményeket keresnek, amelyek mosolyra és nevetésre késztetik őket. A humort alkalmazó márkákat a fogyasztók hűséggel, jó értékelésekkel és ismételt vásárlásokkal jutalmazzák, és elfordulnak azoktól, amelyek nem ilyenek.

A közlemény idézi Gretchen Rubint, aki elmondta, a célközönségük boldogságához hozzájárulni kívánó márkák számára a folyamat az adatokkal és az ügyfelek megismerésével kezdődik. Csak ezután lehet a humor, a személyiség és a márkaélmény megfelelő keverékét hozni, amely a hűséget és a márka pártolását segíti elő.

Rob Tarkoff, az Oracle Advertising and Customer Experience (CX) ügyvezető alelnöke és vezérigazgatója hozzátette: az eredményekből kiderül, hogy a legtöbb vállalatvezető szeretné, ha a fogyasztók többet nevetnének, és megértik, hogy ez a valódi kapcsolat kialakításának kritikus része. A siker érdekében a márkáknak az adatokat kell az ügyfélélmény-stratégiájuk középpontjába helyezniük.

A felmérés kimutatta, hogy az emberek 88 százaléka olyan új élményeket keres, amelyek mosolyra és nevetésre késztetik őket. Az emberek szerint a boldogsághoz leginkább egészség (80 százalék), jó személyes kapcsolatok (79 százalék) és élmények (53 százalék) kellenek.

A megkérdezettek több mint fele (53 százalék) szeretné, ha pénzért lehetne boldogságot vásárolni, 78 százalékuk pedig hajlandó felárat fizetni az igazi boldogságért. Mindez megmutatkozik abban is, hogy az elmúlt években 89 százalékuk az online vásárlásban próbálta megtalálni a boldogságot: 47 százalékuk azt is mondta, hogy a csomagok kézhezvétele boldoggá teszi, ugyanakkor 12 százalékuk nehezen emlékezett vissza az online vásárolt termékekre.

Közölték, a válaszadók azt szeretnék, ha a márkák mosolyra és nevetésre késztetnék őket, de az üzleti vezetők elismerik, hogy ritkán használják a humort az ügyfelek bevonására. Az emberek 78 százaléka szerint a márkák többet tehetnének azért, hogy boldoggá tegyék ügyfeleiket, 91 százalékuk pedig azt mondta, hogy a márkák inkább viccesek legyenek.

Az adatok szerint a fogyasztók 90 százaléka nagyobb valószínűséggel emlékszik vissza a vicces hirdetésekre, ennek ellenére azonban az üzleti vezetők szerint márkáik offline hirdetéseinek csak 20 százaléka (tv, óriásplakát), az online hirdetéseknek pedig csak 18 százaléka használja aktívan a humort. Közölték azt is, hogy ha egy márka humort használ, az emberek nagyobb valószínűséggel vásárolnak tőle újra (80 százalék), ajánlják a márkát családtagjaiknak és barátaiknak (80 százalék), választják a márkát a konkurenciával szemben (72 százalék), és többet költenek az adott márkára (63 százalék).
    Az üzleti vezetők 95 százaléka tart a humor alkalmazásától az ügyfélkapcsolatokban, miközben 89 százaléka lát lehetőséget a humor felhasználására az ügyfélélmény javítása érdekében. Igaz, 85 százalékuk azt is állítja, hogy nem rendelkezik a humor sikeres megvalósításához szükséges adatfelismerésekkel vagy eszközökkel: az üzleti vezetők bátrabban használnának humort az ügyfelekkel való kapcsolattartás során, ha jobb rálátásuk lenne az ügyfelekre (55 százalék) és ha hozzáférnének az olyan fejlett technológiákhoz, mint a mesterséges intelligencia (32 százalék).

Együttműködési megállapodást kötött az Airbus és a Neste

A szerdán és csütörtökön zajló Airbus Summit 2022 rendezvényen jelentette be az Airbus, hogy együttműködési megállapodást kötött a világ vezető fenntartható kerozin (SAF) gyártójával, a Neste-vel, amelynek értelmében a két vállalat együtt dolgozik az alternatív üzemanyag gyártásának felpörgetésén.
2022. 11. 30. 15:05
Megosztás:

Majd ötödével nőtt egy év alatt a Huawei márkaértéke

Tizennyolc százalékkal, 64.887 milliárd euróra nőtt a Huawei Technologies márkaértéke, ezzel már a kilencedik helyen áll az Európai Márkaintézet (European Brand Institute) 2022-es évi TOP100 globális márkákat rangsoroló listáján. A független tanácsadó szervezet által készített rangsor 16 szektor több mint 3000 vállalatának és azok márkáinak elemzésével a 2021-es pénzügyi év adatai alapján készült. A Huawei egy év alatt négy helyet lépett előre, immár a második legértékesebb kínai, és az ötödik legértékesebb technológiai márka a világon.
2022. 11. 30. 14:45
Megosztás:

Először használták egymás repterét orosz és kínai katonai gépek

Először fordult elő a közös légi járőrözések történetében, hogy orosz katonai gépek egy kínai repülőtéren, míg kínai gépek egy oroszországi repülőtéren szálltak le - közölte szerdán az orosz védelmi minisztérium.
2022. 11. 30. 14:00
Megosztás:

Jönnek az online lakáshitelek - elektronikus ügyintézés a hitelpiac fejlődése

Várhatóan 2024-től a lakáshitelezésben nagyobb teret kapnak az online megoldások, a fogyasztóbarát lakáshiteleknél ugyanis az érintetteknek lehetősége lesz az igénylést döntően elektronikus úton elintézni. Az online megoldásokra már most is komoly igény mutatkozik a money.hu összeállítása szerint. Az ingatlan.com Hitelintéző szolgáltatása ugyanis 2020 óta több mint 40 ezer felhasználónak nyújtott segítséget. Közel 90 százalékuk hitel felvételét is szükségesnek látta a költözési tervek megvalósításához.
2022. 11. 30. 13:30
Megosztás:

Emelkedett az olaj ára az OPEC találgatásokra

A WTI 78,9, a Brent típusú kőolaj ára pedig 83,7 dollár/hordó volt ma reggel, míg az Ural azonnali leszállításra 64,4 dolláron forgott.
2022. 11. 30. 13:00
Megosztás:

Egyre nehezebbek egy átlag amerikai mindennapjai

Óvatos volt a tegnapi kereskedés Amerikában. A piac Jerome Powell mai beszédére várhat, amitől iránymutatást remélnek a jövő heti kamatdöntő ülésről és a jegybankárok jövő évre tervezett kamatpályájáról.
2022. 11. 30. 12:30
Megosztás:

Nagyokat mozoghat ma a forint árfolyama - Ma dönt a Bizottság

Ma dönt a Bizottság. Na nem az AE, hanem az EU. Az előzetes hírek szerint kapunk majd hideget-meleget.
2022. 11. 30. 12:00
Megosztás:

Állja a sarat a gazdaság, alacsony szinten az álláskeresők száma

Az elhibázott brüsszeli szankciók ellensúlyozásaképp kidolgozott, 11 lépésből álló intézkedéscsomag eddig sikerrel védte meg a munkahelyeket: a Nemzeti Foglalkoztatási Szolgálat havi gyorsjelentése szerint 2022 novemberében 233 609 álláskeresőt tartottak nyilván, amely a valaha mért negyedik legalacsonyabb mérték - hívta fel a figyelmet keddi közleményében a gazdaságfejlesztési miniszter.
2022. 11. 30. 11:30
Megosztás:

AutoWallis: Duplázódó eredmény, szárnyaló árbevétel az első kilenc hónapban

Újabb csúcsokat döntött az AutoWallis Csoport árbevétele és nyeresége az első három negyedévben, miután a nyári hónapokban is kiváló számokat ért el a tőzsde autós vállalata. Ráadásul az árbevétel és a nyereség már a harmadik negyedév végén jelentősen meghaladta a tavalyi egész éves számokat. A társaság árbevétele közel 50 százalékkal bővült, míg nettó nyeresége közel négyszeresére ugrott kilenc hónap alatt. Az egy részvényre jutó nyereség 17,3 forint, ami közel a duplája a tavaly egész évi mértéknek. A kiváló számok mögött elsősorban a növekedési stratégia következetes megvalósítása, így az organikus és akvizíciós növekedés valamint feszes költséggazdálkodás áll, de egyedi hatások is megfigyelhetőek.
2022. 11. 30. 11:00
Megosztás:

Együttműködési megállapodást kötött az NMHH és az MKSZ

Együttműködési megállapodást kötött a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) és a Magyar Kommunikációs Szövetség (MKSZ) az elektronikus hírközlési szakma fejlesztéséért, valamint a fogyasztói tájékozottság és tudatosság növeléséért.
2022. 11. 30. 10:30
Megosztás:

Azonnali intézkedés kell: kapják vissza a rezsitámogatást a háziorvosok!

A kormányzati rezsikrízis nemcsak az önkormányzatokat, hanem a háziorvosokat, egészségügyi és szociális intézményeket is nehéz helyzetbe hozza. Mindennapos, hogy a sajtóból értesülünk az újabb és újabb szabályokról, de azt a mai napig nem tudjuk, hogy milyen áron vásárolhatjuk meg január 1-től a távfűtést - érvel mai FB posztában Dr. Kiss László Óbuda-Békásmegyer polgármestere.
2022. 11. 30. 10:20
Megosztás:

Pozitív kezdés az európai tőzsdéken

Indexemelkedéssel indult a tőzsdei kereskedés a főbb európai értékpapírpiacokon. Kedden az európai tőzsdék vegyesen zártak.
2022. 11. 30. 10:00
Megosztás:

Nőtt az MKB eredménye az első három negyedévben

Az MKB Csoport korrigált adózás utáni eredménye elérte a 149,8 milliárd forintot az idei első három negyedévben, ami 39,4 százalékos növekedés az előző év azonos időszakához képest - tette közzé a pénzintézet a Budapesti Értéktőzsde (BÉT) honlapján kedden.
2022. 11. 30. 09:30
Megosztás:

Együttműködési megállapodást kötöttek Magyarország és Románia energetikai szabályozó hatóságai

Az energiaválság kezelése és az ellátásbiztonság elősegítése érdekében írt alá együttműködési megállapodást a Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal (MEKH) és a román Nemzeti Energetikai Szabályozó Hatóság (ANRE) - közölte kedden a MEKH.
2022. 11. 30. 09:00
Megosztás:

Eljárást indított az eOptika Kft.-vel szemben a GVH

A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) eljárást indított a magyarországi kontaktlencse- és szemüveg-kiskereskedelem egyik meghatározó vállalkozásával, az eOptika Kft.-vel szemben, mivel valószínűsíthetően tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatot folytat honlapján és hirdetéseiben, például az árak feltüntetésénél - közölte a GVH kedden az MTI-vel.
2022. 11. 30. 08:30
Megosztás:

Megindult a kistelepülések lélekszámának emelkedése

A Magyar falu program elmúlt három évének hatására megindult a kistelepülések lélekszámának emelkedése - közölte a modern települések fejlesztéséért felelős kormánybiztos kedden Kóspallagon.
2022. 11. 30. 08:00
Megosztás:

Az EB stratégiát mutatott be az európai drónpiac fejlesztésére

Az Európai Bizottság stratégiát mutatott be a drónok üzemeltetésére és műszaki követelményeinek meghatározására vonatkozóan és az európai drónpiac fejlesztésére.
2022. 11. 30. 07:30
Megosztás:

Megfizethető energia, fenntarthatóság és bérlői elégedettség

A nemzetközi ingatlantársaság hazai vállalatát tudatos és hosszútávú energia stratégiájának köszönhetően nem érte felkészületlenül a kialakult energia krízis. A CPI Facility Management innovatív és energiahatékony megoldásaival tűnik ki a magyar piacon, amelyek hozzájárulnak ahhoz, hogy a bérlőik a hazai átlaghoz képest versenyképesebb üzemeltetési költségekkel számolhassanak. Ennek egyik elismerése, hogy a CPI Facility Management nyerte el a negyedik alkalommal megrendezésre kerülő CRE Awards Facility Management Firm díját.
2022. 11. 30. 07:15
Megosztás:

Egy év alatt 680 ezer kilométert tett meg a TramTrain

A TramTrain 2021. november 29-én kezdte meg utasforgalmi próbaüzemét Hódmezővásárhely és Szeged között, a vasútvillamos járatai az elmúlt egy évben 680 ezer kilométert tettek meg az utasokkal - közölte a MÁV Zrt. kedden az MTI-vel.
2022. 11. 30. 07:00
Megosztás:

A gáz és olajkitermelés marad a Mol fő tevékenysége Algyőn

Még sokáig a hagyományos olaj -és gázkitermelés marad a Mol fő profilja Algyőn, de a társaság vizsgálja a megújuló energiaforrások telepítésének lehetőségét - mondta Kardos László, a társaság algyői termelési régió vezetője újságíróknak a helyszínen.
2022. 11. 30. 06:30
Megosztás: