Új igazgató és szervezeti átalakulás a Cofidisnél
A műszaki és közgazdász végzettségű vezető a bankszektorban szerzett két évtizedes tapasztalattal érkezett az online hitelek specialistájához, a Cofidishez. Pénzintézeti karrierjét a Budapest Banknál kezdte értékesítési területen, majd a Porsche Banknál töltött be pozíciót. 2006-tól közel 15 éven át dolgozott a Magyar Cetelem Bank kötelékében, ahol hozzá tartozott az értékesítési és a marketing terület is. 2017 és 2020 között vezérigazgató-helyettesként, értékesítési, operációs és transzformációs igazgatóként felelt többek között a teljes hitelportfólióért, a szervezet fejlesztéséért, valamint az értékesítési, marketing és termékfejlesztési területekért. Ezzel párhuzamosan szintén a BNP Paribas csoport leányvállalataként működő UCB Ingatlanhitel Zrt-nél vállalt felsővezetői feladatokat az elmúlt években. 2021. július 15-től ő a Cofidis Magyarországi Fióktelepének kereskedelmi igazgatója.
„Egy olyan pillanatban csatlakoztam a csapathoz, amikor a személyi kölcsönök, az áruhitelezés és a gépjárműfinanszírozás területén is dinamikusan fejlődünk és sikeresen növeljük a piaci részesedést. Ezt a lendületet szeretném fokozni úgy, hogy innovatív megoldásaink révén az ügyfeleknek még kevesebbet kelljen adminisztrálni és érezhetően csökkenjen a várakozási idejük, miközben aki igényli, az online hitelfelvételnél is megkapja a személyes támogatást” – fogalmazta meg szakmai terveit Balázs Péter.
Balázs Péter széleskörű szakmai tapasztalatai lehetőséget adtak az itthon másfél évtizedes sikeres múltra visszatekintő Cofidis szervezeti átalakítására is. Érkezésével a marketinget, a termékmenedzsmentet és a partnerértékesítési területet ezentúl a Kereskedelmi igazgatóság felügyeli.
Az elmúlt időszakban még nagyobb szükség volt a személyes kontaktust nem igénylő, távolról igénybe vehető szolgáltatásokra. A Cofidisnél a 100 százalékosan online hitelfelvételi folyamatban az ügyfelek egyszerűen, saját igényeikre szabva választhatják ki a számukra legmegfelelőbb pénzügyi megoldást. Mindezt úgy, hogy a magasan képzett ügyfélszolgálati munkatársak a digitális folyamat minden állomásán segítik őket a valóban felelős döntés meghozatalában. A fővárosi, közel 150 fős ügyfélszolgálati csapat mellett a vállalat 2020-ban nyitotta meg közel 50 főt foglalkoztató nyíregyházi telefonos Ügyfélélmény Központját. A szervezeti átalakítás részeként a közvetlen értékesítési és az ügyfélszolgálati terület a továbbiakban Ügyfélkapcsolati igazgatóság néven működik tovább a vállalatnál.