Új szabály! A nyugdíjasoknak nem kell sorban állniuk sem!

Az elektronikus ügyintézés használatához elegendő egyszer regisztrálni valamelyik kormányablaknál. A regisztráció után a nyugdíjasok többféle dokumentumhoz online is hozzáférhetnek.
Az elérhető elektronikus ügyintézési lehetőségek közé tartozik például a hozzátartozói nyugdíj kérelmezése, a nyugdíj folyósításának módosítása, lakcímváltozás bejelentése, valamint bármilyen lényeges információ továbbítása a Nyugdíjfolyósító Igazgatóság felé – mindez kényelmesen, otthonról, számítógép segítségével elintézhető.
A Magyar Államkincstár hangsúlyozza: a szolgáltatás igénybevételéhez mindössze egyszer kell személyesen megjelenni egy kormányablakban a regisztrációhoz.
Az űrlapok kitöltéséhez és benyújtásához segítség kérhető a 1818-as telefonszámon, ahol a nap bármely időszakában részletes, akár lépésről lépésre történő útmutatást is nyújtanak az ügyintézéshez.