Az Erste Csoport a döntők hivatalos támogatója a League of Legends Európa-bajnokság rájátszásában

Együttműködési megállapodást kötött az Erste Csoport az e-sport versenyeket szervező játékfejlesztő társasággal, a Riot Games-szel, így is segítve az e-sportok elterjedését a bankcsoport elsődleges piacain. Az Erste Csoport a döntők hivatalos támogatója lesz a LEC Playoff-ban, ami a Riot Games League of Legends játékának legmagasabb szintű európai bajnoksága. Az Erste Csoport látványos imidzsfilmet (https://www.erstegroup.com/en/sponsoring/sportsponsoring/esports) is bemutat a szponzoráció elindulásával: a nézők egy fiatal játékos történetét ismerhetik meg, aki kezdeti kétségeit legyőzve ér el sikereket az e-sportokban.

Az Erste Csoport a döntők hivatalos támogatója a League of Legends Európa-bajnokság rájátszásában

A LEC Playoff következő szakaszát, a Summer Splitet augusztus végén rendezik meg. A Rájátszás egyben lehetőséget is jelent a résztvevőknek a továbbjutásra a „Worlds”-be, a League of Legends világbajnokságra. Az e-sportok között ez az egyik legértékesebb cím, havonta mintegy 100 millió játékossal.

Arra ösztönözzük a játékosokat és a rajongókat, hogy higgyenek magukban

Az Erste Csoport az egyik első olyan kelet-közép-európai márka, amely felismerte az e-sportok növekvő népszerűségét. A bankcsoport az LEC Playoff fő támogatójaként elkötelezett az e-sportok kelet-közép-európai megerősítése iránt.

„Az e-sportokat az új generáció ökoszisztémájának tekintjük, és fenntartható módon támogatni kívánjuk növekedését. Az Erste arra bátorítja e fiatal és növekvő közösség tagjait, hogy higgyenek magukban. Szeretnénk közreműködni abban, hogy e közösség megoszthassa gondolatait és nézeteit a szélesebben vett közvéleménnyel. Szeretnénk kiaknázni a lehetőségeket, amelyek e-sportok régiókon átívelő jellegében rejlenek, támogatni kívánjuk a közösségeket a határokon átnyúló hálózatépítésben, különösen ilyen kihívásokkal teli időkben, és hozzá kívánunk járulni azoknak a kereteknek a megerősítéséhez, amelyben ez az új mozgalom tovább növekedhet” – jelentette ki Peter Bosek, az Erste Csoport lakossági üzletágért felelős igazgatója.

Az LEC Playoff fő partnereként a kelet-közép-európai régió hét országában jelen lévő, bécsi központú bankcsoport számtalan csatornán kíván megjelenni. A kiindulási pont egy érzelemgazdag imidzsfilm, amely az Erste Higgy magadban! kampányát a márkához illő módon illeszti az e-sportok világához. A film azokat a kételyeket és kritikákat ábrázolja, amelyekkel e-sport, ez a fiatal sportág kénytelen szembenézni, valamint bemutatja azokat az érzelmi akadályokat, amelyekkel a profi e-sportoló fiataloknak meg kell küzdeniük. A film egyben kiemeli az Erste Csoport e-sportokba vetett hitét.

Az Erste Csoport emellett szórakoztatva oktató tartalmakat is kínál a közösségi médiában, amelyek elsősorban az esport-rajongóknak szólnak, de a szükséges háttérinformációk biztosításával alkalmasak arra is, hogy a szélesebb közvélemény számára is kapcsolódási pontot biztosítsanak. Az Erste Csoport számára a Jung von Matt/SPORTS sportügynökség nyújt stratégiai tanácsadást az e-sportokkal kapcsolatban, de a feladatai közé tartozik azon lépéseknek a kidolgozása és végrehajtása is, melyek a bankcsoport a LEC Playoff fő partnereként betöltött szerepéből következnek.

 

Az Erste Csoport és a Riot Games közötti partnerség valójában már a LEC Playoff tavaszi szakaszában elkezdődött, ám a koronavírus-járvány kitörése nyomán módosult a szponzorálással kapcsolatos kommunikáció. „Természetesen eredetileg úgy képzeltük, hogy egészen másként kezdődik majd a szponzori kapcsolatunk. Az e-sport nemcsak kiegészítő reklámfelületet jelent számunkra, hanem valódi partnerségek platformját. Ezért is volt egyértelmű számunkra, hogy kitartunk a LEC Playoff szponzorációja mellett, és éppen ezért annál nagyobb örömmel fogadjuk, hogy a csendes kezdet után most következhet a nagy durranás” – mutatott rá Martin Radjaby-Rasset, az Erste Csoport márkastratégiáért és -kommunikációért felelős vezetője.

„Mivel az Erste Csoport a leginnovatívabb bankcsoport Ausztriában és Kelet-Közép-Európában, nem túlzás, hogy nagyszerű partnert köszönthetünk benne; olyat, aki nemcsak a reklámkampányokban jelenik meg, hanem komoly infrastruktúrája segítségével is azon dolgozik velünk együtt, hogy az e-sportokat meghonosítsuk és megerősítsük a régióban" – jelentette ki Alban Dechelotte, a Riot Games európai, közel-keleti és afrikai partnerségért és üzletfejlesztésért felelős vezetője.

Az Erste Csoport vezető világmárkákhoz csatlakozik az e-sporttal

Az elmúlt években óriásit nőtt az e-sportok népszerűsége. Profi csapatok, ligák, új struktúrák, médiacsatornák és teljesen új gazdasági szektorok nőttek ki ez e-sportok térhódítása nyomán. Az e-sportok össznézőszáma ma már 490 milliónál jár világszerte (2020-ban ez 11,9 százalékos növekedési ütem az előző évhez képest), csak Európában 50 millió a rajongók száma. A közhiedelemmel ellentétben az e-sportok rajongói legnagyobb számban a 21-35 éves korosztályból kerülnek ki: a teljes közönség 38 százalékát adják. Az e-sportot online közvetítéseken, valamint a helyszíneken, stadionokban követő rajongók millióinak sokszínű és vonzó rétege miatt nagy világmárkák, így a McDonald’s, a BMW, a Mercedes-Benz vagy éppen a Louis Vuitton is érdeklődést mutatnak az e-sportok iránt.

Hozzászólások

Battery Day - ma tartja közgyűlését a TESLA

Ma tartja éves közgyűlését a Tesla, de a „Battery Day”-re keresztelt eseményre is ma kerül sor, magyar idő szerint este 22:30-as kezdettel.
2020. 09. 22. 11:30
Megosztás:
Hozzászólások:

A Versenyhivatal megszüntette az RTL és a Central Digitális Média összefonódásának vizsgálatát

A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) megszüntette a Magyar RTL Televízió Zrt. és a Central Digitális Média Kft. összefonódásának vizsgálatát. Az eljárás során ugyanis kiderült: időközben a felek fúzióval kapcsolatos akarategyezsége megszűnt, így az eljárás okafogyottá vált.
2020. 09. 22. 09:00
Megosztás:
Hozzászólások:

Elfogadta a GVH a Tesco 407 millió forintos kötelezettségvállalását

Elfogadta a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) a Tesco 407 millió forintos kötelezettségvállalását, amelynek értelmében az áruházlánc fejleszti, valamint az egész országra kiterjeszti a kiszállítással kapcsolatos szolgáltatásait - közölte Rigó Csaba Balázs, a hivatal elnöke hétfőn Budapesten, sajtótájékoztatón.
2020. 09. 22. 07:00
Megosztás:
Hozzászólások:

Diákoknak készült egy ingyenes mobilalkalmazás, a Digitális Diákszéf

Letölthető a Digitális Diákszéf ingyenes mobilalkalmazás, amelyet a Magyar Nemzeti Bank (MNB) a Pénziránytű Alapítvánnyal közösen az általános iskolás korosztály számára hozott létre; az alkalmazásban a diákok játékos formában pénzügyi, digitalizációs és fenntarthatósági témájú kvízkérdésekre válaszolva digitális érmeket gyűjthetnek, cserélhetnek és válthatnak ajándékokra.
2020. 09. 22. 06:00
Megosztás:
Hozzászólások:

Élénk akvizíciós tevékenység mellett, növekvő EBITDA-val zárta az első félévet az Appeninn Nyrt.

A koronavírus-járvány okán globálisan megmutatkozó gazdasági lassulás ellenére is élénk akvizíciós tevékenység és stabil pénzügyi eredmények mellett zárta az első félévet az Appeninn Nyrt. – áll a társaság által a Budapesti Értéktőzsde honlapján ma közzétett féléves üzleti jelentésben. Az Appeninn Nyrt. ingatlan bérbeadáshoz kapcsolódóárbevétele 2020 első félévében 4,2 millió euró (közel 1,5 milliárd forint) értéken zárt, EBITDA értéke 11,4 millió euró (több mint 4 milliárd forint) volt. A Csoport teljes ingatlan vagyonának becsült értéke pedig 161,9 millió euróra (közel 58 milliárd forint) emelkedett, ami 2019 azonos időszakához képest több mint 13 millió eurós (több mint 4,5 milliárd forint) növekedést jelent. A tőzsdei társaság a növekedési stratégiájával összhangban aktív akvizíciós tevékenységet folytatott az első félévben is, amelynek eredményeként két felső kategóriás irodaház megvásárlásával közel 7 ezer négyzetméter kiadható területtel bővült a társaság ingatlanportfóliója, valamint öt nagyszabású turisztikai ingatlanfejlesztési projekt került a társaság többségi tulajdonába.
2020. 09. 22. 05:00
Megosztás:
Hozzászólások:

Az Allianz Partners és a Lime együttes erővel célozza meg a mikromobilitás biztonsági igényeit

A Lime – a közösségi közlekedési megoldások globális piacvezetője – és az Allianz Partners – amely az Allianz csoport globális tagjaként vállalkozásoknak és magánszemélyeknek egyaránt nyújt biztosítási és segítségnyújtási szolgáltatásokat – a mikromobilitás biztonságának fejlesztésére fókuszáló stratégiai együttműködésbe kezdett.
2020. 09. 21. 20:00
Megosztás:
Hozzászólások:

Második hullám: soha nem látott ostrom alatt a vállalati informatika, minden oldalról özönlenek a kibertámadások

Valóságos rémálomba csöppentek a vállalati informatikusok az elmúlt hónapokban: a koronavírussal érkező krízishelyzetben az üzletmenet folytonosság és a kiberbiztonság is forró téma lett szinte minden iparágban, a sürgető elvárásoknak pedig szinte lehetetlen megfelelni. Eközben a cégek közel 80 százalékánál jelentősen megugrott tavasz óta a rosszindulatú kibertámadások száma, becslések szerint már minden 39. másodpercben találnak maguknak új célpontot hackerek. A tömeges távmunka és a sebtében bevezetett digitális platformok számtalan biztonsági rést kínálnak a furfangos csalók számára, akik válogatott fegyverekkel igyekeznek hasznot húzni a globális káoszból. Milyen új fenyegetésekre kell számítani és hogy érdemes védekezni ellenük?
2020. 09. 21. 19:30
Megosztás:
Hozzászólások:

Újabb létszámleépítés a Budapest Airport-nál

Újabb létszámleépítést hajt végre a Budapest Airport, mivel a szeptembertől érvényben lévő utazási korlátozások, másrészt a vártnál lassabban visszatérő utazási kedv a számításaik szerint további, hónapokon át tartó, jelentős utasszámcsökkenést fog eredményezni a budapesti repülőtér forgalmában.
2020. 09. 21. 18:00
Megosztás:
Hozzászólások:

Podcast indul a kibertámadásokról

Kibertámadás! címmel indít podcastet, online rádióműsort a Nemzeti Kibervédelmi Intézet, hogy felhívja a figyelmet az IT-biztonság kérdéseire - közölte a szervezet hétfőn az MTI-vel.
2020. 09. 21. 12:00
Megosztás:
Hozzászólások:

Elkészült Magyarország Mesterséges Intelligencia Stratégiája

Elkészült Magyarország Mesterséges Intelligencia (MI) Stratégiája, amelynek a kidolgozásában 250 szakmai szervezet vett részt - mondta Jakab Roland, a Mesterséges Intelligencia Koalíció (MIK) elnöke az M1 aktuális csatornán vasárnap.
2020. 09. 20. 11:30
Megosztás:
Hozzászólások:

A Digi kifogásolja a frekvenciaárverési tervezetet

Nehezítik a Digi indulását a 900 és az 1500 meghertzes frekvenciaárverésen a tender eljárási szabályai a kedden közzétett tervezet alapján - közölte a Digi az MTI-vel pénteken.
2020. 09. 19. 18:00
Megosztás:
Hozzászólások:

Huszonnégy televíziós műsor készülhet 127 millió forintból

Hír-, közéleti és kulturális magazinműsorok gyártására összesen 127 millió forintot nyertek el helyi és körzeti televíziók - közölte Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Kommunikációs Igazgatósága szombaton az MTI-vel.
2020. 09. 19. 16:00
Megosztás:
Hozzászólások:

Új elnökségi tagot választott a Magyar Franchise Szövetség

A Magyar Franchise Szövetség 2020. szeptember 10-én megtartott elnökségi ülésén Máté Ferencet, a Duna House Group vezérigazgató- helyettesét választották meg a Szövetség új elnökségi tagjává.
2020. 09. 18. 18:00
Megosztás:
Hozzászólások:

Egyre reálisabb hogy a TikTok az USA-ban marad

Az ügyhöz közel álló források szerint a ByteDance beleegyezett abba, hogy TikTok Global néven egy új entitást jegyezzen be az USA-ban a következő egy évben, ami a TikTok nemzetközi piacait foglalja magában.
2020. 09. 18. 17:30
Megosztás:
Hozzászólások:

A Twitter szigorítja politikusok és újságírók fiókjainak biztonságát

A Twitter az amerikai elnökválasztás előtt szigorítani fogja a politikusok és az újságírók fiókjainak biztonságát - jelentette be csütörtökön a közösségi média.
2020. 09. 18. 14:30
Megosztás:
Hozzászólások:

Lassulhat az infláció októberben

Szeptemberben még nem számít inflációs fordulatra Magyarországon, októbertől viszont már a fogyasztói árak emelkedésének látványos lassulását várja az Amundi Alapkezelő Zrt.
2020. 09. 18. 14:00
Megosztás:
Hozzászólások:

Negyven százalékkal nő a Graboplast forgalma

Mintegy negyven százalékkal nő a padlóburkolatokat gyártó Graboplast Zrt. forgalma a harmadik negyedévben a másodikhoz képest - közölte a győri székhelyű vállalat pénteken az MTI-vel.
2020. 09. 18. 13:00
Megosztás:
Hozzászólások:

Megújult a 40 éves Dreher Sörmúzeum

Az idei Turisztikai Világnapra időzítve újra megnyitja kapuit a megújult Dreher Sörmúzeum Kőbányán, amely szeptember 23-tól az ország egyik legjelentősebb söripari szakgyűjteményével várja a látogatókat. Az érdeklődők többek között izgalmas tárlatvezetésen és sörkóstolón vehetnek részt.
2020. 09. 18. 03:00
Megosztás:
Hozzászólások:

Kiborg-jövőnk: a magyarok akár a technológia segítségével is tökéletesítenék a testüket

A Kaspersky kutatása szerint szinte minden magyar változtatna magán valamit, ha tehetné. Sokan azonban attól tartanak, hogy az embertökéletesítés csak a gazdagok kiváltsága lesz, vagy hogy a testünk kiberbűnözők célpontjává válhat.
2020. 09. 18. 01:30
Megosztás:
Hozzászólások:

Új stratégiai és transzformációs igazgató az UNIQA-nál

Az UNIQA Biztosító üzletfejlesztési terveiben évek óta komoly fókuszt kap a transzformáció és a belső folyamatok optimalizálása, ennek érdekében nyáron dedikált igazgatót neveztek ki a terület élére Julianna Dinsdale személyében. A szakember felel a vállalati stratégiák kialakításáért és a digitális transzformáció cégszintű implementálásáért.
2020. 09. 17. 18:00
Megosztás:
Hozzászólások: