Az online időpontfoglalás szerepe a vállalkozások életében
A YCLIENTS azért jött létre, hogy a vállalkozások tulajdonosai azzal foglalkozzanak, amit valóban szeretnek, és amelyek valós eredményeket hoznak. Így, és ezért is született meg az YCLIENTS rendszer, amely több szolgáltatással, funkcióval is segíti az ügyfeleket és a vállalkozásokat: online időpontfoglalás, mobil alkalmazás, raktári és pénzügyi elemzések, részletes elemzések, hűségprogram kialakítása. Az YCLIENTS rendszer SMS és e-mailértesítéseket küldhet a vállalkozók és a vendégek számára.
A vállalkozás már több mint 10 éve van jelen a piacon és már több mint 21.000 ügyfél használja az YCLIENTS rendszerét, illetve több mint 150.000 szakember Lettországban, Észtországban, Magyarországon és további 42 országban. De miért hasznos az online időpontfoglalás a vállalkozások számára? A cikkben ezt taglaljuk.
Az online időpontfoglalás fontossága vállalkozások számára
A vendégek is rohannak, nem csak a vállalkozók. Ők is szeretik, ha gyorsan és gördülékenyen intézhetnek ügyeket. Hiába van a vendég kozmetikusának egy dizájnos weboldala, önmagában nem sokat ér, ha nincs a szolgáltatások között az online időpont foglalási lehetőség. A vendéget bosszantja, ha még a recepcióst sem tudja elérni, de nem is fog egy-két hívásánál többel kísérletezni. Ha a kozmetikus, a fodrász nem elérhető telefonon, és még online időpont foglalóval sem rendelkezik a weboldala, akkor csak néhány kattintás és máris talál egy másik vállalkozót, aki modernebb és rendelkezik már ilyen szolgáltatással.
A vendégek sem mindig érnek rá napközben telefonálni, van, akinek csak este, éjszaka van ideje hivatalos, magánügyeivel foglalkozni. Az éjszakai ügyintézést is megkönnyíti, ha tudja, hogy egy este alatt három helyre is tud időpontot foglalni, anélkül, hogy telefonálnia kellene.
Döntés az online időpontfoglalással kapcsolatban
Az online időpont foglalási lehetőség növeli a weboldal eredményességét és a nyereségét is. Hiszen nagyobb lesz a forgalom, így értelemszerűen a bevétel is növekszik. Akinek weboladala van, valamilyen közösségi oldalon is hirdeti a szolgáltatásait. Az online időpontfoglalás lehetővé teszi, hogy a recepciós ne legyen annyira leterhelt, vagy ha nincs recepciósunk, akkor munka közben nem zavar senki telefonon az időpontfoglalás miatt.
Az online időpontfoglalás kényelmes, egyszerű és gyors, és növelheti a forgalmunkat, ellenben, ha a vendég nem ér el bennünket telefonon, akkor apadni fog a vendégkörünk. A vendégek értékelni fogják a vállalkozásnak ezt a plusz szolgáltatását és ily módon is tekintenek a szolgáltatásunkra, azaz tudni fogják, hogy magas minőségű szolgáltatással van dolguk.
Az online időpont foglalási modul néhány előnye
A modul átlátható és könnyen kezelhető és egyszerűen telepíthető az olyan közösségi oldalakra, mint a Facebook, vagy az Instagram. Lehetőség van automatizált SMS küldésre, illetve segítséget nyújt a közeli szabad időpontokkal kapcsolatban. A vendég személyes fiókkal is rendelkezhet, amelyben szerepelnek a bejelentkezési előzmények, hűségkártya, időpont lemondása és áthelyezése. Ha szeretnél többet megtudni a modullal kapcsolatban, akkor kattints az yclients.hu oldalra, hogy vállalkozásod számára megtaláld a legjobb lehetőségeket.