Egy cég, amelyik nagyot nyert a koronavírussal
A negyedévben összesen 15,8 millió új felhasználó iratkozott fel a cég streaming-szolgáltatására, ami nagyjából duplája a várakozásoknak. A második negyedévre 7,5 millió új előfizetővel számol a cég, ami továbbra is kedvező számot jelentene. A vállalat vezérigazgatója szerint az új előfizetők számát tekintve a harmadik és a negyedik negyedév már gyengébb lesz, amint véget érnek a kijárási korlátozások. A váratlanul sok előfizető mellett egy másik pozitív hatása is volt a koronavírusnak a Netflixre, mégpedig az, hogy története során először pozitív cashflowt mutatott fel 162 millió dollár értékben. Ez főként a forgatásokban tapasztalható kényszerszünet miatt következett be.
Az első negyedévet 5,8 milliárd dolláros árbevétellel és 1,57 dolláros tisztított EPS-el zárta a cég. Az árfolyam piaczárás után kezdetben nagyot emelkedett, majd a vezérigazgató konzervatív szavaira stagnálásba ment át, ma pedig - bármely furcsa - esik.
A Netflix tőzsdei árfolyama