Egyre kevesebb kozmetikum fogy
A kozmetikai cikkek közvetlen értékesítésében világelső cég adózott eredménye 156 millió dollár, részvényenként 36 cent volt a szeptemberrel zárult harmadik negyedévben az egy évvel korábbi 222 milliót, 52 centet követően. Elemzők 40 centet vártak.
A bevétel 4 százalékkal 2,6 milliárd dollárra csökkent - helyi valutákban számolva 7 százalékkal nőtt -, mennyiségben 5 százalékos volt a növekedés. Elemzők 2,57 milliárdos bevételre számítottak. A társaság szerint a közeljövőben továbbra is kihívásokkal teli lesz a gazdasági környezet, bár a jelek arra utalnak, hogy ez a terület is kezd már magához térni.
Az Estee Lauder például azt közölte, hogy a vártnál jobban alakultak az eladásai július-szeptember között, az egyebek mellett a Paris Hilton parfümöket forgalmazó Parlux Fragrances 8 százalékos forgalomnövekedésről számolt a második negyedévben.