Mi tehetünk amikor hibás terméket vásárolunk egy üzletben?
A minőség értéke általában akkor tudatosul, amikor szembesülünk a hibával. A vevő a fogyasztóvédelemhez vagy bírósághoz fordul, a gyártó és szolgáltató pedig fizeti a bírságot. Az előállítási és szolgáltatási folyamatok megfelelő irányításával mindez megelőzhető.
Sokunk számára ismerős az a helyzet, amikor hibás terméket vásárolunk egy üzletben, vagy amikor egy rossz minőségű szolgáltatás kapcsán a panaszbejelentésre nem kapunk választ, vagy visszautasítják. A vevők annyit tehetnek, hogy a fogyasztóvédelemhez fordulnak a problémák megoldásáért és többet nem vásárolnak abban az üzletben. De vajon mit tesz az a cég, ahol a hibás terméket gyártják? Mit tehet a kereskedő, hogy megtartsa a vevőjét? Hogyan járjon el a szolgáltató annak érdekében, hogy a hibákat hamarabb kijavítsa, mint azt az előfizető észrevenné?
A megoldásban nemzetközi irányelvek segítenek a cégeknek. Azonban nem mindegy, hogy a gyártók és szolgáltatók hogyan alkalmazzák ezeket az előírásokat a gyakorlatban, nem mindegy, hogy milyen mértékben szigorítják az ellenőrzéseket a termékkibocsátás során, és nem mindegy az sem, hogy milyen hatékonysággal működtetik minőségirányítási rendszerüket, ahol gondosan meg kell választani azokaz a beszállítóikat és szakembereket, akik közvetlenül befolyásolják a termék vagy szolgáltatás minőségét.
Bővebb információért hívja a 06 70/221-6070-es telefonszámot.