Új szolgáltatási területre lép a Magyar Telekom
A Magyar Telekom stratégiai célkitűzése, hogy meglévő képességeit kihasználva új üzleti területekre történő belépéssel növelje bevételeit. Ezzel összhangban a Társaság úgy döntött, hogy a magyar kiskereskedelmi energiapiacon kiterjedt értékesítési hálózatára építve földgáz és villamosenergia viszontértékesítésbe kezd.
Az energiapiaci belépéssel a Társaság szélesíteni kívánja szolgáltatási körét a meglévő ügyfelei számára, illetve új telekommunikációs ügyfeleket kíván szerezni. A Társaság várakozásai szerint a villamosenergiai és földgázpiaci ajánlatai magasabb értékű telekommunikációs szolgáltatások értékesítését is elősegítik.
A piaci reakciók és az ügyfél elégedettség felmérése érdekében a Magyar Telekom első lépésben 2010. áprilistól lakossági és üzleti ügyfeleinek csak meghatározott körében indít villamosenergiai- és földgázpiaci szolgáltatást.
A Társaság e kezdeti lépést követően, 2010. második félévében mérlegeli az energiapiaci szerepvállalás további lehetőségeit. A magyar villamosenergiai- és földgázpiaci liberalizáció 2009. júliusi lezárását követően lehetővé vált a Társaság számára, hogy nagykereskedelmi partnerrel megállapodást kössön, és így a viszontértékesítéshez megfelelő mennyiségű villamosenergia és földgáz álljon rendelkezésére.
A Magyar Telekom meglévő ügyfelei számára összekapcsolt termékként, a telekommunikációs szolgáltatásait kiegészítve fog villamosenergia és földgázszolgáltatás kínálni.