Hamarosan eléri az egymilliót a MÁV applikáció és az Elvira regisztrált felhasználóinak száma
Az érintésmentes vásárlás térnyerése jól kimutatható a MÁV-Volán-csoportnál, 2021-ben az utasok majdnem egyharmada váltott jegyet az online csatornákon.
Azt írták, hogy nagy hangsúlyt fektetnek ezeknek a felületeknek a folyamatos korszerűsítésére. A vasúttársaság menetrendi tájékoztatást biztosító applikációja, az Elvira 2018-ban bővült ki a jegyértékesítés lehetőségével. 2020 vége óta már nem szükséges külön regisztrálni az Elvirára és a MÁV-appra, egy regisztráció elég mindkét csatornához.
A MÁV applikációt - a vasúttársaság saját belső erőforrásaira alapozva - a MÁV Szolgáltató Központ fejleszti. 2019-ben már az online értékesítés egyharmada, 2021-ben pedig már kétharmada az applikáción keresztül történt, csaknem minden 5. belföldi utas itt váltott jegyet - írták.
Közölték: az alkalmazás segítségével egyszerűen, sorban állás nélkül és 10 százalékos kedvezménnyel lehet e-vonatjegyet venni 2023-ban is, továbbá elérhetők az Okosjegy-ajánlatok, a START Európa nemzetközi vonatjegyek széles választéka, a Budapest közigazgatási területén kívüli HÉV jegyek is. Itt is megválthatók egyes vidéki városok - a Volánbusz üzemeltetésében lévő - helyi busz közlekedésében felhasználható napijegyei, bérletei.