Magyar siker az első közép-kelet-európai turizmus piacelemző versenyen
A versenyen egy pályamunkát kellett összeállítani, melyben egy külföldi turisztikai piac elemzése és továbbfejlesztése volt a feladat. A négyfős, alap- és mesterképzéses hallgatókból álló BGE-s csapatnak a több hónapos felkészülés alatt nagy kihívást jelentettek a járványhelyzetből adódó hirtelen változások.
Az STR SHARE Center az STR szállodaipari piackutató vállalat részeként szállodaipari és turisztikai adatok szolgáltatásával segíti a felsőoktatási intézményekben az oktatást és a témában zajló kutatásokat. A szervezet 19 európai országban idén először hirdette meg az 1000 euró összdíjazású turizmus piacelemző versenyt.
A BGE-t a KVIK alap- és mesterképzéses hallgatóiból álló 4 fős csapata - Nguyen Phuong Thao, Molnár Csenge Anna, Balog Jázmin Éva és Boutchichite Noura képviselte. A hallgatók versenyre történő felkészítése a Kutatási Alap támogatásával a BGE KVIK Üzleti Elemzés Módszertan Tanszékén működő tehetséggondozó "MITO Klub" szervezésében valósult meg.
A hallgatók az első helyért járó 750 eurót további tehetséggondozó programok, versenyek támogatására ajánlották fel.