Magyarország legnagyobb online kereskedői, webshopjai

A GKID (korábbi nevén GKI Digital) 2022-ben immár hetedik alkalommal publikálja a Magyarországon működő, legnagyobb forgalmú online kereskedők rangsorát. Az összesített mezőny élén több mint bruttó 210 milliárd forintos online forgalommal ezúttal is az eMAG-Extreme Digital végzett. Az élelmiszerek, háztartási cikkek (gyűjtőnéven FMCG termékek) online piacának a legnagyobb szereplője a Tesco. Idén először külön rangsor készült a 100%-ban magyar tulajdonú e-kereskedelmi cégekről: ennek első helyére az Euronics került.

Magyarország legnagyobb online kereskedői, webshopjai

A GKID 2015 óta készít nyilvános rangsorokat a magyar piacon működő legnagyobb online kereskedőkről. A tavaly megkezdett gyakorlatot folytatva az e-kereskedelmi kutatócég ezúttal is több tematikus rangsort állított össze. A TOP15 legnagyobb forgalmú e-kereskedő rangsora mellett ismét elkészült a dedikáltan online FMCG termékek eladásával foglalkozó cégeket tömörítő lista is. Idén először a bruttó 5 milliárdos online forgalmat meghaladó, 100%-ban magyar tulajdonú kereskedőkről is rangsor készült.

Koncentráltabbá vált az online piac 2021-ben

2021-ben a magyar piacon működő, helyi operációval is rendelkező tizenöt legnagyobb e-kereskedő együttes forgalma meghaladta a bruttó 520 milliárd forintot. A TOP15 kereskedő forgalom tekintetében már a teljes online kiskereskedelmi piac 43%-át képviseli (ez két százalékpontos emelkedés a tavalyi mezőny piaci súlyához képest). Ezzel minden online elköltött 100 forintból 43 forintot a TOP15 online áruház valamelyikében hagytak ott a magyar vásárlók 2021-ben.

A magyar online kiskereskedelmi piac – leginkább a pandémia hatására történt – koncentrálódását jelzi, hogy a TOP10 forgalmi súlya is tovább erősödött: 36%-ról 39%-ra.

TOP15: Élen az eMAG-Extreme Digital, erősödött az Alza, nagyot ugrott a Kifli.hu

A 2021-es online forgalmi adatok alapján Magyarország legnagyobb e-kereskedője ezúttal is az eMAG-Extreme Digital lett. A piacvezető vállalat súlyát jelzi, hogy saját piactere, az eMAG Marketplace önmagában is a negyedik legnagyobb forgalmú szereplő lenne a listán, ha különálló vállalkozásként rangsorolnánk.

„Különösen büszkék vagyunk a mostani első helyezésre, hiszen a 2021-es számaink azt bizonyítják, hogy nem csak a pandémia első, korlátozásokkal teli évében, hanem azt követően is jól teljesítettünk. A hibrid üzleti modell mellett az eMAG Marketplace is fontos pillérünk. Az Extreme Digital és az eMAG összeköltözése nyomán idén a hatékonyságot növelő megoldásokra és a vásárlók kényelmét szolgáló újításokra helyezzük a hangsúlyt, annak érdekében, hogy piacvezető pozíciónkat tovább erősíthessük.” – értékelte két márkájuk első helyezését Várkonyi Balázs, az eMAG-Extreme Digital ügyvezető igazgatója.

A dobogó második fokára – története során először, egy helyet javítva – a cseh Alza került. Takács Csaba, az Alza.hu ügyvezető igazgatója így kommentálta az eredményt:

„Büszkék vagyunk rá, hogy a növekedésünk nem állt meg, és az elvárt tempóban tudtunk bővülni a pandémia második évében is. 2021-re készülve senki sem tudta, lesznek-e újra lezárások, hogy fognak működni az ellátási láncok, valamint, hogy a gyártók gyártanak-e. Végül valamivel nyugodtabb, kiegyensúlyozottabb év lett a 2021-es, mint az előző, de csak annyiban, hogy több idő volt a reagálásra. A tavalyi év során 220 ezer tételesre emeltük a kínálatunkat és sokat dolgoztunk azon, hogy az Alzaboxaink is a lehető legmegfelelőbb helyekre kerüljenek ki. Bevezettük az automaták napi kétszeri töltését, és elindítottuk a kedvező árú aznapi kiszállítást, valamint az időablakos kézbesítést. 2022-ben is tovább dolgozunk a kiszállítási rendszer finomhangolásán, mert a vásárlók számára egyre fontosabb a gyors, megfizethető, rugalmas csomagátvétel.”

A 2021-es eredmények alapján, az idei eTOPLISTA harmadik helyén a Media Markt online áruháza végzett:

„A 2021-es év sok szempontból a kihívások éve volt, a pandémia hullámok sorozata a szemünk láttára változtatta meg a megszokott és tervezhető társadalmi és gazdasági folyamatokat. A chiphiány, a felborult gyártási és logisztikai folyamat, ellátási bizonytalanságot okozott. A helyzetünket még az is nehezítette, hogy az év szezonjának kikiáltott novemberi hónapban hosszabb időre le kellett állítani a webáruházunkat. Mindezek ellenére a MediaMarkt nagyon jó évet zárt, a közel 20%-os forgalomnövekedés is azt mutatja, hogy sikeresen és gyorsan tudtunk reagálni a kihívásokra. Az éves várakozásainkat számos külső tényező befolyásolhatja még, de azt látjuk, hogy a vásárlók részéről folyamatos az igény a kényelmi szolgáltatások biztosítására, fejlesztésére, így azok körét folyamatosan bővítjük. Az online áruhitel továbbra is töretlen népszerűségnek örvend, aminek köszönhetően kiszélesedtek a vásárlási lehetőségek.  Erősödött a fogyasztói tudatosság, a fenntarthatóság iránti igény, ennek mentén tervezzük a fejlesztéseinket, magas szintű kiszolgálást és vásárlói élményt biztosítva vásárlóinknak, bárhol is lépnek velünk kapcsolatba.”

– foglalta össze a Bombera Zsolt, a MediaMarkt Magyarország e-Commerce & marketing igazgatója.

Idén ismét az ötödik helyre került a Telekom, a vállalat egyben az ország legnagyobb online mobil és tablet értékesítője is.

A 15-ös mezőny legnagyobb fejlődése a Kifli.hu-hoz köthető: a cseh online élelmiszeráruház a tavalyi listán még a 12. helyen szerepelt, de a sikeres piaci terjeszkedésének köszönhetően a mostani – 2021-es adatokon alapuló – rangsorban már a hatodik helyre ugrott fel, ezzel az online FMCG kereskedők mezőnyében közelebb került a 4. Tesco-hoz, aki 2021-ben még megtartotta a kategórián belüli első helyét.

„A tudatos építkezésnek köszönhető eredménynek tartjuk, hogy a tavalyi 12. után idén a 6. helyre ugrottunk fel. Ez is, és a cég szinte minden területére érvényes kétszeres növekedés is igazolja a küldetésünk sikerét, hogy segítünk a vásárlóinknak jobban enni és élni.” – kommentálta az idei mezőnyön belüli legnagyobb ugrást Klekner Péter, a Kifli.hu ügyvezető igazgatója.

Az összesített mezőny legnagyobb, 100%-ban magyar tulajdonosi hátterű cége az Euronics, mely a 2021-es eredményeivel az összesített mezőny 7. helyezését érte el.

A TOP15 újonca idén a 14. helyen debütáló pepita.hu, amely hibrid (saját és piacteres) értékesítési modelljével néhány éven belül akár az eMAG Marketplace kihívója is lehet.

A legnagyobb forgalmú online kereskedők 2021-es rangsora:

  1. eMAG-Extreme Digital
  2. Alza.hu
  3. MediaMarkt
  4. Tesco
  5. Telekom
  6. Kifli.hu
  7. Euronics
  8. Aqua
  9. iPon
  10. Libri-Bookline
  11. Decathlon
  12. Auchan
  13. Praktiker
  14. pepita.hu
  15. 220volt

Az online FMCG kereskedők mezőnyét a Tesco, a Kifli.hu és az Auchan vezeti

Az online élelmiszer és drogéria kereskedők mezőnyének legnagyobb forgalmú szereplője ismét a Tesco lett, második helyre – szintén másodszorra – a Kifli.hu került, míg a harmadik pozíció 2021-ben is az Auchan online áruházáé lett.

A legnagyobb forgalmú online FMCG kereskedők rangsora:

  1. Tesco
  2. Kifli.hu
  3. Auchan
  4. Rossmann
  5. Spar
  6. dm
  7. GRoby
  8. foodpanda

Az FMCG termékkategória internetes értékesítési forgalma 2021-ben 53,7%-kal nőtt Magyarországon: ezzel ez lett a leggyorsabban bővülő szektor az online kiskereskedelmen belül, miközben a negyedik legnagyobb online területté is vált a maga bruttó 118 milliárd forintos forgalmával. A TOP8 kereskedő 2021-es összesített online forgalma elérte a bruttó 80 milliárd forintot. Tekintettel arra, hogy ezen kereskedők nem csak gyorsan forgó fogyasztási cikkeket értékesítenek, a szektor bruttó 118 milliárdos forgalmának hozzávetőleg 63%-áért felel a nyolc legnagyobb kereskedő.

A szegmens 2021-ben nem csak forgalom, hanem kínálat és szolgáltatási paletta terén is sokat fejlődött, mára nem csak a kereskedők, hanem az üzleti modellek is versenyeznek egymással: az áruházi kínálatra épülő „hagyományos” modell mellett egyre hangsúlyosabb a gyorskereskedelmi, dedikált online kínálatra épülő kiszolgálás is. Az áruházi háttérre alapozó működési logikát a listát vezető Tesco mellett az Auchan, valamint a Spar képviseli, míg a gyorskereskedelmi működés éllovasa a Kifli.hu, valamint a foodpanda. Utóbbi tavaly nevet váltott és a készétel kiszállítás mellett 2020 vége óta a kiskereskedelemben is saját online kínálattal van jelen (a foodpanda esetében a sorrend meghatározásakor a készétel kiszállítás forgalmát nem vettük figyelembe, kizárólag az FMCG termékekét). A drogérialáncok közül a Rossmann is elindult a maga gyorskereskedelmi szolgáltatásával, így már ők is ki tudnak szolgálni akár néhány órán belüli igényeket is. Az online FMCG mezőny legrégebbi és egyben egyedüli 100%-ban magyar tulajdonú tagja a GRoby.

Az 5 milliárd feletti 100%-ban magyar online kereskedők

Az e-kereskedelem növekedésével együtt, a magyar piacon évről évre egyre meghatározóbb a külföldi cégek fölénye. A régión belül a német, cseh, lengyel és román e-kereskedők is előszeretettel választják stratégiai szempontból fontos piacnak a magyart. A környező országok ismert kereskedői, a sokszor fejlettebb piaci környezetből érkezve könnyen válhatnak sikeres szereplőkké a magyar piacon is. Az eTOPLISTA idei mezőnye is ezt a mintát támasztja alá. Épp ezért még nagyobb eredmény, ha egy ilyen nemzetközi ligában a magyar hátterű, sőt akár 100%-ban magyar cégek is helyt tudnak állni.
 
Az online értékesítés terén tapasztalható piaci koncentrálódás egyértelműen a szélesebb termékkínálattal futó, vagy nagyobb kosárértékű kereskedőnek kedvez, ezért ebben a mezőnyben egyre nehezebb igazán nagyra nőnie a gyakran szakosodás, specializálódás mellett döntő magyar online kereskedőknek.
 
Bár a GKID adatbázisában több mint 35 ezer magyar webáruház szerepel, közülük bruttó 5 milliárdos online kiskereskedelmi forgalommal alig több mint tíz cég rendelkezik a magyar mezőnyben.

A 100%-ban magyar cégek listáját az Euronics műszaki áruház vezeti, ami mögött a Vöröskő Kft. és Fazekas Zsolt, valamint Fazekas Bálint áll, mint tulajdonos. Az első helyet Fazekas Bálint, a cég tulajdonosa és kereskedelmi ügyvezetője az alábbiakban értékelte:
 
„A Vöröskő Kft. történetében az online üzletág megerősítése egy több mint 4 éve tartó folyamat és egy tudatos stratégiaváltás eredménye, melynek elő lépése az online kereskedelemben és marketingben járatos új felsővezetők igazolása volt a céghez. 2018 volt a fordulópont, amikor az évek óta tartó csökkenő piacrészesedés trendet sikerült növekedésbe fordítanunk. A céges növekedés motorja azóta is az online csatorna, az elmúlt 4 évben megnégyszereztük a webshop súlyát az értékesítési csatorna mixben. Az elmúlt 2 évben gyakorlatilag minden jelentős IT rendszert lecseréltünk, vagy le fogunk cserélni a következő 2 évben, ezzel pedig teljesen megújítjuk és modernizáljuk a vállalatot. Nagyon büszkék vagyunk az 1. helyezésre a magyar tulajdonú webshopok listáján, feltett szándékunk a jövőben ennek a pozíciónak a megőrzése, és az összesített listán a TOP5 kereskedő közé való bekerülés.”
 
Második helyre – az egyik legrégebbi magyar webáruház – az Aqua került, melynek tulajdonosa Polgár Norbert és Lusánszki-Bezeg Katalin.
 
A képzeletbeli dobogó harmadik fokára a számítástechnikára specializálódott, 2004-ben indult iPon került. A cég a magyar piacon elért eredményei mellett további öt másik ország online piacán van jelen lokalizált értékesítéssel, ezzel az egyik legambiciózusabb nemzetközi terjeszkedésű vállalat a mezőnyben. Két tulajdonosa Pap Zoltán és Parádi András.

Az 5 milliárd feletti magyar rangsor többi tagja az alábbiak szerint alakul:

4. helyezett a Libri-Bookline, mely az ország legnagyobb könyvkereskedője;
5. helyre került a Wallis csoporthoz tartozó, DIY kategóriában meghatározó Praktiker;
6. a listán a Szállás.hu alapítóinak legújabb vállalkozásaként 2017-ben indult pepita.hu;
7. a fotó-videó szegmensben jelentős, de műszaki cikkeket is forgalmazó 220Volt;
8. az ország egyik legnagyobb játékkereskedője a JátékNet;
9. pozícióban a Netkazán zárt, mely az otthoni gépészeti megoldások terén piacvezető;
10. helyre szintén egy számítástechnikai cég, a PCX került;
11. helyen a háztartási gépek online értékesítésében kiemelt szereplőnek tekinthető Online Márkaboltok zárt;
12. helyre a praktikus és szezonális háztartási termékeket akciós áron árusító Alinda.hu került.

A legismertebb webáruházak listáján is egyre több a nemzetközi márka

Az online vásárlás kapcsán egyre kevésbé beszélhetünk országhatárokról. A vásárlók fejében és preferenciái között számos olyan online kereskedői márka van kiemelt helyen, amely a fogyasztók szemszögéből nézve magyarnak tűnik, akár magyarul is jól csengő márkanév mögül értékesít, miközben a gyakorlatban sokszor se magyar operációja, se magyar céges entitása sincs, és csupán egy logisztikai partner útján képviselteti magát a magyar piacon. Ez a működési logika leginkább a ruházat, divat, szépség szegmens kereskedői körében érhető tetten és talán ez az e-kereskedelmi terület a leginkább kitett a külföldi kereskedők térhódításának.

Az eTOPLISTA részeként ezúttal is összegyűjtöttük a legnagyobb spontán márkaismertséggel rendelkező webáruházakat, akiket az első helyes említések (ún. top of mind), valamint a további spontán említések összesített száma szerinti sorrendben mutatunk be. Az ismertségi rangsor első két helyezettje megegyezik az eTOPLISTA első két helyezettjével. A harmadik helyre azonban már egy teljes egészében külföldi webáruház, a kínai Aliexpress került.

A legismertebb online kereskedők rangsora:

  1. eMAG
  2. Alza.hu
  3. Aliexpress
  4. Extreme Digital
  5. MediaMarkt
  6. Bonprix
  7. eCipő
  8. ebay
  9. Wish
  10. Notino
  11. Tchibo
  12. About You
  13. H&M
  14. Amazon
  15. Libri
  16. Shein
  17. Tesco
  18. Aqua
  19. Euronics
  20. Rossmann
  21. MALL.hu
  22. Bookline
  23. Sinsay
  24. banggood
  25. Zooplus
  26. Orsay
  27. dm
  28. Auchan
  29. Kifli.hu
  30. Pingvin Patika
  31. Decathlon
  32. PCX
  33. IKEA
  34. iPon
  35. Líra
  36. pepita.hu
  37. Praktiker
  38. Kütyübazár
  39. Reserved
  40. Deichmann

Romlott a németországi üzleti hangulat

Az elemzők által várt javulás helyett romlott az üzleti hangulat Németországban szeptemberben a müncheni egyetem ifo gazdaságkutató intézetének legfrissebb, szerdán ismertetett felmérése szerint.
2025. 09. 24. 16:30
Megosztás:

Németh László: a családi mikro- és kisvállalkozások nélkül nincs erős magyar gazdaság

A családi mikro- és kisvállalkozások nélkül nincs erős magyar gazdaság - mondta Németh László, az Ipartestületek Országos Szövetsége (IPOSZ) elnöke szerdán, Inárcson, a testület fennállása 35. évfordulója alkalmából tartott ünnepségen. Orbán Viktor miniszterelnök levélben köszöntötte a szervezetet jubileuma alkalmából.
2025. 09. 24. 16:05
Megosztás:

Budapest, Eger és Pécs az őszi utazók kedvenc városai

Az őszi belföldi utazások legnépszerűbb úti célja Budapest, Eger és Pécs a Szallas.hu foglalási adatai szerint, a vendégek többsége pedig 2 éjszakás pihenést tervez.
2025. 09. 24. 15:30
Megosztás:

Az ESG és az üzleti növekedés kéz a kézben jár

A Grant Thornton legfrissebb nemzetközi kutatása szerint a középvállalatok világszerte a fenntarthatóságot egyre inkább stratégiai növekedési tényezőként kezelik, nem csupán szabályozási kötelezettségként. A felmérés alapján a cégek közel 90%-a a következő 12 hónapban fenntartja vagy növeli fenntarthatósági beruházásait, miközben a vezetők több mint fele már közvetlen üzleti előnyt társít az ESG-hez.
2025. 09. 24. 15:00
Megosztás:

Kódolt jövő – Vállalkozás a Z generáció nyelvén

A Z és Alfa generáció számára a munka egyre inkább önkifejezés, nem pusztán megélhetés. Egyre többen nem a klasszikus irodai munkakörökben gondolkodnak, hanem saját vállalkozásban képzelik el a jövőjüket. Az ambíció megvan, de az induláshoz tudásra, példaképekre és biztonságra is szükség van – legyen szó a pénzügyekről vagy a vállalkozói út kihívásairól. Az OTP Bank célja, hogy a fiatalokat digitális eszközökkel, edukációval és valós példákkal támogassa abban, hogy tudatosabban kezeljék pénzügyeiket, és bátrabban lépjenek a vállalkozói útra. A bank nemcsak pénzügyi szolgáltatóként, hanem partnerként van jelen a fiatalok életében – segítve őket abban, hogy a jövőjüket biztonságosan és magabiztosan építhessék.
2025. 09. 24. 14:30
Megosztás:

Plume Network fogalma, jelentése és értelmezése: Egy új generációs blokklánchálózat a valós eszközök tokenizálására

Egy hálózat, amely összehozza a kriptót és a való világot: a kriptovaluták és blokklánc-technológiák világában a 2020-as évek második felére világossá vált: a jövő nem csak a digitális eszközöké, hanem azoké a rendszereké, amelyek képesek a való világ pénzügyi eszközeit is digitálisan kezelhető formába önteni.
2025. 09. 24. 14:00
Megosztás:

Tovább emelkedtek az árak a használtautó-piacon

Idén augusztusban tovább emelkedtek az árak a magyar használtautó-piacon: az eladó hirdetések kínálati átlagára 5,5 millió forint volt, szemben a 2024 augusztusában regisztrált 5,3 millió forinttal - ez derült ki a Használtautó.hu és a Központi Statisztikai Hivatal (KSH) augusztusi jelentéséből.
2025. 09. 24. 13:30
Megosztás:

Circle áttörése a valós eszközök piacán – megérkezett a natív USDC a Plume hálózatra

A Circle újabb lépést tett a valós pénzügyi eszközök tokenizálásának térnyerése felé: a világ legismertebb szabályozott stabilcoinja, az USDC mostantól natívan is elérhető a Plume blokkláncon. Ez nem csupán technológiai újítás – a DeFi és az intézményi pénzügyek összefonódásának új korszakát jelenti. Nézzük, mit hoz a jövő a tokenizált valós eszközök (RWA) piacán!
2025. 09. 24. 13:00
Megosztás:

Jön a magyar fejlesztésű prebiotikus ital

A hazai funkcionális italok piacán új korszak kezdődik: az R-Water Kft., a magyar sportital és vitaminital gyártás egyik leginnovatívabb szereplője bejelentette, hogy hamarosan piacra dobja az első saját fejlesztésű prebiotikus italát. Az újdonság célja, hogy támogassa a bélflóra egyensúlyát, erősítse az immunrendszert, és egészséges alternatívát kínáljon a tudatos fogyasztóknak.
2025. 09. 24. 12:30
Megosztás:

100 éves használt lakásra felvehető az Otthon Start, de akad olyan új építésű, amire nem

Nem minden új építésű lakásra vehető fel az Otthon Start hitel, mivel a jogszabály kizárja azokat az ingatlanokat, amelyek építési engedélyét 2022. január 1. előtt adták ki – hívta fel a figyelmet Vincze Krisztián, a GV Hitelközpont ügyvezető-tulajdonosa. Bár ezek a lakások a program keretében is megvásárolhatók, a hiteligénylés elindítása csak a használatbavételi engedély megszerzése után lehetséges, ami akár 12–18 hónapot is igénybe vehet.
2025. 09. 24. 12:00
Megosztás:

A PAXMINING a SOL és XRP piaci volatilitását stabil jövedelemmé alakítja, ami 9800 dollár nyereséget eredményez

A vezető kvantitatív kriptovaluta-kezelő platform, a PAXMINING bejelentette, hogy egyedi, piacsemleges stratégiája kiválóan teljesített a volatilis piaci környezetben.
2025. 09. 24. 11:53
Megosztás:

Miért döntött így a Magyar Nemzeti Bank?

A Monetáris Tanács a szeptemberi kamatdöntő ülésén sem változtatott az irányadó kamatokon. A jegybanki alapkamat most már egy éve 6,50 százalékon áll. A kamatfolyosó két széle szintén változatlan maradt – 5,50, illetve 7,50 százalékon. A döntés nem okozott meglepetést, megfelelt a széles körű elemzői konszenzusnak.
2025. 09. 24. 11:30
Megosztás:

Mire számíthatnak szerdán a befektetők?

Vegyes képet mutattak ma reggel az ázsiai-csendes-óceáni térség tőzsdéi, amelyeket inkább lefelé mozdítottak Powell elnök tegnapi szavai. A védelmi szektor jól teljesített, miután Donald Trump támogatásáról biztosította Ukrajnát és a NATO-t.
2025. 09. 24. 11:00
Megosztás:

Jerome Powell szavai a kötvénypiacon is nyomot hagytak

Jerome Powell szavai a kötvénypiacon mérsékelt elmozdulást hoztak, az eszközárakkal és a munkaerőpiaccal, valamint inflációval kapcsolatos kommentek nyomán a 10 éves amerikai hozam 3 bázisponttal 4,114%-ra mérséklődött.
2025. 09. 24. 10:30
Megosztás:

Pirosba fordultak a mértékadó tengerentúli indexek

Az amerikai részvénypiacok Jerome Powell szavaira figyeltek, aki a Rhode Island-i Providence-ben magasan értékelt eszközárakról beszélt és megismételte a múlt heti kamatdöntő ülésen elhangzott érveket, miszerint a kamatvágást az indokolta, hogy a munkaerőpiac gyengesége ellensúlyozza a makacs inflációval kapcsolatos aggodalmakat.
2025. 09. 24. 10:00
Megosztás:

Visszafogott emelkedés a mértékadó európai tőzsdék többségén

A hétfői gyengélkedés után tegnap a leheletnyi mínuszba csúszó FTSE100 kivételével emelkedni tudtak a mértékadó európai indexek, meglovagolva az amerikai tőzsdék hétfői jó teljesítménye vetette hullámokat.
2025. 09. 24. 09:30
Megosztás:

Digitális szabadidő: hogyan változtatja meg életünket az online világ?

Az internet alapvetően átalakította a szabadidő eltöltésének módját. Tíz évvel ezelőtt még könyvtárakban kerestek információt az emberek, ma minden tudás a zsebben van. A filmek újrajátszására hónapokat vártak, most percek alatt elérik bármilyen tartalmat. Ez a gyorsaság teljesen megváltoztatta a szórakozáshoz való viszonyulást.
2025. 09. 24. 09:00
Megosztás:

Nők a Web3 élvonalában – Bitget elindítja a Lady Forward irányt

A Bitget, a világ legnagyobb Universal Exchange (UEX), ma bejelentette zászlóshajó női blockchain-kezdeményezésének, a Blockchain4Her következő fejezetét, a „Lady First Lady Forward” mottóval.
2025. 09. 24. 08:30
Megosztás:

Pszichológia a pénz mögött: szerencsejátékosok és befektetők döntései

A pénzügyi döntéseink mögött gyakran nem a racionális megfontolások, hanem mélyen gyökerező pszichológiai mechanizmusok állnak.
2025. 09. 24. 07:49
Megosztás:

Sikeres évet zárt a Heureka Group, az Árukereső cseh anyacége

Nőtt a bevétel, az EBITDA és az operatív cash flow, miközben az adósságállomány a felére csökkent.
2025. 09. 24. 07:30
Megosztás: