Magyarország legnagyobb online kereskedői, webshopjai

A GKID (korábbi nevén GKI Digital) 2022-ben immár hetedik alkalommal publikálja a Magyarországon működő, legnagyobb forgalmú online kereskedők rangsorát. Az összesített mezőny élén több mint bruttó 210 milliárd forintos online forgalommal ezúttal is az eMAG-Extreme Digital végzett. Az élelmiszerek, háztartási cikkek (gyűjtőnéven FMCG termékek) online piacának a legnagyobb szereplője a Tesco. Idén először külön rangsor készült a 100%-ban magyar tulajdonú e-kereskedelmi cégekről: ennek első helyére az Euronics került.

Magyarország legnagyobb online kereskedői, webshopjai

A GKID 2015 óta készít nyilvános rangsorokat a magyar piacon működő legnagyobb online kereskedőkről. A tavaly megkezdett gyakorlatot folytatva az e-kereskedelmi kutatócég ezúttal is több tematikus rangsort állított össze. A TOP15 legnagyobb forgalmú e-kereskedő rangsora mellett ismét elkészült a dedikáltan online FMCG termékek eladásával foglalkozó cégeket tömörítő lista is. Idén először a bruttó 5 milliárdos online forgalmat meghaladó, 100%-ban magyar tulajdonú kereskedőkről is rangsor készült.

Koncentráltabbá vált az online piac 2021-ben

2021-ben a magyar piacon működő, helyi operációval is rendelkező tizenöt legnagyobb e-kereskedő együttes forgalma meghaladta a bruttó 520 milliárd forintot. A TOP15 kereskedő forgalom tekintetében már a teljes online kiskereskedelmi piac 43%-át képviseli (ez két százalékpontos emelkedés a tavalyi mezőny piaci súlyához képest). Ezzel minden online elköltött 100 forintból 43 forintot a TOP15 online áruház valamelyikében hagytak ott a magyar vásárlók 2021-ben.

A magyar online kiskereskedelmi piac – leginkább a pandémia hatására történt – koncentrálódását jelzi, hogy a TOP10 forgalmi súlya is tovább erősödött: 36%-ról 39%-ra.

TOP15: Élen az eMAG-Extreme Digital, erősödött az Alza, nagyot ugrott a Kifli.hu

A 2021-es online forgalmi adatok alapján Magyarország legnagyobb e-kereskedője ezúttal is az eMAG-Extreme Digital lett. A piacvezető vállalat súlyát jelzi, hogy saját piactere, az eMAG Marketplace önmagában is a negyedik legnagyobb forgalmú szereplő lenne a listán, ha különálló vállalkozásként rangsorolnánk.

„Különösen büszkék vagyunk a mostani első helyezésre, hiszen a 2021-es számaink azt bizonyítják, hogy nem csak a pandémia első, korlátozásokkal teli évében, hanem azt követően is jól teljesítettünk. A hibrid üzleti modell mellett az eMAG Marketplace is fontos pillérünk. Az Extreme Digital és az eMAG összeköltözése nyomán idén a hatékonyságot növelő megoldásokra és a vásárlók kényelmét szolgáló újításokra helyezzük a hangsúlyt, annak érdekében, hogy piacvezető pozíciónkat tovább erősíthessük.” – értékelte két márkájuk első helyezését Várkonyi Balázs, az eMAG-Extreme Digital ügyvezető igazgatója.

A dobogó második fokára – története során először, egy helyet javítva – a cseh Alza került. Takács Csaba, az Alza.hu ügyvezető igazgatója így kommentálta az eredményt:

„Büszkék vagyunk rá, hogy a növekedésünk nem állt meg, és az elvárt tempóban tudtunk bővülni a pandémia második évében is. 2021-re készülve senki sem tudta, lesznek-e újra lezárások, hogy fognak működni az ellátási láncok, valamint, hogy a gyártók gyártanak-e. Végül valamivel nyugodtabb, kiegyensúlyozottabb év lett a 2021-es, mint az előző, de csak annyiban, hogy több idő volt a reagálásra. A tavalyi év során 220 ezer tételesre emeltük a kínálatunkat és sokat dolgoztunk azon, hogy az Alzaboxaink is a lehető legmegfelelőbb helyekre kerüljenek ki. Bevezettük az automaták napi kétszeri töltését, és elindítottuk a kedvező árú aznapi kiszállítást, valamint az időablakos kézbesítést. 2022-ben is tovább dolgozunk a kiszállítási rendszer finomhangolásán, mert a vásárlók számára egyre fontosabb a gyors, megfizethető, rugalmas csomagátvétel.”

A 2021-es eredmények alapján, az idei eTOPLISTA harmadik helyén a Media Markt online áruháza végzett:

„A 2021-es év sok szempontból a kihívások éve volt, a pandémia hullámok sorozata a szemünk láttára változtatta meg a megszokott és tervezhető társadalmi és gazdasági folyamatokat. A chiphiány, a felborult gyártási és logisztikai folyamat, ellátási bizonytalanságot okozott. A helyzetünket még az is nehezítette, hogy az év szezonjának kikiáltott novemberi hónapban hosszabb időre le kellett állítani a webáruházunkat. Mindezek ellenére a MediaMarkt nagyon jó évet zárt, a közel 20%-os forgalomnövekedés is azt mutatja, hogy sikeresen és gyorsan tudtunk reagálni a kihívásokra. Az éves várakozásainkat számos külső tényező befolyásolhatja még, de azt látjuk, hogy a vásárlók részéről folyamatos az igény a kényelmi szolgáltatások biztosítására, fejlesztésére, így azok körét folyamatosan bővítjük. Az online áruhitel továbbra is töretlen népszerűségnek örvend, aminek köszönhetően kiszélesedtek a vásárlási lehetőségek.  Erősödött a fogyasztói tudatosság, a fenntarthatóság iránti igény, ennek mentén tervezzük a fejlesztéseinket, magas szintű kiszolgálást és vásárlói élményt biztosítva vásárlóinknak, bárhol is lépnek velünk kapcsolatba.”

– foglalta össze a Bombera Zsolt, a MediaMarkt Magyarország e-Commerce & marketing igazgatója.

Idén ismét az ötödik helyre került a Telekom, a vállalat egyben az ország legnagyobb online mobil és tablet értékesítője is.

A 15-ös mezőny legnagyobb fejlődése a Kifli.hu-hoz köthető: a cseh online élelmiszeráruház a tavalyi listán még a 12. helyen szerepelt, de a sikeres piaci terjeszkedésének köszönhetően a mostani – 2021-es adatokon alapuló – rangsorban már a hatodik helyre ugrott fel, ezzel az online FMCG kereskedők mezőnyében közelebb került a 4. Tesco-hoz, aki 2021-ben még megtartotta a kategórián belüli első helyét.

„A tudatos építkezésnek köszönhető eredménynek tartjuk, hogy a tavalyi 12. után idén a 6. helyre ugrottunk fel. Ez is, és a cég szinte minden területére érvényes kétszeres növekedés is igazolja a küldetésünk sikerét, hogy segítünk a vásárlóinknak jobban enni és élni.” – kommentálta az idei mezőnyön belüli legnagyobb ugrást Klekner Péter, a Kifli.hu ügyvezető igazgatója.

Az összesített mezőny legnagyobb, 100%-ban magyar tulajdonosi hátterű cége az Euronics, mely a 2021-es eredményeivel az összesített mezőny 7. helyezését érte el.

A TOP15 újonca idén a 14. helyen debütáló pepita.hu, amely hibrid (saját és piacteres) értékesítési modelljével néhány éven belül akár az eMAG Marketplace kihívója is lehet.

A legnagyobb forgalmú online kereskedők 2021-es rangsora:

  1. eMAG-Extreme Digital
  2. Alza.hu
  3. MediaMarkt
  4. Tesco
  5. Telekom
  6. Kifli.hu
  7. Euronics
  8. Aqua
  9. iPon
  10. Libri-Bookline
  11. Decathlon
  12. Auchan
  13. Praktiker
  14. pepita.hu
  15. 220volt

Az online FMCG kereskedők mezőnyét a Tesco, a Kifli.hu és az Auchan vezeti

Az online élelmiszer és drogéria kereskedők mezőnyének legnagyobb forgalmú szereplője ismét a Tesco lett, második helyre – szintén másodszorra – a Kifli.hu került, míg a harmadik pozíció 2021-ben is az Auchan online áruházáé lett.

A legnagyobb forgalmú online FMCG kereskedők rangsora:

  1. Tesco
  2. Kifli.hu
  3. Auchan
  4. Rossmann
  5. Spar
  6. dm
  7. GRoby
  8. foodpanda

Az FMCG termékkategória internetes értékesítési forgalma 2021-ben 53,7%-kal nőtt Magyarországon: ezzel ez lett a leggyorsabban bővülő szektor az online kiskereskedelmen belül, miközben a negyedik legnagyobb online területté is vált a maga bruttó 118 milliárd forintos forgalmával. A TOP8 kereskedő 2021-es összesített online forgalma elérte a bruttó 80 milliárd forintot. Tekintettel arra, hogy ezen kereskedők nem csak gyorsan forgó fogyasztási cikkeket értékesítenek, a szektor bruttó 118 milliárdos forgalmának hozzávetőleg 63%-áért felel a nyolc legnagyobb kereskedő.

A szegmens 2021-ben nem csak forgalom, hanem kínálat és szolgáltatási paletta terén is sokat fejlődött, mára nem csak a kereskedők, hanem az üzleti modellek is versenyeznek egymással: az áruházi kínálatra épülő „hagyományos” modell mellett egyre hangsúlyosabb a gyorskereskedelmi, dedikált online kínálatra épülő kiszolgálás is. Az áruházi háttérre alapozó működési logikát a listát vezető Tesco mellett az Auchan, valamint a Spar képviseli, míg a gyorskereskedelmi működés éllovasa a Kifli.hu, valamint a foodpanda. Utóbbi tavaly nevet váltott és a készétel kiszállítás mellett 2020 vége óta a kiskereskedelemben is saját online kínálattal van jelen (a foodpanda esetében a sorrend meghatározásakor a készétel kiszállítás forgalmát nem vettük figyelembe, kizárólag az FMCG termékekét). A drogérialáncok közül a Rossmann is elindult a maga gyorskereskedelmi szolgáltatásával, így már ők is ki tudnak szolgálni akár néhány órán belüli igényeket is. Az online FMCG mezőny legrégebbi és egyben egyedüli 100%-ban magyar tulajdonú tagja a GRoby.

Az 5 milliárd feletti 100%-ban magyar online kereskedők

Az e-kereskedelem növekedésével együtt, a magyar piacon évről évre egyre meghatározóbb a külföldi cégek fölénye. A régión belül a német, cseh, lengyel és román e-kereskedők is előszeretettel választják stratégiai szempontból fontos piacnak a magyart. A környező országok ismert kereskedői, a sokszor fejlettebb piaci környezetből érkezve könnyen válhatnak sikeres szereplőkké a magyar piacon is. Az eTOPLISTA idei mezőnye is ezt a mintát támasztja alá. Épp ezért még nagyobb eredmény, ha egy ilyen nemzetközi ligában a magyar hátterű, sőt akár 100%-ban magyar cégek is helyt tudnak állni.
 
Az online értékesítés terén tapasztalható piaci koncentrálódás egyértelműen a szélesebb termékkínálattal futó, vagy nagyobb kosárértékű kereskedőnek kedvez, ezért ebben a mezőnyben egyre nehezebb igazán nagyra nőnie a gyakran szakosodás, specializálódás mellett döntő magyar online kereskedőknek.
 
Bár a GKID adatbázisában több mint 35 ezer magyar webáruház szerepel, közülük bruttó 5 milliárdos online kiskereskedelmi forgalommal alig több mint tíz cég rendelkezik a magyar mezőnyben.

A 100%-ban magyar cégek listáját az Euronics műszaki áruház vezeti, ami mögött a Vöröskő Kft. és Fazekas Zsolt, valamint Fazekas Bálint áll, mint tulajdonos. Az első helyet Fazekas Bálint, a cég tulajdonosa és kereskedelmi ügyvezetője az alábbiakban értékelte:
 
„A Vöröskő Kft. történetében az online üzletág megerősítése egy több mint 4 éve tartó folyamat és egy tudatos stratégiaváltás eredménye, melynek elő lépése az online kereskedelemben és marketingben járatos új felsővezetők igazolása volt a céghez. 2018 volt a fordulópont, amikor az évek óta tartó csökkenő piacrészesedés trendet sikerült növekedésbe fordítanunk. A céges növekedés motorja azóta is az online csatorna, az elmúlt 4 évben megnégyszereztük a webshop súlyát az értékesítési csatorna mixben. Az elmúlt 2 évben gyakorlatilag minden jelentős IT rendszert lecseréltünk, vagy le fogunk cserélni a következő 2 évben, ezzel pedig teljesen megújítjuk és modernizáljuk a vállalatot. Nagyon büszkék vagyunk az 1. helyezésre a magyar tulajdonú webshopok listáján, feltett szándékunk a jövőben ennek a pozíciónak a megőrzése, és az összesített listán a TOP5 kereskedő közé való bekerülés.”
 
Második helyre – az egyik legrégebbi magyar webáruház – az Aqua került, melynek tulajdonosa Polgár Norbert és Lusánszki-Bezeg Katalin.
 
A képzeletbeli dobogó harmadik fokára a számítástechnikára specializálódott, 2004-ben indult iPon került. A cég a magyar piacon elért eredményei mellett további öt másik ország online piacán van jelen lokalizált értékesítéssel, ezzel az egyik legambiciózusabb nemzetközi terjeszkedésű vállalat a mezőnyben. Két tulajdonosa Pap Zoltán és Parádi András.

Az 5 milliárd feletti magyar rangsor többi tagja az alábbiak szerint alakul:

4. helyezett a Libri-Bookline, mely az ország legnagyobb könyvkereskedője;
5. helyre került a Wallis csoporthoz tartozó, DIY kategóriában meghatározó Praktiker;
6. a listán a Szállás.hu alapítóinak legújabb vállalkozásaként 2017-ben indult pepita.hu;
7. a fotó-videó szegmensben jelentős, de műszaki cikkeket is forgalmazó 220Volt;
8. az ország egyik legnagyobb játékkereskedője a JátékNet;
9. pozícióban a Netkazán zárt, mely az otthoni gépészeti megoldások terén piacvezető;
10. helyre szintén egy számítástechnikai cég, a PCX került;
11. helyen a háztartási gépek online értékesítésében kiemelt szereplőnek tekinthető Online Márkaboltok zárt;
12. helyre a praktikus és szezonális háztartási termékeket akciós áron árusító Alinda.hu került.

A legismertebb webáruházak listáján is egyre több a nemzetközi márka

Az online vásárlás kapcsán egyre kevésbé beszélhetünk országhatárokról. A vásárlók fejében és preferenciái között számos olyan online kereskedői márka van kiemelt helyen, amely a fogyasztók szemszögéből nézve magyarnak tűnik, akár magyarul is jól csengő márkanév mögül értékesít, miközben a gyakorlatban sokszor se magyar operációja, se magyar céges entitása sincs, és csupán egy logisztikai partner útján képviselteti magát a magyar piacon. Ez a működési logika leginkább a ruházat, divat, szépség szegmens kereskedői körében érhető tetten és talán ez az e-kereskedelmi terület a leginkább kitett a külföldi kereskedők térhódításának.

Az eTOPLISTA részeként ezúttal is összegyűjtöttük a legnagyobb spontán márkaismertséggel rendelkező webáruházakat, akiket az első helyes említések (ún. top of mind), valamint a további spontán említések összesített száma szerinti sorrendben mutatunk be. Az ismertségi rangsor első két helyezettje megegyezik az eTOPLISTA első két helyezettjével. A harmadik helyre azonban már egy teljes egészében külföldi webáruház, a kínai Aliexpress került.

A legismertebb online kereskedők rangsora:

  1. eMAG
  2. Alza.hu
  3. Aliexpress
  4. Extreme Digital
  5. MediaMarkt
  6. Bonprix
  7. eCipő
  8. ebay
  9. Wish
  10. Notino
  11. Tchibo
  12. About You
  13. H&M
  14. Amazon
  15. Libri
  16. Shein
  17. Tesco
  18. Aqua
  19. Euronics
  20. Rossmann
  21. MALL.hu
  22. Bookline
  23. Sinsay
  24. banggood
  25. Zooplus
  26. Orsay
  27. dm
  28. Auchan
  29. Kifli.hu
  30. Pingvin Patika
  31. Decathlon
  32. PCX
  33. IKEA
  34. iPon
  35. Líra
  36. pepita.hu
  37. Praktiker
  38. Kütyübazár
  39. Reserved
  40. Deichmann

Emelkedéssel zártak tegnap a mértékadó nyugat-európai indexek

A kezdeti esést követően emelkedéssel zártak tegnap a főbb európai részvénypiacok, miután az amerikai tőzsdéken visszatért az optimizmus.
2025. 11. 06. 09:00
Megosztás:

Az OECD-ben 4,2 százalékra gyorsult az éves infláció

A Gazdasági Együttműködési és Fejlesztési Szervezet (OECD) tagországaiban a fogyasztói árak éves átlagos növekedése 4,2 százalékra gyorsult szeptemberben az augusztusi 4,1 százalékról - áll a párizsi székhelyű szervezet honlapján.
2025. 11. 06. 08:30
Megosztás:

Az energiaszegénység csökkentése nemcsak klímapolitikai, hanem társadalmi igazságossági kérdés is

A magyar lakóépületek többsége energetikailag elavult, korszerűsítésük létfontosságú lenne mind a minőségi és megfizethető lakhatás, mind a klímavédelmi célok teljesítése szempontjából. A felújítás azonban az alacsony jövedelmű háztartások számára elérhetetlen: nincsenek megtakarításaik, jellemzően nem hitelképesek, de gyakran az utófinanszírozott felújítási támogatások sem jelentenek számukra megoldást. A Habitat for Humanity Magyarország szerint ezért olyan célzott, előfinanszírozást és személyes segítséget is biztosító támogatási programokra van szükség, amelyek valóban elérik az energiaszegénységben élő családokat.
2025. 11. 06. 07:30
Megosztás:

Tovább erősödik a budapesti szállodapiac

Továbbra is stabil növekedést mutat a budapesti szállodapiac, amelynek forgalma az idei év végére várhatóan meghaladja a 2019-es, utolsó pandémia előtti rekordévet – állapította meg a CBRE legfrissebb hotelpiaci elemzése. A szakemberek szerint a keresletet az erős külföldi vendégforgalom mellett a kiegyensúlyozott foglaltsági mutatók és a folyamatosan bővülő kínálat jellemzi.
2025. 11. 06. 06:30
Megosztás:

Roszatom: a Paks II. beruházás engedélyt kapott az első betonöntésre

Az Országos Atomenergia Hivatal kiadta azokat az engedélyeket, amelyek lehetővé teszik az első betonöntést az Paksi Atomerőmű 5. blokk nukleáris sziget épületeinek alaplemezébe - közölte a Roszatom orosz vállalat szerdán az MTI-vel
2025. 11. 06. 06:00
Megosztás:

Idén mintegy 66 ezer ember vett részt közfoglalkoztatásban

Idén mintegy 66 ezer ember vett részt országszerte közfoglalkoztatási programokban, így a közfoglalkoztatás tovább erősítette szerepét a társadalmi integrációban és a munkaerőpiaci felkészítésben - mondta a Belügyminisztérium közfoglalkoztatásért felelős helyettes államtitkára, amikor átadták a legjobb munkaadókat elismerő 2025. évi Start Plusz Díjakat szerdán Budapesten.
2025. 11. 06. 05:30
Megosztás:

Polgármesterek egyeztetést kérnek a minisztertől a szentendrei HÉV felújítása miatt

Egyeztetést kért az építési és közlekedési minisztertől Szentendre, Pomáz és Budakalász polgármestere annak tisztázására, hogy milyen változtatásokat jelentene a H5-ös (szentendrei) HÉV módosított, "racionalizált műszaki tartalommal" történő felújítására vonatkozó kormányzati döntés.
2025. 11. 06. 05:00
Megosztás:

Szijjártó Péter: hazaengedték a sorozás okán elvitt magyar hallgatókat Ukrajnában

Hazaengedték a II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Egyetemről sorozás okán elvitt magyar diákokat Ukrajnában, az újabb eset viszont ismét ráirányítja a figyelmet a béke fontosságára - írta Szijjártó Péter külgazdasági és külügyminiszter szerdán a Facebookon.
2025. 11. 06. 04:30
Megosztás:

Hiába nő az átlagfizetés, a megtakarítás a leggazdagabbak kiváltsága lett

A Blochamps Capital korábbi prognózisa köszön vissza az MNB és a KSH friss adataiban: Magyarországon a vagyonkoncentráció kiugró mértékű. Karagich István, a privátbanki elemzőcég vezetője szerint a pénzügyi gyarapodás csak látszólag széles körű, a jegybanki adatok szerint a pénzügyi vagyon 72 százalékát itthon az emberek 10 százaléka birtokolja, miközben a lakosság fele összesen csupán 5 százalékos részesedéssel bír.
2025. 11. 06. 04:00
Megosztás:

Országos adománygyűjtést indít a Magyar Vöröskereszt és a PENNY Magyarország

Az ünnepekre készülve országos adománygyűjtési akciót tart pénteken és szombaton a Magyar Vöröskereszt a PENNY Magyarországgal együttműködve - tájékoztatta a segélyszervezet kedden az MTI-t, hozzátéve: ez már a hatodik alkalom, hogy közös erőfeszítésük révén akár 50 tonna élelmiszer és tisztítószer juthat el a nélkülözőkhöz.
2025. 11. 06. 03:30
Megosztás:

Új tüdőkórházat adtak át Sepsiszentgyörgyön

Új tüdőkórházat adtak át szerdán Sepsiszentgyörgyön, a modern eszközökkel felszerelt egészségügyi intézmény az engedélyeztetési folyamat után, várhatóan jövő év elején nyitja meg kapuit - közölte Tamás Sándor Kovászna megyei tanácselnök Facebook-oldalán.
2025. 11. 06. 03:00
Megosztás:

Itt az időpont, amikor Magyarország utoléri Ausztriát!

Nézzük meg „hideg fejjel”, adatokkal és közgazdasági logikával, mikor és milyen feltételek mellett érhetne fel Magyarország Ausztria gazdasági fejlettségéhez. Az elemzésben végig a legfrissebb, nyilvános nemzetközi forrásokra (IMF, Világbank, Eurostat, OECD, Statisztik Austria) támaszkodunk, és külön jelezzük az év-számokat, hogy egyértelmű legyen az időbeliség.
2025. 11. 06. 02:00
Megosztás:

Megszűnik a Messenger - a Facebook döntése végleges

Sokk a felhasználóknak: a Meta bejelentette, hogy megszünteti a Messenger asztali verzióját Windows és macOS rendszereken – számolt be róla a HVG. Ez azt jelenti, hogy hamarosan csak a webes felületen lehet majd üzenni.
2025. 11. 06. 01:00
Megosztás:

[ÉLŐ] Kriptovaluta hírek ma – 2025. november 5. – Miért zuhan újra a kripto? És miért immunis a $TAP?

A piacok jelenleg „előbb adnak el, később kérdeznek” módban működnek, ahogy a likviditás menekül a kijáratok felé. Ha egy altcoin nem termel bevételt vagy nem old meg valós problémát, a befektetőket egyszerűen nem érdekli.
2025. 11. 05. 23:00
Megosztás:

Új tüdőkórházat adtak át Sepsiszentgyörgyön

Új tüdőkórházat adtak át szerdán Sepsiszentgyörgyön, a modern eszközökkel felszerelt egészségügyi intézmény az engedélyeztetési folyamat után, várhatóan jövő év elején nyitja meg kapuit - közölte Tamás Sándor Kovászna megyei tanácselnök Facebook-oldalán.
2025. 11. 05. 21:30
Megosztás:

Bank360: Mindenki az Otthon Startra figyel, miközben a személyi kölcsönöknél dőlnek a rekordok

Július után ismét 100 milliárd forint feletti összegű személyi kölcsönre szerződtek a háztartások 2025. szeptemberben. Idén ez már a második ilyen hónap volt, egyelőre töretlen a népszerűsége a kelendő fogyasztási kölcsönnek. A babaváró hitelből idén még nem fogyott annyi, mint szeptemberben. A Bank360 a Magyar Nemzeti Bank adatait szemlézte.
2025. 11. 05. 21:30
Megosztás:

Állami mankón a lakáshitelezés: az új hitelek 38%-a támogatott

Megérkeztek a szeptemberi hitelstatisztikai adatok, amelyekből egyértelműen látszik, hogy a támogatott hitelek aránya a teljes hitelkihelyezésben jelentősen megugrott. Ennek fő mozgatórugója az Otthon Start program, gyakorlatilag az egész ország erről beszél a bejelentése óta.
2025. 11. 05. 21:00
Megosztás:

A Mol csoport Európa összefogását sürgeti egy új európai ipari stratégia érdekében

Kézzelfogható intézkedéseket sürget a Mol csoport Európa ipari versenyképességének helyreállítása érdekében, a társaság szerdai közleményében arra figyelmeztet, hogy a magas energiaköltségek, a szabályozás összetettsége és terhe, valamint az egyre inkább széttagolt piacok veszélyeztetik a kontinens hosszú távú jólétét.
2025. 11. 05. 20:30
Megosztás:

Már több mint 20 milliárd forintot kaptak kézhez az energetikai otthonfelújítási program nyertesei

Már több mint 20 milliárd forintot kaptak kézhez az energetikai otthonfelújítási program nyertesei. A családi házak energetikai korszerűsítését segítő pályázaton eddig 4700 jelentkezőnek utaltak támogatást - összegezte a hivatalos Facebook oldalára szerdán feltöltött bejegyzésében az Energiaügyi Minisztérium (EM).
2025. 11. 05. 19:30
Megosztás:

Rengeteg használt autó ömlött be az országba októberben

Októberben a DataHouse adatai szerint 12 588 import használt személyautó kapott hazai rendszámot, ami 10 százalékkal több az előző havi mennyiségnél, és több mint 17 százalékkal haladja meg a tavalyi hasonló időszak 10 725-ös értékét. Hasonló mértékű behozatalra utoljára 2021 márciusában volt példa, azóta a regisztrált import használt autók száma meg sem közelítette a 12 ezres szintet.
2025. 11. 05. 19:00
Megosztás: