Magyarország legnagyobb online kereskedői, webshopjai

A GKID (korábbi nevén GKI Digital) 2022-ben immár hetedik alkalommal publikálja a Magyarországon működő, legnagyobb forgalmú online kereskedők rangsorát. Az összesített mezőny élén több mint bruttó 210 milliárd forintos online forgalommal ezúttal is az eMAG-Extreme Digital végzett. Az élelmiszerek, háztartási cikkek (gyűjtőnéven FMCG termékek) online piacának a legnagyobb szereplője a Tesco. Idén először külön rangsor készült a 100%-ban magyar tulajdonú e-kereskedelmi cégekről: ennek első helyére az Euronics került.

Magyarország legnagyobb online kereskedői, webshopjai

A GKID 2015 óta készít nyilvános rangsorokat a magyar piacon működő legnagyobb online kereskedőkről. A tavaly megkezdett gyakorlatot folytatva az e-kereskedelmi kutatócég ezúttal is több tematikus rangsort állított össze. A TOP15 legnagyobb forgalmú e-kereskedő rangsora mellett ismét elkészült a dedikáltan online FMCG termékek eladásával foglalkozó cégeket tömörítő lista is. Idén először a bruttó 5 milliárdos online forgalmat meghaladó, 100%-ban magyar tulajdonú kereskedőkről is rangsor készült.

Koncentráltabbá vált az online piac 2021-ben

2021-ben a magyar piacon működő, helyi operációval is rendelkező tizenöt legnagyobb e-kereskedő együttes forgalma meghaladta a bruttó 520 milliárd forintot. A TOP15 kereskedő forgalom tekintetében már a teljes online kiskereskedelmi piac 43%-át képviseli (ez két százalékpontos emelkedés a tavalyi mezőny piaci súlyához képest). Ezzel minden online elköltött 100 forintból 43 forintot a TOP15 online áruház valamelyikében hagytak ott a magyar vásárlók 2021-ben.

A magyar online kiskereskedelmi piac – leginkább a pandémia hatására történt – koncentrálódását jelzi, hogy a TOP10 forgalmi súlya is tovább erősödött: 36%-ról 39%-ra.

TOP15: Élen az eMAG-Extreme Digital, erősödött az Alza, nagyot ugrott a Kifli.hu

A 2021-es online forgalmi adatok alapján Magyarország legnagyobb e-kereskedője ezúttal is az eMAG-Extreme Digital lett. A piacvezető vállalat súlyát jelzi, hogy saját piactere, az eMAG Marketplace önmagában is a negyedik legnagyobb forgalmú szereplő lenne a listán, ha különálló vállalkozásként rangsorolnánk.

„Különösen büszkék vagyunk a mostani első helyezésre, hiszen a 2021-es számaink azt bizonyítják, hogy nem csak a pandémia első, korlátozásokkal teli évében, hanem azt követően is jól teljesítettünk. A hibrid üzleti modell mellett az eMAG Marketplace is fontos pillérünk. Az Extreme Digital és az eMAG összeköltözése nyomán idén a hatékonyságot növelő megoldásokra és a vásárlók kényelmét szolgáló újításokra helyezzük a hangsúlyt, annak érdekében, hogy piacvezető pozíciónkat tovább erősíthessük.” – értékelte két márkájuk első helyezését Várkonyi Balázs, az eMAG-Extreme Digital ügyvezető igazgatója.

A dobogó második fokára – története során először, egy helyet javítva – a cseh Alza került. Takács Csaba, az Alza.hu ügyvezető igazgatója így kommentálta az eredményt:

„Büszkék vagyunk rá, hogy a növekedésünk nem állt meg, és az elvárt tempóban tudtunk bővülni a pandémia második évében is. 2021-re készülve senki sem tudta, lesznek-e újra lezárások, hogy fognak működni az ellátási láncok, valamint, hogy a gyártók gyártanak-e. Végül valamivel nyugodtabb, kiegyensúlyozottabb év lett a 2021-es, mint az előző, de csak annyiban, hogy több idő volt a reagálásra. A tavalyi év során 220 ezer tételesre emeltük a kínálatunkat és sokat dolgoztunk azon, hogy az Alzaboxaink is a lehető legmegfelelőbb helyekre kerüljenek ki. Bevezettük az automaták napi kétszeri töltését, és elindítottuk a kedvező árú aznapi kiszállítást, valamint az időablakos kézbesítést. 2022-ben is tovább dolgozunk a kiszállítási rendszer finomhangolásán, mert a vásárlók számára egyre fontosabb a gyors, megfizethető, rugalmas csomagátvétel.”

A 2021-es eredmények alapján, az idei eTOPLISTA harmadik helyén a Media Markt online áruháza végzett:

„A 2021-es év sok szempontból a kihívások éve volt, a pandémia hullámok sorozata a szemünk láttára változtatta meg a megszokott és tervezhető társadalmi és gazdasági folyamatokat. A chiphiány, a felborult gyártási és logisztikai folyamat, ellátási bizonytalanságot okozott. A helyzetünket még az is nehezítette, hogy az év szezonjának kikiáltott novemberi hónapban hosszabb időre le kellett állítani a webáruházunkat. Mindezek ellenére a MediaMarkt nagyon jó évet zárt, a közel 20%-os forgalomnövekedés is azt mutatja, hogy sikeresen és gyorsan tudtunk reagálni a kihívásokra. Az éves várakozásainkat számos külső tényező befolyásolhatja még, de azt látjuk, hogy a vásárlók részéről folyamatos az igény a kényelmi szolgáltatások biztosítására, fejlesztésére, így azok körét folyamatosan bővítjük. Az online áruhitel továbbra is töretlen népszerűségnek örvend, aminek köszönhetően kiszélesedtek a vásárlási lehetőségek.  Erősödött a fogyasztói tudatosság, a fenntarthatóság iránti igény, ennek mentén tervezzük a fejlesztéseinket, magas szintű kiszolgálást és vásárlói élményt biztosítva vásárlóinknak, bárhol is lépnek velünk kapcsolatba.”

– foglalta össze a Bombera Zsolt, a MediaMarkt Magyarország e-Commerce & marketing igazgatója.

Idén ismét az ötödik helyre került a Telekom, a vállalat egyben az ország legnagyobb online mobil és tablet értékesítője is.

A 15-ös mezőny legnagyobb fejlődése a Kifli.hu-hoz köthető: a cseh online élelmiszeráruház a tavalyi listán még a 12. helyen szerepelt, de a sikeres piaci terjeszkedésének köszönhetően a mostani – 2021-es adatokon alapuló – rangsorban már a hatodik helyre ugrott fel, ezzel az online FMCG kereskedők mezőnyében közelebb került a 4. Tesco-hoz, aki 2021-ben még megtartotta a kategórián belüli első helyét.

„A tudatos építkezésnek köszönhető eredménynek tartjuk, hogy a tavalyi 12. után idén a 6. helyre ugrottunk fel. Ez is, és a cég szinte minden területére érvényes kétszeres növekedés is igazolja a küldetésünk sikerét, hogy segítünk a vásárlóinknak jobban enni és élni.” – kommentálta az idei mezőnyön belüli legnagyobb ugrást Klekner Péter, a Kifli.hu ügyvezető igazgatója.

Az összesített mezőny legnagyobb, 100%-ban magyar tulajdonosi hátterű cége az Euronics, mely a 2021-es eredményeivel az összesített mezőny 7. helyezését érte el.

A TOP15 újonca idén a 14. helyen debütáló pepita.hu, amely hibrid (saját és piacteres) értékesítési modelljével néhány éven belül akár az eMAG Marketplace kihívója is lehet.

A legnagyobb forgalmú online kereskedők 2021-es rangsora:

  1. eMAG-Extreme Digital
  2. Alza.hu
  3. MediaMarkt
  4. Tesco
  5. Telekom
  6. Kifli.hu
  7. Euronics
  8. Aqua
  9. iPon
  10. Libri-Bookline
  11. Decathlon
  12. Auchan
  13. Praktiker
  14. pepita.hu
  15. 220volt

Az online FMCG kereskedők mezőnyét a Tesco, a Kifli.hu és az Auchan vezeti

Az online élelmiszer és drogéria kereskedők mezőnyének legnagyobb forgalmú szereplője ismét a Tesco lett, második helyre – szintén másodszorra – a Kifli.hu került, míg a harmadik pozíció 2021-ben is az Auchan online áruházáé lett.

A legnagyobb forgalmú online FMCG kereskedők rangsora:

  1. Tesco
  2. Kifli.hu
  3. Auchan
  4. Rossmann
  5. Spar
  6. dm
  7. GRoby
  8. foodpanda

Az FMCG termékkategória internetes értékesítési forgalma 2021-ben 53,7%-kal nőtt Magyarországon: ezzel ez lett a leggyorsabban bővülő szektor az online kiskereskedelmen belül, miközben a negyedik legnagyobb online területté is vált a maga bruttó 118 milliárd forintos forgalmával. A TOP8 kereskedő 2021-es összesített online forgalma elérte a bruttó 80 milliárd forintot. Tekintettel arra, hogy ezen kereskedők nem csak gyorsan forgó fogyasztási cikkeket értékesítenek, a szektor bruttó 118 milliárdos forgalmának hozzávetőleg 63%-áért felel a nyolc legnagyobb kereskedő.

A szegmens 2021-ben nem csak forgalom, hanem kínálat és szolgáltatási paletta terén is sokat fejlődött, mára nem csak a kereskedők, hanem az üzleti modellek is versenyeznek egymással: az áruházi kínálatra épülő „hagyományos” modell mellett egyre hangsúlyosabb a gyorskereskedelmi, dedikált online kínálatra épülő kiszolgálás is. Az áruházi háttérre alapozó működési logikát a listát vezető Tesco mellett az Auchan, valamint a Spar képviseli, míg a gyorskereskedelmi működés éllovasa a Kifli.hu, valamint a foodpanda. Utóbbi tavaly nevet váltott és a készétel kiszállítás mellett 2020 vége óta a kiskereskedelemben is saját online kínálattal van jelen (a foodpanda esetében a sorrend meghatározásakor a készétel kiszállítás forgalmát nem vettük figyelembe, kizárólag az FMCG termékekét). A drogérialáncok közül a Rossmann is elindult a maga gyorskereskedelmi szolgáltatásával, így már ők is ki tudnak szolgálni akár néhány órán belüli igényeket is. Az online FMCG mezőny legrégebbi és egyben egyedüli 100%-ban magyar tulajdonú tagja a GRoby.

Az 5 milliárd feletti 100%-ban magyar online kereskedők

Az e-kereskedelem növekedésével együtt, a magyar piacon évről évre egyre meghatározóbb a külföldi cégek fölénye. A régión belül a német, cseh, lengyel és román e-kereskedők is előszeretettel választják stratégiai szempontból fontos piacnak a magyart. A környező országok ismert kereskedői, a sokszor fejlettebb piaci környezetből érkezve könnyen válhatnak sikeres szereplőkké a magyar piacon is. Az eTOPLISTA idei mezőnye is ezt a mintát támasztja alá. Épp ezért még nagyobb eredmény, ha egy ilyen nemzetközi ligában a magyar hátterű, sőt akár 100%-ban magyar cégek is helyt tudnak állni.
 
Az online értékesítés terén tapasztalható piaci koncentrálódás egyértelműen a szélesebb termékkínálattal futó, vagy nagyobb kosárértékű kereskedőnek kedvez, ezért ebben a mezőnyben egyre nehezebb igazán nagyra nőnie a gyakran szakosodás, specializálódás mellett döntő magyar online kereskedőknek.
 
Bár a GKID adatbázisában több mint 35 ezer magyar webáruház szerepel, közülük bruttó 5 milliárdos online kiskereskedelmi forgalommal alig több mint tíz cég rendelkezik a magyar mezőnyben.

A 100%-ban magyar cégek listáját az Euronics műszaki áruház vezeti, ami mögött a Vöröskő Kft. és Fazekas Zsolt, valamint Fazekas Bálint áll, mint tulajdonos. Az első helyet Fazekas Bálint, a cég tulajdonosa és kereskedelmi ügyvezetője az alábbiakban értékelte:
 
„A Vöröskő Kft. történetében az online üzletág megerősítése egy több mint 4 éve tartó folyamat és egy tudatos stratégiaváltás eredménye, melynek elő lépése az online kereskedelemben és marketingben járatos új felsővezetők igazolása volt a céghez. 2018 volt a fordulópont, amikor az évek óta tartó csökkenő piacrészesedés trendet sikerült növekedésbe fordítanunk. A céges növekedés motorja azóta is az online csatorna, az elmúlt 4 évben megnégyszereztük a webshop súlyát az értékesítési csatorna mixben. Az elmúlt 2 évben gyakorlatilag minden jelentős IT rendszert lecseréltünk, vagy le fogunk cserélni a következő 2 évben, ezzel pedig teljesen megújítjuk és modernizáljuk a vállalatot. Nagyon büszkék vagyunk az 1. helyezésre a magyar tulajdonú webshopok listáján, feltett szándékunk a jövőben ennek a pozíciónak a megőrzése, és az összesített listán a TOP5 kereskedő közé való bekerülés.”
 
Második helyre – az egyik legrégebbi magyar webáruház – az Aqua került, melynek tulajdonosa Polgár Norbert és Lusánszki-Bezeg Katalin.
 
A képzeletbeli dobogó harmadik fokára a számítástechnikára specializálódott, 2004-ben indult iPon került. A cég a magyar piacon elért eredményei mellett további öt másik ország online piacán van jelen lokalizált értékesítéssel, ezzel az egyik legambiciózusabb nemzetközi terjeszkedésű vállalat a mezőnyben. Két tulajdonosa Pap Zoltán és Parádi András.

Az 5 milliárd feletti magyar rangsor többi tagja az alábbiak szerint alakul:

4. helyezett a Libri-Bookline, mely az ország legnagyobb könyvkereskedője;
5. helyre került a Wallis csoporthoz tartozó, DIY kategóriában meghatározó Praktiker;
6. a listán a Szállás.hu alapítóinak legújabb vállalkozásaként 2017-ben indult pepita.hu;
7. a fotó-videó szegmensben jelentős, de műszaki cikkeket is forgalmazó 220Volt;
8. az ország egyik legnagyobb játékkereskedője a JátékNet;
9. pozícióban a Netkazán zárt, mely az otthoni gépészeti megoldások terén piacvezető;
10. helyre szintén egy számítástechnikai cég, a PCX került;
11. helyen a háztartási gépek online értékesítésében kiemelt szereplőnek tekinthető Online Márkaboltok zárt;
12. helyre a praktikus és szezonális háztartási termékeket akciós áron árusító Alinda.hu került.

A legismertebb webáruházak listáján is egyre több a nemzetközi márka

Az online vásárlás kapcsán egyre kevésbé beszélhetünk országhatárokról. A vásárlók fejében és preferenciái között számos olyan online kereskedői márka van kiemelt helyen, amely a fogyasztók szemszögéből nézve magyarnak tűnik, akár magyarul is jól csengő márkanév mögül értékesít, miközben a gyakorlatban sokszor se magyar operációja, se magyar céges entitása sincs, és csupán egy logisztikai partner útján képviselteti magát a magyar piacon. Ez a működési logika leginkább a ruházat, divat, szépség szegmens kereskedői körében érhető tetten és talán ez az e-kereskedelmi terület a leginkább kitett a külföldi kereskedők térhódításának.

Az eTOPLISTA részeként ezúttal is összegyűjtöttük a legnagyobb spontán márkaismertséggel rendelkező webáruházakat, akiket az első helyes említések (ún. top of mind), valamint a további spontán említések összesített száma szerinti sorrendben mutatunk be. Az ismertségi rangsor első két helyezettje megegyezik az eTOPLISTA első két helyezettjével. A harmadik helyre azonban már egy teljes egészében külföldi webáruház, a kínai Aliexpress került.

A legismertebb online kereskedők rangsora:

  1. eMAG
  2. Alza.hu
  3. Aliexpress
  4. Extreme Digital
  5. MediaMarkt
  6. Bonprix
  7. eCipő
  8. ebay
  9. Wish
  10. Notino
  11. Tchibo
  12. About You
  13. H&M
  14. Amazon
  15. Libri
  16. Shein
  17. Tesco
  18. Aqua
  19. Euronics
  20. Rossmann
  21. MALL.hu
  22. Bookline
  23. Sinsay
  24. banggood
  25. Zooplus
  26. Orsay
  27. dm
  28. Auchan
  29. Kifli.hu
  30. Pingvin Patika
  31. Decathlon
  32. PCX
  33. IKEA
  34. iPon
  35. Líra
  36. pepita.hu
  37. Praktiker
  38. Kütyübazár
  39. Reserved
  40. Deichmann

Új tulajdonosi struktúrával erősödik a MiND Klinika

A Mészáros Csoport érdekeltségébe tartozó Talentis Group Zrt. hétfőn sikeres megállapodást követően adásvételi szerződést írt alá, amelynek értelmében többségi tulajdonosa lett a MiND Klinika Zrt.-nek. A szerződő felek szoros üzleti és partneri együttműködésben folytatják tevékenységüket - közölte a társaság hétfőn az MTI-vel.
2025. 12. 01. 17:30
Megosztás:

Novemberben rekordot döntött a jelzáloghitel-piac

A magyarországi ingatlanpiacon novemberben jelentősen csökkent az aktivitás, a lakáscélú jelzáloghitelek szerződéses összege azonban rekordot döntött az Otthon Start Program által generált kereslet miatt - közölte tranzakciószám-becslése alapján a Duna House hétfőn az MTI-vel.
2025. 12. 01. 17:00
Megosztás:

Hosszú idő óta először jeleznek növekedést a brit gyáripar aktivitási mérőszámai

Több mint egy éve először jeleznek növekedést a brit feldolgozószektor aktivitási mérőszámai.
2025. 12. 01. 16:30
Megosztás:

SMS-csalók élnek vissza a Magyar Nemzeti Bank nevével

Csalók élnek vissza a jegybank nevével, SMS-üzenetekben sürgős adategyeztetési kötelezettségre szólítják fel az ügyfeleket, számlájuk felfüggesztésével fenyegetve őket - tájékoztatta a Magyar Nemzeti Bank (MNB) hétfőn az MTI-t. A közleményben felhívták a figyelmet, hogy a kereskedelmi bankok sohasem kérnek rövid szöveges üzenetekben bizalmas banki azonosítókat a fogyasztóktól.
2025. 12. 01. 16:00
Megosztás:

Ismét lakossági madárszámlálás indul a lakosság bevonásával

Immár harmadik alkalommal hívja az érdeklődőket az etetők madarainak számlálására a Magyar Madártani és Természetvédelmi Egyesület (MME).
2025. 12. 01. 15:30
Megosztás:

Hétfőtől újra lehet SZÉP-kártyával hideg élelmiszert vásárolni

A kormány a családok anyagi mozgásterének további bővítése és a rendelkezésre álló összegek hasznosítása érdekében a SZÉP-kártya felhasználási lehetőségeinek átmeneti bővítéséről döntött. Így a kártyabirtokosok 2025. december 1. és 2026. április 30. között a kártyáikon rendelkezésre álló összegeket hideg élelmiszer vásárlására is fordíthatják - hívta fel a figyelmet hétfői közleményében a Nemzetgazdasági Minisztérium (NGM).
2025. 12. 01. 15:00
Megosztás:

Novemberben emelkedett BMI

A beszerzésimenedzser-index (BMI) szezonálisan kiigazított novemberi értéke 53,4. A BMI index nőtt az októberi 51,2 pontos értékhez képest - jelentette hétfőn a Magyar Logisztikai, Beszerzési és Készletezési Társaság (MLBKT) .
2025. 12. 01. 14:30
Megosztás:

Növekedési pályán az ökológiai gazdálkodás, már stabilan 300 ezer hektár fölött az ökoterület nagysága

Tovább nőtt a hazai ökológiai gazdálkodásba bevont területek mérete, amely így stabilan meghaladja a 300 ezer hektárt. A Vetőmag Szövetség Szakmaközi Szervezet és Terméktanács Öko Vetőmag Munkacsoportja szerint a hazai Öko Cselekvési Terv (hivatalosan Nemzeti Cselekvési Terv az Ökológiai Gazdálkodás Fejlesztéséért 2022-2027) megfelelő ösztönző erőt képvisel ahhoz, hogy az évtized végére kétszeresére növekedjen az öko területek részaránya, amely magával húzná az öko vetőmagok iránti keresletet is.
2025. 12. 01. 14:00
Megosztás:

A Garantiqa 2026. június 30-ig meghosszabbított díjelengedéssel támogatja a beruházási hitelek felfutását

A Garantiqa Hitelgarancia Zrt. 2026. június 30-ig meghosszabbítja a beruházási hitelek mögé nyújtott kezesség első teljes üzleti év végéig érvényes díjmentességét. A döntés a vállalkozások pénzügyi terheinek további csökkentését, a beruházási dinamika erősítését és a hitelhez jutás egyszerűsítését szolgálja.
2025. 12. 01. 13:30
Megosztás:

Megrohamozták új tagok az egészségpénztárakat

Az idei év első kilenc hónapjában 80 ezer új belépőt regisztráltak az egészségpénztárak, majdnem annyit, mint 2024-ben összesen – hívja fel a figyelmet a BiztosDöntés.hu pénzügyi szakújságírója. A taglétszám közben új csúcsot döntött szeptemberben, és meghaladta az 1,24 milliót.
2025. 12. 01. 13:00
Megosztás:

Indul a kiterjesztett árréscsökkentés

A kormány mindent megtesz, hogy megvédje a családokat és a nyugdíjasokat az indokolatlan áremelésektől, ezért első lépésként 2026. február 28-ig meghosszabbította, második lépésként hétfőtől további 13 termékre kiterjesztette az árréscsökkentést - erősítette meg hétfői közleményében a Nemzetgazdasági Minisztérium (NGM).
2025. 12. 01. 12:30
Megosztás:

Az ünnepek alatti kibercsalások elleni kampányt indított az MNB

Az ünnepek alatti kibercsalási kockázatok csökkentését támogatja a Magyar Nemzeti Bank (MNB) Pénzügyi Navigátor "Karácsony kiberbűnözők nélkül" című lakossági ismeretterjesztő kampánya - közölte a jegybank hétfőn az MTI-vel.
2025. 12. 01. 12:00
Megosztás:

Kínában újra felpörög a Bitcoin-bányászat – Négy év tiltás után visszatérnek a rejtett farmok

Bár Kína 2021-ben gyakorlatilag betiltotta a kriptovaluták bányászatát és kereskedelmét, 2024–2025-re újra éledezni kezd a Bitcoin-bányászat a világ egyik legnagyobb gazdaságában. Úgy tűnik, a tiltás ellenére az iparág csendben visszatért – kisebb, rejtettebb, de egyre növekvő formában. Mi áll a fordulat mögött? Milyen tényezők teszik ismét vonzóvá a kriptobányászatot Kínában? És vajon változik-e a kínai állam digitális eszközökhöz való hozzáállása?
2025. 12. 01. 11:30
Megosztás:

Minimálbér-emelés 2026: a MASZSZ is elfogadja az ajánlatot

Csalódott, de kénytelen elfogadni a minimálbér- és garantált bérminimum-emelési ajánlatot a Magyar Szakszervezeti Szövetség. Csalódás a MASZSZ számára az is, hogy a kormány a korábbi ígérete ellenére nem segítette a tárgyaló feleket egy magasabb emelési szint elérésében, így a munkaadók a kért 12 százalékos minimálbér és a 10 százalékos bérminimum-emelés helyett csak a 11 és 7 százalékos mértéket fogják aláírni.
2025. 12. 01. 11:00
Megosztás:

Újabb eladási hullám söpört végig a Bitcoin piacán – Zuhanás 86 000 dollár alá, mi jöhet most?

Vasárnap éjjel komoly eladási hullám rázta meg a kriptopiacot: a Bitcoin ára meredeken esett vissza, átlépve a 86 000 dolláros lélektani határt. Több mint 144 milliárd dollárnyi érték semmisült meg néhány órán belül. De mi áll a drámai zuhanás mögött? Milyen technikai szintek lehetnek sorsdöntőek a közeljövőben? Cikkünkben minden részletre kitérünk.
2025. 12. 01. 10:30
Megosztás:

Mire számíthatnak a befektetők a hét elején?

Vegyesen álltak az ázsiai tőzsdék hétfőn. A Japán jegybank a következő kamatdöntő ülésén mérlegelni fogja a kamatemelés „előnyeit és hátrányait” – mondta hétfőn Kazuo Ueda kormányzó, ezzel eddig a legerősebb jelzést adva egy esetleges emelésre még ebben a hónapban. Ezt követően a jen és a japán hozamok emelkedtek, míg a Nikkei jelentős, 1,9%-os mínuszban volt ma reggel.
2025. 12. 01. 10:00
Megosztás:

A múlt hét folyamán tovább növekedtek az amerikai kamatvágási várakozások

Viszonylag nyugodt kerekedés jellemezte a múlt héten a fejlett gazdaságok kötvénypiacait, ahol továbbra is az amerikai alapkamat várható pályája, különösen a decemberi ülés volt a befektetői figyelem középpontjában.
2025. 12. 01. 09:30
Megosztás:

Emelkedtek pénteken, de így is negatív hónapot könyveltek el a vezető amerikai indexek

A Wall Street a – hálaadás miatti – csütörtöki szünnapot követően rövidített, de kirobbanó pénteki kereskedési nappal tért vissza: a Nasdaq Composite 0,7%-os emelkedéssel zsinórban ötödik napja zárt pluszban, míg az S&P 500 0,5%-kal emelkedett, a Dow Jones pedig 0,61%-kal nőtt.
2025. 12. 01. 09:00
Megosztás:

Erősen pozitív hetet követően kis pluszban zárta a hónapot a Stoxx 600

A két héttel ezelőtt látott – részben a technológiai szektor túlértékeltsége miatti, részben a kedvezőtlen amerikai béketerv miatti – pesszimizmus a múlt hét folyamán némiképp enyhült, mivel erősödtek a Fed-kamatvágást övező a piaci várakozások.
2025. 12. 01. 08:30
Megosztás:

Alig változott hétfő reggelre a forint árfolyama

Alig változott, vegyesen alakult hétfő reggelre a forint árfolyama a főbb devizákkal szembe a péntek esti jegyzéséhez képest a nemzetközi devizakereskedelemben.
2025. 12. 01. 08:00
Megosztás: