Magyarország legnagyobb online kereskedői, webshopjai

A GKID (korábbi nevén GKI Digital) 2022-ben immár hetedik alkalommal publikálja a Magyarországon működő, legnagyobb forgalmú online kereskedők rangsorát. Az összesített mezőny élén több mint bruttó 210 milliárd forintos online forgalommal ezúttal is az eMAG-Extreme Digital végzett. Az élelmiszerek, háztartási cikkek (gyűjtőnéven FMCG termékek) online piacának a legnagyobb szereplője a Tesco. Idén először külön rangsor készült a 100%-ban magyar tulajdonú e-kereskedelmi cégekről: ennek első helyére az Euronics került.

Magyarország legnagyobb online kereskedői, webshopjai

A GKID 2015 óta készít nyilvános rangsorokat a magyar piacon működő legnagyobb online kereskedőkről. A tavaly megkezdett gyakorlatot folytatva az e-kereskedelmi kutatócég ezúttal is több tematikus rangsort állított össze. A TOP15 legnagyobb forgalmú e-kereskedő rangsora mellett ismét elkészült a dedikáltan online FMCG termékek eladásával foglalkozó cégeket tömörítő lista is. Idén először a bruttó 5 milliárdos online forgalmat meghaladó, 100%-ban magyar tulajdonú kereskedőkről is rangsor készült.

Koncentráltabbá vált az online piac 2021-ben

2021-ben a magyar piacon működő, helyi operációval is rendelkező tizenöt legnagyobb e-kereskedő együttes forgalma meghaladta a bruttó 520 milliárd forintot. A TOP15 kereskedő forgalom tekintetében már a teljes online kiskereskedelmi piac 43%-át képviseli (ez két százalékpontos emelkedés a tavalyi mezőny piaci súlyához képest). Ezzel minden online elköltött 100 forintból 43 forintot a TOP15 online áruház valamelyikében hagytak ott a magyar vásárlók 2021-ben.

A magyar online kiskereskedelmi piac – leginkább a pandémia hatására történt – koncentrálódását jelzi, hogy a TOP10 forgalmi súlya is tovább erősödött: 36%-ról 39%-ra.

TOP15: Élen az eMAG-Extreme Digital, erősödött az Alza, nagyot ugrott a Kifli.hu

A 2021-es online forgalmi adatok alapján Magyarország legnagyobb e-kereskedője ezúttal is az eMAG-Extreme Digital lett. A piacvezető vállalat súlyát jelzi, hogy saját piactere, az eMAG Marketplace önmagában is a negyedik legnagyobb forgalmú szereplő lenne a listán, ha különálló vállalkozásként rangsorolnánk.

„Különösen büszkék vagyunk a mostani első helyezésre, hiszen a 2021-es számaink azt bizonyítják, hogy nem csak a pandémia első, korlátozásokkal teli évében, hanem azt követően is jól teljesítettünk. A hibrid üzleti modell mellett az eMAG Marketplace is fontos pillérünk. Az Extreme Digital és az eMAG összeköltözése nyomán idén a hatékonyságot növelő megoldásokra és a vásárlók kényelmét szolgáló újításokra helyezzük a hangsúlyt, annak érdekében, hogy piacvezető pozíciónkat tovább erősíthessük.” – értékelte két márkájuk első helyezését Várkonyi Balázs, az eMAG-Extreme Digital ügyvezető igazgatója.

A dobogó második fokára – története során először, egy helyet javítva – a cseh Alza került. Takács Csaba, az Alza.hu ügyvezető igazgatója így kommentálta az eredményt:

„Büszkék vagyunk rá, hogy a növekedésünk nem állt meg, és az elvárt tempóban tudtunk bővülni a pandémia második évében is. 2021-re készülve senki sem tudta, lesznek-e újra lezárások, hogy fognak működni az ellátási láncok, valamint, hogy a gyártók gyártanak-e. Végül valamivel nyugodtabb, kiegyensúlyozottabb év lett a 2021-es, mint az előző, de csak annyiban, hogy több idő volt a reagálásra. A tavalyi év során 220 ezer tételesre emeltük a kínálatunkat és sokat dolgoztunk azon, hogy az Alzaboxaink is a lehető legmegfelelőbb helyekre kerüljenek ki. Bevezettük az automaták napi kétszeri töltését, és elindítottuk a kedvező árú aznapi kiszállítást, valamint az időablakos kézbesítést. 2022-ben is tovább dolgozunk a kiszállítási rendszer finomhangolásán, mert a vásárlók számára egyre fontosabb a gyors, megfizethető, rugalmas csomagátvétel.”

A 2021-es eredmények alapján, az idei eTOPLISTA harmadik helyén a Media Markt online áruháza végzett:

„A 2021-es év sok szempontból a kihívások éve volt, a pandémia hullámok sorozata a szemünk láttára változtatta meg a megszokott és tervezhető társadalmi és gazdasági folyamatokat. A chiphiány, a felborult gyártási és logisztikai folyamat, ellátási bizonytalanságot okozott. A helyzetünket még az is nehezítette, hogy az év szezonjának kikiáltott novemberi hónapban hosszabb időre le kellett állítani a webáruházunkat. Mindezek ellenére a MediaMarkt nagyon jó évet zárt, a közel 20%-os forgalomnövekedés is azt mutatja, hogy sikeresen és gyorsan tudtunk reagálni a kihívásokra. Az éves várakozásainkat számos külső tényező befolyásolhatja még, de azt látjuk, hogy a vásárlók részéről folyamatos az igény a kényelmi szolgáltatások biztosítására, fejlesztésére, így azok körét folyamatosan bővítjük. Az online áruhitel továbbra is töretlen népszerűségnek örvend, aminek köszönhetően kiszélesedtek a vásárlási lehetőségek.  Erősödött a fogyasztói tudatosság, a fenntarthatóság iránti igény, ennek mentén tervezzük a fejlesztéseinket, magas szintű kiszolgálást és vásárlói élményt biztosítva vásárlóinknak, bárhol is lépnek velünk kapcsolatba.”

– foglalta össze a Bombera Zsolt, a MediaMarkt Magyarország e-Commerce & marketing igazgatója.

Idén ismét az ötödik helyre került a Telekom, a vállalat egyben az ország legnagyobb online mobil és tablet értékesítője is.

A 15-ös mezőny legnagyobb fejlődése a Kifli.hu-hoz köthető: a cseh online élelmiszeráruház a tavalyi listán még a 12. helyen szerepelt, de a sikeres piaci terjeszkedésének köszönhetően a mostani – 2021-es adatokon alapuló – rangsorban már a hatodik helyre ugrott fel, ezzel az online FMCG kereskedők mezőnyében közelebb került a 4. Tesco-hoz, aki 2021-ben még megtartotta a kategórián belüli első helyét.

„A tudatos építkezésnek köszönhető eredménynek tartjuk, hogy a tavalyi 12. után idén a 6. helyre ugrottunk fel. Ez is, és a cég szinte minden területére érvényes kétszeres növekedés is igazolja a küldetésünk sikerét, hogy segítünk a vásárlóinknak jobban enni és élni.” – kommentálta az idei mezőnyön belüli legnagyobb ugrást Klekner Péter, a Kifli.hu ügyvezető igazgatója.

Az összesített mezőny legnagyobb, 100%-ban magyar tulajdonosi hátterű cége az Euronics, mely a 2021-es eredményeivel az összesített mezőny 7. helyezését érte el.

A TOP15 újonca idén a 14. helyen debütáló pepita.hu, amely hibrid (saját és piacteres) értékesítési modelljével néhány éven belül akár az eMAG Marketplace kihívója is lehet.

A legnagyobb forgalmú online kereskedők 2021-es rangsora:

  1. eMAG-Extreme Digital
  2. Alza.hu
  3. MediaMarkt
  4. Tesco
  5. Telekom
  6. Kifli.hu
  7. Euronics
  8. Aqua
  9. iPon
  10. Libri-Bookline
  11. Decathlon
  12. Auchan
  13. Praktiker
  14. pepita.hu
  15. 220volt

Az online FMCG kereskedők mezőnyét a Tesco, a Kifli.hu és az Auchan vezeti

Az online élelmiszer és drogéria kereskedők mezőnyének legnagyobb forgalmú szereplője ismét a Tesco lett, második helyre – szintén másodszorra – a Kifli.hu került, míg a harmadik pozíció 2021-ben is az Auchan online áruházáé lett.

A legnagyobb forgalmú online FMCG kereskedők rangsora:

  1. Tesco
  2. Kifli.hu
  3. Auchan
  4. Rossmann
  5. Spar
  6. dm
  7. GRoby
  8. foodpanda

Az FMCG termékkategória internetes értékesítési forgalma 2021-ben 53,7%-kal nőtt Magyarországon: ezzel ez lett a leggyorsabban bővülő szektor az online kiskereskedelmen belül, miközben a negyedik legnagyobb online területté is vált a maga bruttó 118 milliárd forintos forgalmával. A TOP8 kereskedő 2021-es összesített online forgalma elérte a bruttó 80 milliárd forintot. Tekintettel arra, hogy ezen kereskedők nem csak gyorsan forgó fogyasztási cikkeket értékesítenek, a szektor bruttó 118 milliárdos forgalmának hozzávetőleg 63%-áért felel a nyolc legnagyobb kereskedő.

A szegmens 2021-ben nem csak forgalom, hanem kínálat és szolgáltatási paletta terén is sokat fejlődött, mára nem csak a kereskedők, hanem az üzleti modellek is versenyeznek egymással: az áruházi kínálatra épülő „hagyományos” modell mellett egyre hangsúlyosabb a gyorskereskedelmi, dedikált online kínálatra épülő kiszolgálás is. Az áruházi háttérre alapozó működési logikát a listát vezető Tesco mellett az Auchan, valamint a Spar képviseli, míg a gyorskereskedelmi működés éllovasa a Kifli.hu, valamint a foodpanda. Utóbbi tavaly nevet váltott és a készétel kiszállítás mellett 2020 vége óta a kiskereskedelemben is saját online kínálattal van jelen (a foodpanda esetében a sorrend meghatározásakor a készétel kiszállítás forgalmát nem vettük figyelembe, kizárólag az FMCG termékekét). A drogérialáncok közül a Rossmann is elindult a maga gyorskereskedelmi szolgáltatásával, így már ők is ki tudnak szolgálni akár néhány órán belüli igényeket is. Az online FMCG mezőny legrégebbi és egyben egyedüli 100%-ban magyar tulajdonú tagja a GRoby.

Az 5 milliárd feletti 100%-ban magyar online kereskedők

Az e-kereskedelem növekedésével együtt, a magyar piacon évről évre egyre meghatározóbb a külföldi cégek fölénye. A régión belül a német, cseh, lengyel és román e-kereskedők is előszeretettel választják stratégiai szempontból fontos piacnak a magyart. A környező országok ismert kereskedői, a sokszor fejlettebb piaci környezetből érkezve könnyen válhatnak sikeres szereplőkké a magyar piacon is. Az eTOPLISTA idei mezőnye is ezt a mintát támasztja alá. Épp ezért még nagyobb eredmény, ha egy ilyen nemzetközi ligában a magyar hátterű, sőt akár 100%-ban magyar cégek is helyt tudnak állni.
 
Az online értékesítés terén tapasztalható piaci koncentrálódás egyértelműen a szélesebb termékkínálattal futó, vagy nagyobb kosárértékű kereskedőnek kedvez, ezért ebben a mezőnyben egyre nehezebb igazán nagyra nőnie a gyakran szakosodás, specializálódás mellett döntő magyar online kereskedőknek.
 
Bár a GKID adatbázisában több mint 35 ezer magyar webáruház szerepel, közülük bruttó 5 milliárdos online kiskereskedelmi forgalommal alig több mint tíz cég rendelkezik a magyar mezőnyben.

A 100%-ban magyar cégek listáját az Euronics műszaki áruház vezeti, ami mögött a Vöröskő Kft. és Fazekas Zsolt, valamint Fazekas Bálint áll, mint tulajdonos. Az első helyet Fazekas Bálint, a cég tulajdonosa és kereskedelmi ügyvezetője az alábbiakban értékelte:
 
„A Vöröskő Kft. történetében az online üzletág megerősítése egy több mint 4 éve tartó folyamat és egy tudatos stratégiaváltás eredménye, melynek elő lépése az online kereskedelemben és marketingben járatos új felsővezetők igazolása volt a céghez. 2018 volt a fordulópont, amikor az évek óta tartó csökkenő piacrészesedés trendet sikerült növekedésbe fordítanunk. A céges növekedés motorja azóta is az online csatorna, az elmúlt 4 évben megnégyszereztük a webshop súlyát az értékesítési csatorna mixben. Az elmúlt 2 évben gyakorlatilag minden jelentős IT rendszert lecseréltünk, vagy le fogunk cserélni a következő 2 évben, ezzel pedig teljesen megújítjuk és modernizáljuk a vállalatot. Nagyon büszkék vagyunk az 1. helyezésre a magyar tulajdonú webshopok listáján, feltett szándékunk a jövőben ennek a pozíciónak a megőrzése, és az összesített listán a TOP5 kereskedő közé való bekerülés.”
 
Második helyre – az egyik legrégebbi magyar webáruház – az Aqua került, melynek tulajdonosa Polgár Norbert és Lusánszki-Bezeg Katalin.
 
A képzeletbeli dobogó harmadik fokára a számítástechnikára specializálódott, 2004-ben indult iPon került. A cég a magyar piacon elért eredményei mellett további öt másik ország online piacán van jelen lokalizált értékesítéssel, ezzel az egyik legambiciózusabb nemzetközi terjeszkedésű vállalat a mezőnyben. Két tulajdonosa Pap Zoltán és Parádi András.

Az 5 milliárd feletti magyar rangsor többi tagja az alábbiak szerint alakul:

4. helyezett a Libri-Bookline, mely az ország legnagyobb könyvkereskedője;
5. helyre került a Wallis csoporthoz tartozó, DIY kategóriában meghatározó Praktiker;
6. a listán a Szállás.hu alapítóinak legújabb vállalkozásaként 2017-ben indult pepita.hu;
7. a fotó-videó szegmensben jelentős, de műszaki cikkeket is forgalmazó 220Volt;
8. az ország egyik legnagyobb játékkereskedője a JátékNet;
9. pozícióban a Netkazán zárt, mely az otthoni gépészeti megoldások terén piacvezető;
10. helyre szintén egy számítástechnikai cég, a PCX került;
11. helyen a háztartási gépek online értékesítésében kiemelt szereplőnek tekinthető Online Márkaboltok zárt;
12. helyre a praktikus és szezonális háztartási termékeket akciós áron árusító Alinda.hu került.

A legismertebb webáruházak listáján is egyre több a nemzetközi márka

Az online vásárlás kapcsán egyre kevésbé beszélhetünk országhatárokról. A vásárlók fejében és preferenciái között számos olyan online kereskedői márka van kiemelt helyen, amely a fogyasztók szemszögéből nézve magyarnak tűnik, akár magyarul is jól csengő márkanév mögül értékesít, miközben a gyakorlatban sokszor se magyar operációja, se magyar céges entitása sincs, és csupán egy logisztikai partner útján képviselteti magát a magyar piacon. Ez a működési logika leginkább a ruházat, divat, szépség szegmens kereskedői körében érhető tetten és talán ez az e-kereskedelmi terület a leginkább kitett a külföldi kereskedők térhódításának.

Az eTOPLISTA részeként ezúttal is összegyűjtöttük a legnagyobb spontán márkaismertséggel rendelkező webáruházakat, akiket az első helyes említések (ún. top of mind), valamint a további spontán említések összesített száma szerinti sorrendben mutatunk be. Az ismertségi rangsor első két helyezettje megegyezik az eTOPLISTA első két helyezettjével. A harmadik helyre azonban már egy teljes egészében külföldi webáruház, a kínai Aliexpress került.

A legismertebb online kereskedők rangsora:

  1. eMAG
  2. Alza.hu
  3. Aliexpress
  4. Extreme Digital
  5. MediaMarkt
  6. Bonprix
  7. eCipő
  8. ebay
  9. Wish
  10. Notino
  11. Tchibo
  12. About You
  13. H&M
  14. Amazon
  15. Libri
  16. Shein
  17. Tesco
  18. Aqua
  19. Euronics
  20. Rossmann
  21. MALL.hu
  22. Bookline
  23. Sinsay
  24. banggood
  25. Zooplus
  26. Orsay
  27. dm
  28. Auchan
  29. Kifli.hu
  30. Pingvin Patika
  31. Decathlon
  32. PCX
  33. IKEA
  34. iPon
  35. Líra
  36. pepita.hu
  37. Praktiker
  38. Kütyübazár
  39. Reserved
  40. Deichmann

A fix 3 százalékos hitel az egész ingatlanpiacot mozgásba hozza

Jó hír a vevőknek, jó hír az eladóknak, rossz hír az Otthon Startra fanyalgóknak, hogy a kínálat is robbanásszerűen bővül a fix 3 százalékos hitel hatására - írta a Miniszterelnökség parlamenti és stratégiai államtitkára a Facebook-oldalán kedden.
2025. 09. 23. 21:00
Megosztás:

Varga Mihály: a szigorú monetáris kondíciók fenntartása indokolt

A szigorú monetáris kondíciók fenntartása indokolt; nem változtatott az előretekintő iránymutatáson a monetáris tanács, amely továbbra is elkötelezett az inflációs cél fenntartható elérése mellett - mondta Varga Mihály jegybankelnök a keddi kamatdöntést követő online sajtótájékoztatóján.
2025. 09. 23. 20:30
Megosztás:

Gyengült a forint árfolyama kedd kora estére

Gyengült a forint árfolyama a főbb devizákkal szemben kedd kora estére a reggeli szintekhez képest a nemzetközi devizakereskedelemben.
2025. 09. 23. 20:00
Megosztás:

5 órával rövidül majd le a Budapesttől Brassóig tartó út

Az elkészülő fejlesztéseknek köszönhetően öt órával rövidül majd le a Budapesttől Brassóig, a Kárpátok lábáig tartó út - mondta Orbán Viktor miniszterelnök kedden Lőkösházán, a Békéscsaba és Lőkösháza között megvalósult vasúti vonalszakasz-fejlesztés átadó ünnepségén.
2025. 09. 23. 19:35
Megosztás:

Fejleszti martfűi gyárát a Bunge Zrt. agráripari cég

Több mint 50 millió dollárból, azaz csaknem 16,5 milliárd forintból fejleszti martfűi gyárát az agráripari Bunge Zrt. - közölte a társaság kedden az MTI-vel.
2025. 09. 23. 19:00
Megosztás:

Elindította digitális fizetés programját Magyarországon a Visa

A Visa a régió hét országa után Magyarországon is elindította digitális fizetés programját, amelynek célja az e-kereskedelemben már működő vagy oda belépni szándékozó magyar mikro- és kisvállalkozások digitalizációjának támogatása és versenyképesebbé tétele - közölte a globális fizetési szolgáltató kedden az MTI-vel.
2025. 09. 23. 18:30
Megosztás:

Özönlenek az eladók is a lakáspiacra, újabb rekord dőlhet meg Beérkező levelek

Szeptember első három hetében 26 451 lakóingatlan-hirdetést adtak fel a tulajdonosok és ingatlanközvetítők, ami 20 százalékos bővülésnek felel meg az előző év azonos időszakához képest. Havi összevetésben augusztusról szeptemberre 31 százalékkal nőtt a kínálat, szemben a tavalyi 23 százalékos élénküléssel. Budapesten a tulajdonosok által feladott lakóingatlan-hirdetések száma 71 százalékkal, a megyei jogú városokban 60 százalékkal ugrott meg. Az ingatlanközvetítők visszafogottabb aktivitása mérsékelte a nagyvárosi növekedés ütemét. A frissen eladásra frissen meghirdetett lakások és házak hirdetéseinek 76 százaléka megfelel az Otthon Start Program feltételeinek. Budapesten ez az arány 52 százalékos, a többi településtípus esetében pedig nagyságrendileg 90 százalékos. A jelenlegi piaci dinamika akár 160 ezer adásvételt is eredményezhet 2025-ben, amire az utóbbi 10 évben csak kétszer volt példa.
2025. 09. 23. 18:00
Megosztás:

Kriptobányászat: 100 millió dolláros bitcoin fedezetű hitelhez jutott a CleanSpark a Coinbase-től

A kriptobányászat egyre tőkeigényesebb iparággá válik, és a szereplők új finanszírozási modellek után kutatnak. A CleanSpark most jelentős lépést tett: 100 millió dolláros hitelkeretet biztosított számára a Coinbase Prime, méghozzá saját bitcoin-készletének fedezete mellett.
2025. 09. 23. 17:30
Megosztás:

Négy kontinensről érkező sportolók a Waberer’s Torna Challenge Világkupán Szombathelyen

Szeptember 26-28. között Szombathely ad otthont a Waberer’s Torna Challenge Világkupának, ahol 38 ország tornászai mérik össze tudásukat a jakartai világbajnokság előtti utolsó erőpróbán. A rangos verseny főtámogatója immár harmadik éve a Waberer’s, aki elkötelezett a sport és a fiatal tehetségek támogatása mellett.
2025. 09. 23. 17:00
Megosztás:

Horvátországban egyre többen használják a mesterséges intelligenciát

Horvátországban egyre többen ismerik és használják a mesterséges intelligenciát (AI), a legelterjedtebb alkalmazás pedig a ChatGPT - derült ki a kedden bemutatott országos kutatásból.
2025. 09. 23. 16:40
Megosztás:

Állampapír-vásárlás lépésről lépésre

Minden ember számára fontos, hogy megtakarítása biztonságos és jövedelmező befektetésben legyen, de nem mindig könnyű eligazodni a rendelkezésre álló lehetőségek között. A Magyar Állampapír éppen azért népszerű választás a befektetők körében, mert kiszámítható, könnyen átlátható és változatos konstrukciókat kínál, továbbá állami garancia védi. További nagy előnye, hogy minden megtakarító számára könnyen hozzáférhető, hiszen több ezer helyszínen és online is vásárolható, sőt akár a számlanyitás is intézhető otthonunkból. Legújabb cikkünkben bemutatjuk, hogy hol és hogyan tudja bárki egyszerűen elindítani saját állampapír-befektetését.
2025. 09. 23. 15:30
Megosztás:

Mennyibe kerül minden egyes plusz tonna? Az üzemanyag-fogyasztási adatok megadják a választ

Minden fuvarozó tudja: a nehezebb teherautó többet fogyaszt. A kérdés sokkal inkább az, hogy mennyivel? Egy három tonnával nagyobb terhelés például napi szinten már komoly, szabad szemmel is látható különbséget jelent. Míg az időjárás, a forgalmi helyzet vagy az üzemanyag ára a sofőrökön kívül álló faktor, a jármű súlya az egyik olyan tényező, amit maguk az üzemeltetők is kézben tarthatnak.
2025. 09. 23. 15:00
Megosztás:

„A blokklánc svájci bicskája”: Scaramucci nagy tétet tett az Avalanche-ra

Anthony Scaramucci, a Wall Street ismert szereplője, újra reflektorfénybe helyezte az Avalanche hálózatot, amelyet nemes egyszerűséggel a „réteg-1 blokkláncok svájci bicskájának” nevezett. De vajon mi áll a dicséret mögött, és miért tett jelentős tétet erre az Ethereum-riválisra?
2025. 09. 23. 14:30
Megosztás:

Biztosítások az Otthon Start árnyékában - kár lenne csak az alapkonstrukciókat választani

Az Otthon Start Program nemcsak a lakáspiacot, hanem a lakásbiztosítási szegmenst is felpörgetheti. Hiszen a lakáshitel-felvételhez lényegében kötelező lakásbiztosítás is társul – közölte a Netrisk. Az cég saját adatai szerint már az program előtt is jól alakult az idei év, január és augusztus között 6,8 százalékkal több lakásbiztosítás született, az átlagdíj pedig 37 300 forintot tett ki. A szakértők arra figyelmeztetnek: a rosszul megválasztott biztosítás alulbiztosítottsághoz vezethet, ami egy káresemény esetén akár több millió forintos veszteséget is okozhat.
2025. 09. 23. 13:30
Megosztás:

Put opciók előtérben: Hogyan reagálnak a bitcoin kereskedők a kriptopiaci zuhanásra?

A kriptopiac újabb hullámvölgybe került, a bitcoin árfolyama pedig masszív likvidálási hullámot váltott ki. A helyzet mégsem annyira egyértelmű, mint elsőre tűnik – miközben a hangulat borússá vált, a profi opciós kereskedők már a következő mozgásokra készülnek. Vajon tényleg további esés várható, vagy épp most jön a fordulat?
2025. 09. 23. 12:30
Megosztás:

A digitális eszközök káros hatásairól is tárgyal a parlament

A digitális eszközök káros hatásairól, az orosz földgáz behozatalának megszüntetéséről szóló uniós rendeletről, a határ menti ingázók adatbázisának létrehozásáról és a Sorsok Háza épületegyüttes hasznosításáról is tárgyal az Országgyűlés a keddi ülésén.
2025. 09. 23. 12:00
Megosztás:

Több Fed-döntéshozó is megszólalt

Egyelőre úgy tűnik, a piacok feldolgozták a Fed kamatdöntésének hatását, a tízéves amerikai kötvényhozam 4,14%-on változatlan maradt.
2025. 09. 23. 11:30
Megosztás:

Egy hét múlva lejár a határidő: most kell lépniük a civil szervezeteknek

2025. szeptember 30-án lejár a regisztrációs határidő azoknak a civil szervezeteknek, amelyek 2026-tól igényt tartanak magánszemélyek 1 százalékos szja-felajánlására. Ehhez a Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) honlapjáról letölthető 25EGYREG jelű adatlapot kell beadniuk, a határidő jogvesztő - figyelmeztet kedden a Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV).
2025. 09. 23. 11:00
Megosztás:

Kamatdöntő ülést tart az MNB Monetáris Tanácsa

Kamatdöntő ülést tart ma a Magyar Nemzeti Bank (MNB) Monetáris Tanácsa.
2025. 09. 23. 10:30
Megosztás:

Online játékok 2025: Hasznos információk és tippek kezdőknek

A szerencsejáték digitális világa folyamatosan fejlődik, és 2025-ben több ezer online kaszinó működik világszerte. Kezdő játékosként kulcsfontosságú, hogy megértsd, hogyan válaszd ki a megbízható platformokat és hogyan kerüld el a potenciális buktatókat.
2025. 09. 23. 10:16
Megosztás: