Magyarország legnagyobb online kereskedői, webshopjai

A GKID (korábbi nevén GKI Digital) 2022-ben immár hetedik alkalommal publikálja a Magyarországon működő, legnagyobb forgalmú online kereskedők rangsorát. Az összesített mezőny élén több mint bruttó 210 milliárd forintos online forgalommal ezúttal is az eMAG-Extreme Digital végzett. Az élelmiszerek, háztartási cikkek (gyűjtőnéven FMCG termékek) online piacának a legnagyobb szereplője a Tesco. Idén először külön rangsor készült a 100%-ban magyar tulajdonú e-kereskedelmi cégekről: ennek első helyére az Euronics került.

Magyarország legnagyobb online kereskedői, webshopjai

A GKID 2015 óta készít nyilvános rangsorokat a magyar piacon működő legnagyobb online kereskedőkről. A tavaly megkezdett gyakorlatot folytatva az e-kereskedelmi kutatócég ezúttal is több tematikus rangsort állított össze. A TOP15 legnagyobb forgalmú e-kereskedő rangsora mellett ismét elkészült a dedikáltan online FMCG termékek eladásával foglalkozó cégeket tömörítő lista is. Idén először a bruttó 5 milliárdos online forgalmat meghaladó, 100%-ban magyar tulajdonú kereskedőkről is rangsor készült.

Koncentráltabbá vált az online piac 2021-ben

2021-ben a magyar piacon működő, helyi operációval is rendelkező tizenöt legnagyobb e-kereskedő együttes forgalma meghaladta a bruttó 520 milliárd forintot. A TOP15 kereskedő forgalom tekintetében már a teljes online kiskereskedelmi piac 43%-át képviseli (ez két százalékpontos emelkedés a tavalyi mezőny piaci súlyához képest). Ezzel minden online elköltött 100 forintból 43 forintot a TOP15 online áruház valamelyikében hagytak ott a magyar vásárlók 2021-ben.

A magyar online kiskereskedelmi piac – leginkább a pandémia hatására történt – koncentrálódását jelzi, hogy a TOP10 forgalmi súlya is tovább erősödött: 36%-ról 39%-ra.

TOP15: Élen az eMAG-Extreme Digital, erősödött az Alza, nagyot ugrott a Kifli.hu

A 2021-es online forgalmi adatok alapján Magyarország legnagyobb e-kereskedője ezúttal is az eMAG-Extreme Digital lett. A piacvezető vállalat súlyát jelzi, hogy saját piactere, az eMAG Marketplace önmagában is a negyedik legnagyobb forgalmú szereplő lenne a listán, ha különálló vállalkozásként rangsorolnánk.

„Különösen büszkék vagyunk a mostani első helyezésre, hiszen a 2021-es számaink azt bizonyítják, hogy nem csak a pandémia első, korlátozásokkal teli évében, hanem azt követően is jól teljesítettünk. A hibrid üzleti modell mellett az eMAG Marketplace is fontos pillérünk. Az Extreme Digital és az eMAG összeköltözése nyomán idén a hatékonyságot növelő megoldásokra és a vásárlók kényelmét szolgáló újításokra helyezzük a hangsúlyt, annak érdekében, hogy piacvezető pozíciónkat tovább erősíthessük.” – értékelte két márkájuk első helyezését Várkonyi Balázs, az eMAG-Extreme Digital ügyvezető igazgatója.

A dobogó második fokára – története során először, egy helyet javítva – a cseh Alza került. Takács Csaba, az Alza.hu ügyvezető igazgatója így kommentálta az eredményt:

„Büszkék vagyunk rá, hogy a növekedésünk nem állt meg, és az elvárt tempóban tudtunk bővülni a pandémia második évében is. 2021-re készülve senki sem tudta, lesznek-e újra lezárások, hogy fognak működni az ellátási láncok, valamint, hogy a gyártók gyártanak-e. Végül valamivel nyugodtabb, kiegyensúlyozottabb év lett a 2021-es, mint az előző, de csak annyiban, hogy több idő volt a reagálásra. A tavalyi év során 220 ezer tételesre emeltük a kínálatunkat és sokat dolgoztunk azon, hogy az Alzaboxaink is a lehető legmegfelelőbb helyekre kerüljenek ki. Bevezettük az automaták napi kétszeri töltését, és elindítottuk a kedvező árú aznapi kiszállítást, valamint az időablakos kézbesítést. 2022-ben is tovább dolgozunk a kiszállítási rendszer finomhangolásán, mert a vásárlók számára egyre fontosabb a gyors, megfizethető, rugalmas csomagátvétel.”

A 2021-es eredmények alapján, az idei eTOPLISTA harmadik helyén a Media Markt online áruháza végzett:

„A 2021-es év sok szempontból a kihívások éve volt, a pandémia hullámok sorozata a szemünk láttára változtatta meg a megszokott és tervezhető társadalmi és gazdasági folyamatokat. A chiphiány, a felborult gyártási és logisztikai folyamat, ellátási bizonytalanságot okozott. A helyzetünket még az is nehezítette, hogy az év szezonjának kikiáltott novemberi hónapban hosszabb időre le kellett állítani a webáruházunkat. Mindezek ellenére a MediaMarkt nagyon jó évet zárt, a közel 20%-os forgalomnövekedés is azt mutatja, hogy sikeresen és gyorsan tudtunk reagálni a kihívásokra. Az éves várakozásainkat számos külső tényező befolyásolhatja még, de azt látjuk, hogy a vásárlók részéről folyamatos az igény a kényelmi szolgáltatások biztosítására, fejlesztésére, így azok körét folyamatosan bővítjük. Az online áruhitel továbbra is töretlen népszerűségnek örvend, aminek köszönhetően kiszélesedtek a vásárlási lehetőségek.  Erősödött a fogyasztói tudatosság, a fenntarthatóság iránti igény, ennek mentén tervezzük a fejlesztéseinket, magas szintű kiszolgálást és vásárlói élményt biztosítva vásárlóinknak, bárhol is lépnek velünk kapcsolatba.”

– foglalta össze a Bombera Zsolt, a MediaMarkt Magyarország e-Commerce & marketing igazgatója.

Idén ismét az ötödik helyre került a Telekom, a vállalat egyben az ország legnagyobb online mobil és tablet értékesítője is.

A 15-ös mezőny legnagyobb fejlődése a Kifli.hu-hoz köthető: a cseh online élelmiszeráruház a tavalyi listán még a 12. helyen szerepelt, de a sikeres piaci terjeszkedésének köszönhetően a mostani – 2021-es adatokon alapuló – rangsorban már a hatodik helyre ugrott fel, ezzel az online FMCG kereskedők mezőnyében közelebb került a 4. Tesco-hoz, aki 2021-ben még megtartotta a kategórián belüli első helyét.

„A tudatos építkezésnek köszönhető eredménynek tartjuk, hogy a tavalyi 12. után idén a 6. helyre ugrottunk fel. Ez is, és a cég szinte minden területére érvényes kétszeres növekedés is igazolja a küldetésünk sikerét, hogy segítünk a vásárlóinknak jobban enni és élni.” – kommentálta az idei mezőnyön belüli legnagyobb ugrást Klekner Péter, a Kifli.hu ügyvezető igazgatója.

Az összesített mezőny legnagyobb, 100%-ban magyar tulajdonosi hátterű cége az Euronics, mely a 2021-es eredményeivel az összesített mezőny 7. helyezését érte el.

A TOP15 újonca idén a 14. helyen debütáló pepita.hu, amely hibrid (saját és piacteres) értékesítési modelljével néhány éven belül akár az eMAG Marketplace kihívója is lehet.

A legnagyobb forgalmú online kereskedők 2021-es rangsora:

  1. eMAG-Extreme Digital
  2. Alza.hu
  3. MediaMarkt
  4. Tesco
  5. Telekom
  6. Kifli.hu
  7. Euronics
  8. Aqua
  9. iPon
  10. Libri-Bookline
  11. Decathlon
  12. Auchan
  13. Praktiker
  14. pepita.hu
  15. 220volt

Az online FMCG kereskedők mezőnyét a Tesco, a Kifli.hu és az Auchan vezeti

Az online élelmiszer és drogéria kereskedők mezőnyének legnagyobb forgalmú szereplője ismét a Tesco lett, második helyre – szintén másodszorra – a Kifli.hu került, míg a harmadik pozíció 2021-ben is az Auchan online áruházáé lett.

A legnagyobb forgalmú online FMCG kereskedők rangsora:

  1. Tesco
  2. Kifli.hu
  3. Auchan
  4. Rossmann
  5. Spar
  6. dm
  7. GRoby
  8. foodpanda

Az FMCG termékkategória internetes értékesítési forgalma 2021-ben 53,7%-kal nőtt Magyarországon: ezzel ez lett a leggyorsabban bővülő szektor az online kiskereskedelmen belül, miközben a negyedik legnagyobb online területté is vált a maga bruttó 118 milliárd forintos forgalmával. A TOP8 kereskedő 2021-es összesített online forgalma elérte a bruttó 80 milliárd forintot. Tekintettel arra, hogy ezen kereskedők nem csak gyorsan forgó fogyasztási cikkeket értékesítenek, a szektor bruttó 118 milliárdos forgalmának hozzávetőleg 63%-áért felel a nyolc legnagyobb kereskedő.

A szegmens 2021-ben nem csak forgalom, hanem kínálat és szolgáltatási paletta terén is sokat fejlődött, mára nem csak a kereskedők, hanem az üzleti modellek is versenyeznek egymással: az áruházi kínálatra épülő „hagyományos” modell mellett egyre hangsúlyosabb a gyorskereskedelmi, dedikált online kínálatra épülő kiszolgálás is. Az áruházi háttérre alapozó működési logikát a listát vezető Tesco mellett az Auchan, valamint a Spar képviseli, míg a gyorskereskedelmi működés éllovasa a Kifli.hu, valamint a foodpanda. Utóbbi tavaly nevet váltott és a készétel kiszállítás mellett 2020 vége óta a kiskereskedelemben is saját online kínálattal van jelen (a foodpanda esetében a sorrend meghatározásakor a készétel kiszállítás forgalmát nem vettük figyelembe, kizárólag az FMCG termékekét). A drogérialáncok közül a Rossmann is elindult a maga gyorskereskedelmi szolgáltatásával, így már ők is ki tudnak szolgálni akár néhány órán belüli igényeket is. Az online FMCG mezőny legrégebbi és egyben egyedüli 100%-ban magyar tulajdonú tagja a GRoby.

Az 5 milliárd feletti 100%-ban magyar online kereskedők

Az e-kereskedelem növekedésével együtt, a magyar piacon évről évre egyre meghatározóbb a külföldi cégek fölénye. A régión belül a német, cseh, lengyel és román e-kereskedők is előszeretettel választják stratégiai szempontból fontos piacnak a magyart. A környező országok ismert kereskedői, a sokszor fejlettebb piaci környezetből érkezve könnyen válhatnak sikeres szereplőkké a magyar piacon is. Az eTOPLISTA idei mezőnye is ezt a mintát támasztja alá. Épp ezért még nagyobb eredmény, ha egy ilyen nemzetközi ligában a magyar hátterű, sőt akár 100%-ban magyar cégek is helyt tudnak állni.
 
Az online értékesítés terén tapasztalható piaci koncentrálódás egyértelműen a szélesebb termékkínálattal futó, vagy nagyobb kosárértékű kereskedőnek kedvez, ezért ebben a mezőnyben egyre nehezebb igazán nagyra nőnie a gyakran szakosodás, specializálódás mellett döntő magyar online kereskedőknek.
 
Bár a GKID adatbázisában több mint 35 ezer magyar webáruház szerepel, közülük bruttó 5 milliárdos online kiskereskedelmi forgalommal alig több mint tíz cég rendelkezik a magyar mezőnyben.

A 100%-ban magyar cégek listáját az Euronics műszaki áruház vezeti, ami mögött a Vöröskő Kft. és Fazekas Zsolt, valamint Fazekas Bálint áll, mint tulajdonos. Az első helyet Fazekas Bálint, a cég tulajdonosa és kereskedelmi ügyvezetője az alábbiakban értékelte:
 
„A Vöröskő Kft. történetében az online üzletág megerősítése egy több mint 4 éve tartó folyamat és egy tudatos stratégiaváltás eredménye, melynek elő lépése az online kereskedelemben és marketingben járatos új felsővezetők igazolása volt a céghez. 2018 volt a fordulópont, amikor az évek óta tartó csökkenő piacrészesedés trendet sikerült növekedésbe fordítanunk. A céges növekedés motorja azóta is az online csatorna, az elmúlt 4 évben megnégyszereztük a webshop súlyát az értékesítési csatorna mixben. Az elmúlt 2 évben gyakorlatilag minden jelentős IT rendszert lecseréltünk, vagy le fogunk cserélni a következő 2 évben, ezzel pedig teljesen megújítjuk és modernizáljuk a vállalatot. Nagyon büszkék vagyunk az 1. helyezésre a magyar tulajdonú webshopok listáján, feltett szándékunk a jövőben ennek a pozíciónak a megőrzése, és az összesített listán a TOP5 kereskedő közé való bekerülés.”
 
Második helyre – az egyik legrégebbi magyar webáruház – az Aqua került, melynek tulajdonosa Polgár Norbert és Lusánszki-Bezeg Katalin.
 
A képzeletbeli dobogó harmadik fokára a számítástechnikára specializálódott, 2004-ben indult iPon került. A cég a magyar piacon elért eredményei mellett további öt másik ország online piacán van jelen lokalizált értékesítéssel, ezzel az egyik legambiciózusabb nemzetközi terjeszkedésű vállalat a mezőnyben. Két tulajdonosa Pap Zoltán és Parádi András.

Az 5 milliárd feletti magyar rangsor többi tagja az alábbiak szerint alakul:

4. helyezett a Libri-Bookline, mely az ország legnagyobb könyvkereskedője;
5. helyre került a Wallis csoporthoz tartozó, DIY kategóriában meghatározó Praktiker;
6. a listán a Szállás.hu alapítóinak legújabb vállalkozásaként 2017-ben indult pepita.hu;
7. a fotó-videó szegmensben jelentős, de műszaki cikkeket is forgalmazó 220Volt;
8. az ország egyik legnagyobb játékkereskedője a JátékNet;
9. pozícióban a Netkazán zárt, mely az otthoni gépészeti megoldások terén piacvezető;
10. helyre szintén egy számítástechnikai cég, a PCX került;
11. helyen a háztartási gépek online értékesítésében kiemelt szereplőnek tekinthető Online Márkaboltok zárt;
12. helyre a praktikus és szezonális háztartási termékeket akciós áron árusító Alinda.hu került.

A legismertebb webáruházak listáján is egyre több a nemzetközi márka

Az online vásárlás kapcsán egyre kevésbé beszélhetünk országhatárokról. A vásárlók fejében és preferenciái között számos olyan online kereskedői márka van kiemelt helyen, amely a fogyasztók szemszögéből nézve magyarnak tűnik, akár magyarul is jól csengő márkanév mögül értékesít, miközben a gyakorlatban sokszor se magyar operációja, se magyar céges entitása sincs, és csupán egy logisztikai partner útján képviselteti magát a magyar piacon. Ez a működési logika leginkább a ruházat, divat, szépség szegmens kereskedői körében érhető tetten és talán ez az e-kereskedelmi terület a leginkább kitett a külföldi kereskedők térhódításának.

Az eTOPLISTA részeként ezúttal is összegyűjtöttük a legnagyobb spontán márkaismertséggel rendelkező webáruházakat, akiket az első helyes említések (ún. top of mind), valamint a további spontán említések összesített száma szerinti sorrendben mutatunk be. Az ismertségi rangsor első két helyezettje megegyezik az eTOPLISTA első két helyezettjével. A harmadik helyre azonban már egy teljes egészében külföldi webáruház, a kínai Aliexpress került.

A legismertebb online kereskedők rangsora:

  1. eMAG
  2. Alza.hu
  3. Aliexpress
  4. Extreme Digital
  5. MediaMarkt
  6. Bonprix
  7. eCipő
  8. ebay
  9. Wish
  10. Notino
  11. Tchibo
  12. About You
  13. H&M
  14. Amazon
  15. Libri
  16. Shein
  17. Tesco
  18. Aqua
  19. Euronics
  20. Rossmann
  21. MALL.hu
  22. Bookline
  23. Sinsay
  24. banggood
  25. Zooplus
  26. Orsay
  27. dm
  28. Auchan
  29. Kifli.hu
  30. Pingvin Patika
  31. Decathlon
  32. PCX
  33. IKEA
  34. iPon
  35. Líra
  36. pepita.hu
  37. Praktiker
  38. Kütyübazár
  39. Reserved
  40. Deichmann

Az iráni-izraeli konfliktus miatt tovább csökkentek az európai részvénypiacok

Az európai részvénypiacok csütörtökön több mint egyhónapos mélypontra estek, mivel a Közel-Keleten fokozódó feszültségek és az esetleges amerikai beavatkozás miatti aggodalmak elbizonytalanították a befektetőket.
2025. 06. 20. 09:00
Megosztás:

Trump kontra Fed: Kamatvágást követel az exelnök, Powell egyelőre kivár

Donald Trump újra nekiment a jegybankelnöknek, miközben az amerikai Fed kitart a jelenlegi kamatszint mellett. A háttérben inflációs aggodalmak és kereskedelmi vámok húzódnak – a tét pedig dollármilliárdokban mérhető.
2025. 06. 20. 09:00
Megosztás:

Idén minden tizedik lakásvásárláshoz Munkáshitelt igényelhettek

Az év első 4 hónapjában nagyságrendileg 20 ezren vették fel a Munkáshitelt mintegy 77 milliárd forint összegben. Az MNB felmérése alapján nagyságrendileg az igénylők negyede lakásvásárlásra, építkezésre fordította az összeget. Ezek alapján az idén kötött lakásvásárlások mintegy 10 százalékánál a Munkáshitel is közrejátszhatott.
2025. 06. 20. 08:30
Megosztás:

A Smith & Wesson jelentős negyedéves nyereségcsökkenésről jelentett

Jelentősen zsugorodott a Smith & Wesson Brands amerikai fegyvergyártó negyedéves nyeresége és bevétele.
2025. 06. 20. 08:00
Megosztás:

Visa és Yellow Card összefogása: stabilcoin forradalom indul Afrikában

A digitális pénzügyek új korszakát hozhatja el a Visa és a pan-afrikai kriptotőzsde, a Yellow Card friss megállapodása. A két fél együttműködésének célja, hogy USD-alapú stabilcoin fizetéseket vezessenek be Afrikában – méghozzá nem évek, hanem már 2025-ben, konkrét országban indulva. A projekt nemcsak technológiai áttörés lehet, hanem pénzügyi befogadásban és utalásokban is komoly előrelépést hozhat a fejlődő világ számára.
2025. 06. 20. 07:30
Megosztás:

Június 30-ig pályázhatnak a vállalkozások az Év Felelős Foglalkoztatója elismerésre

2025 a családok és a vállalkozások éve, ezért a kormány idén is azon dolgozik, hogy minden család és minden vállalkozás újabb lépést tehessen előre. Ennek jegyében idén már tizedik, jubileumi alkalommal hirdette meg az OFA Nonprofit Kft. „Az Év Felelős Foglalkoztatója” pályázatot, melyre 2025. június 30-ig várjuk a vállalkozások jelentkezését. A nagysikerű kezdeményezés elősegíti a felelős foglalkoztatói szemléletmód hazai fejlődését, valamint támogatja a munkahelyek megőrzését és hozzájárul a foglalkoztatottság további növeléséhez is. A kormány ezzel is erősíti a kis- és középvállalkozások szerepét, amelyek a hazai cégek 99 százalékát teszik ki, és a munkavállalók 72 százalékának biztosítanak megélhetést.
2025. 06. 20. 07:00
Megosztás:

Munka(hely) határok nélkül?: A rugalmasság az új céges valuta

A pandémia idején villámgyorsasággal terjedt el a home office a munkáltatók körében, azonban mára sok munkahelyen háttérbe szorult, miközben a rugalmas munkavégzés iránti igény továbbra is jelentős a munkavállalók körében – derül ki a HR-szolgáltató WHC Csoport friss munkaerőpiaci jelentéséből. Az on-site munkavégzésre való visszatérés és a dolgozók elvárásai közötti feszültség különösen a toborzásnál jelenthet kihívást.
2025. 06. 20. 06:30
Megosztás:

A MET Csoport átadta Magyarország legnagyobb akkumulátoros energiatároló rendszerét

Átadták Magyarország legnagyobb működő, önálló akkumulátoros energiatároló rendszerét (BESS): a MET Csoport 100 százalékos tulajdonában álló MET Dunai Energiatároló 40 MW teljesítményű és 80 MWh kapacitású – azaz kétórás ciklusidejű – berendezést helyezett üzembe a Dunamenti Erőmű területén. A beruházás a legújabb példája annak, hogy a MET európai szinten fektet be korszerű energiatárolási megoldásokba.
2025. 06. 20. 06:00
Megosztás:

Bitcoin ETF-áradat: Rekord beáramlás 8 nap alatt, indulhat az árfolyam emelkedés?

A Bitcoin újabb lendületet kapott: az Egyesült Államokban jegyzett spot Bitcoin ETF-ekbe mindössze nyolc nap alatt 2,4 milliárd dollárnyi friss tőke áramlott be. A nagybefektetők egyértelműen visszatértek, és a piac stabilitása a közel-keleti konfliktusok ellenére is fennmaradt. Vajon ez a folyamatos beáramlás újabb árfolyam-emelkedést hozhat a BTC számára? A részletek alapján úgy tűnik: minden adott hozzá.
2025. 06. 20. 05:30
Megosztás:

4-5%-kal drágultak az autók –az új és használt modellek is többet érnek idén

Komoly döntés előtt állnak azok, akik új autó vásárlását fontolgatják, de a használt piacról is nyitottak a lehetőségekre. A különbség nemcsak műszaki állapotban és felszereltségben, hanem pénzügyi szempontból is jelentős lehet. A piac egészét hirdetésszámban és megtekintésben lefedő Használtautó.hu szakértői most összevetették, hogy alakult a legkeresettebb modellek átlagára új, illetve használt autók piacán. A különbség nemcsak műszaki állapotban és felszereltségben, hanem pénzügyi szempontból is jelentős lehet.
2025. 06. 20. 05:00
Megosztás:

Nőtt az építőipari termelés az euróövezetben

Áprilisban havi és éves összevetésben egyaránt nőtt az építőipari termelés az euróövezetben - közölte az Európai Unió statisztikai hivatala, az Eurostat csütörtökön.
2025. 06. 20. 04:30
Megosztás:

Stratégiai áttörés a magyar biztosítási piacon: a Hungarikum Alkusz Csoport és a Callfactory Csoport szövetsége új korszakot nyit az ügyfélkiszolgálásban

A Hungarikum Biztosítási Alkusz Zrt. többségi tulajdont vásárolt a Callfactory holdingcégében, amely Magyarország egyik vezető Call Center szolgáltató vállalatcsoportja, és a jövőben HUNFactory néven szolgája ki meglévő és leendő ügyfeleit. A tulajdonszerzés a Gazdasági Versenyhivatal engedélyéhez kötött, a szerződés a GVH jóváhagyását követően lép hatályba.
2025. 06. 20. 04:00
Megosztás:

Új napelemparkot és akkumulátoros villamosenergia-tároló rendszert épít a Mol Algyőn

Új, 37,4 megawatt teljesítményű napelemparkot és egy 40 megawattóra kapacitású villamosenergia-tároló rendszert épít a Mol a Csongrád-Csanád vármegyei Algyőn.
2025. 06. 20. 03:30
Megosztás:

A Soproni Egyetem egyeztetése kínai befektetőkkel

A Soproni Egyetem meghívására 4 fős kínai befektetői és kutatói delegáció érkezett Sopronba kétnapos látogatásra 2025. június 18-19. között. Az intézmény vezetősége kétnapos programmal várta a vállalatvezetőket, akiket a Shandongi Erdészeti Akadémia vezető kutatója is elkísért. Az egyetem célja, hogy közösen kutatási, szolgáltatási központot hozzanak létre Sopronban, segítve mind a hazai, mind a kínai (jelen esetben Shandong tartomány) faipari vállalatok sikeres együttműködését, a hazai vállalatok kínai és a kínai vállalatok európai piacra jutását, az egyetem számára pedig a szolgáltatások révén megkerülhetetlen híd szerepet és folyamatos bevételeket, lehetőségeket teremtsen.
2025. 06. 20. 03:00
Megosztás:

Egy magyar nyugdíjpénztár végre kimondja az igazat!

Tudatosabb pénzügyi jövő felé tartunk – egyre fiatalabb korban kezdenek el félretenni a magyarok.
2025. 06. 20. 02:00
Megosztás:

Törvényi döntés! A NŐK40 nyugdíj így számítandó ki

Bár még évekre van a nyugdíjkorhatár elérésétől, sokan már időben elkezdenek készülni a nyugdíjba vonulásra – ahogyan mondani szokás: „összeszámoltatják az éveiket”. Különösen gyakori ez azoknál a hölgyeknél, akik a „nők 40” kedvezményes nyugdíjazási lehetőséggel szeretnének élni, és pontosan szeretnék megtudni, mikortól jogosultak erre az ellátásra.
2025. 06. 20. 01:30
Megosztás:

Ne vegyél most panellakást! Elmondjuk miért

Március és május között országosan átlagban 5,8%-ot lehetett alkudni az eladott lakóingatlanok árából, azonban a paneleknél tovább szűkült a vevők mozgástere – derül ki az OTP Ingatlanpont adataiból. A tavaszi hónapokban Budapesten tovább csökkent a rés a hirdetési és az eladási árak között, ami jól mutatja a lakáspiaci tendenciákat, hiszen közben a községekben továbbra is jelentős az alku lehetősége.
2025. 06. 20. 01:00
Megosztás:

A Wizz Air felfüggeszti dubaji és abu-dzabi-i járatait

A közel-keleti konfliktus eszkalálódása, valamint az ennek nyomán elrendelt légtérzárak miatt a Wizz Air július 3-tól szeptember 15-ig felfüggeszti a dubaji és abu-dzabi-i járatait - közölte a Wizz Air Magyarország csütörtökön az MTI-vel.
2025. 06. 20. 00:30
Megosztás:

Már csak 3 nap van a Solaxy tokenek tőzsdére kerüléséig

A Solaxy a kripto történelem egyik legsikeresebb előértékesítését tudhatja maga mögött, és néhány napon belül a tőzsdéken is elérhetővé válnak a SOLX tokenek. A tőzsdére kerülés közeledtével egyre többek igyekeznek olcsón bevásárolni a tokenekből, hiszen a Solaxy 2025 egyik legígéretesebb kripto befektetésének ígérkezik.
2025. 06. 20. 00:01
Megosztás:

Hamarosan nyit Magyarország legbiztonságosabb széfszolgáltatása

Megismételhetetlen látogatás a titkos, földalatti páncélteremben a Múzeumok Éjszakáján.
2025. 06. 19. 23:30
Megosztás: