Stabil eredmények: A Pepco 2024 végén is jól teljesített
A Pepco csoport és a márkái
A Pepco Csoport tagjai közül, a Pepco márka már jól ismert a magyar fogyasztók körében, azonban ezen felül a csoporthoz tartozik továbbá az Egyesült Királyságban és az Ír Köztársaságban működő Poundland márka, valamint főként lengyel piacon jelen lévő Dealz márka. A Poundland és a Dealz nagyrészt FMCG-fókuszú diszkont kiskereskedelmi láncok.
Magyarországon a Pepco márka önálló tevékenységet folytat és többi márkáktól külön üzemelteti bolthálózatát. Az elmúlt hetekben felröppent hírek ellenére, a Pepco csoport stabilan teljesített a 2024-es év végén, köszönhetően a Pepco és a Dealz márkák teljesítményének. A csoport gyengébb LFL teljesítménye mögött a Poundland átmeneti nehézségei húzódnak meg.
Erőteljes teljesítmény Magyarországon
A Pepco Csoport utolsó negyedévére vonatkozó pénzügyi adatok szerint a Pepco márka bevétele az előző év azonos időszakához képest 1,4%-kal nőtt. A növekedést számos tényező segítette elő, közöttünk elsősorban az, hogy a márka folyamatosan erősíti elköteleződését a minőségi, megfizethető ruházati és háztartási termékek iránt, amelyek kifejezetten a szűkebb költségvetéssel rendelkező családok igényeire szabnak. Továbbá, Magyarországon is folytatódtak az üzletnyitások, a készletek minőségének javítása és az ellátási láncok optimalizálása. Ez egészségesebb és fentarthatóbb stratégiát eredményezett.
„A Pepco márka sikeres és nyereséges működése, valamint 2024 első negyedévének pozitív pénzügyi eredményei jól tükrözik üzleti modellünk erősségét és vásárlóink hűségét. Elkötelezettek vagyunk, hogy továbbra is kiváló minőséget és megfizethető árakat biztosítsunk a magyar családok számára” – nyilatkozta Stephan Borchert, a Pepco Group vezérigazgatója.