Új marketingvezető az Intersnack Magyarországnál
Sófalvi Adrien 13 évvel ezelőtt már dolgozott az Intersnack Magyarország marketingcsapatában és értékes többlettapasztalattal érkezett vissza a vállalathoz. A szakember az elmúlt időszakban a LEGO csoportnál és a Bunge-nál töltött be vezetői, illetve kiemelt szakértői pozíciókat. – „Nagy várakozással tértem vissza az Intersnackhez. Örömmel tapasztalom, hogy mindazok a dolgok, amelyek miatt szerettem itt dolgozni, nem változtak: bár a csapat egy része – meglepően kis része – kicserélődött azóta, ugyanaz az emberiesség, szakmai profizmus és egészséges célorientáltság jellemzi a vállalatot, mint korábban” - mondta Sófalvi Adrien.
Az eddigi marketingvezető, Korda Petra 2014 óta dolgozik az Intersnacknél és mostanáig a hazai marketingterület irányítása mellett a kelet-közép-európai régióban értékesített lisztes termékek stratégiai fejlesztéséért felelt. Utóbbi feladatkör szorosan kapcsolódik az Intersnack győri gyárának regionális szerepéhez. Korda Petra idén májustól a Pom Bär és lisztes termékcsoport regionális marketingvezetőjeként folytatja a munkáját. – „A jövőben az Intersnack új európai marketing filozófiájának regionális megvalósításán fogok dolgozni. Megtiszteltetés, hogy ebben számítanak a munkámra és hiszek abban, hogy a már jól ismert Intersnack márkák - mint pl. a Pom Bär - a jövőben még relevánsabban szólítják meg a régió hat országában a fogyasztókat, tovább javítva ezzel a versenyképességünket. Fontos számomra, hogy a lisztből sütött ropogtatnivalók a tudatos snackfogyasztás erősödő trendjébe illeszkednek és erre alapozva olyan új fogyasztási alkalmakat találjunk, amelyek hosszú távon illeszkednek a fogyasztói szokásokhoz” – mondta Korda Petra.
Az Intersnack Magyarország büszke arra, hogy a csoport magyar munkatársat kért fel a regionális feladatok ellátására.