Új start-up cég a piacon: Tarkabab
„Elhamarkodott volt az induláskori névválasztásuk, emiatt a piacépítés különösen nehéznek bizonyult az elmúlt időszakban. Hosszas mérlegelés és alternatívák elemzése után, a vezetés egyöntetű véleményével elfogadtuk a legautentikusabb voice of customer reakciót a levélkézbesítőnktől, aki naponta csak annyit mond, levelet kapott a Tarkabab.” – mondta Samarjay Péter, a Talk-A-Bot/Tarkabab marketingvezetője.
A vállalat egyetemi házi feladatból született, mára megoldásaival több, mint 6 millió felhasználó találkozott. A cég legnagyobb értéke a felhalmozott szellemi tudás. A Tarkababnál dolgoznak az ország első robottanítói is, akik a mesterséges intelligenciát tanítják az emberi beszéd és kommunikáció fordulataira, többek között Talk-A-Bot, a Tollkabát és a Tarkabab félrehallás alapú jelenségre.