315 millió euróért felvásárolta a YouGov a CPS GfK-t
Az akvizíció egy helyen egyesíti a viselkedési és attitűdadatok új szabványát. A kombinált ajánlat azt jelenti, hogy a YouGov és a CPS GfK ügyfelei képesek lesznek megérteni a vásárlói út minden egyes lépését – attól kezdve, hogy mit és hol vásárolnak az emberek, egészen addig, hogy miért és hogyan vásárolnak.
Az ügylet a YouGov kínálatát az európai FMCG- és kiskereskedelmi szektorra is kiterjeszti. A CPS GfK 18 európai országból származó vizsgálati csoportok segítségével több mint 100 000 háztartásból és 18 millió vásárlási útról szolgáltat adatokat. A YouGov a CPS GfK meglévő 1100 ügyfelének hozzáférést biztosít a fogyasztói ismeretek folyamatosan bővülő és frissített forrásához, valamint a 26 millió regisztrált vizsgálati csoporttagból álló, 55 piacra kiterjedő, állandó közönségkutatáshoz.
A YouGov gondosan megtervezett és átgondolt integrációs programja zökkenőmentes átmenetet biztosít a CPS GfK ügyfeleinek és munkatársainak. Lehetővé teszi mindkét vállalat számára, hogy az első naptól kezdve tőkét kovácsoljanak egymás erősségeiből. Az ügyletet 315 millió eurós vételárra értékelték. Az akvizíció felgyorsítja a YouGov hosszú távú stratégiáját, amely a technológia, a termékek és a platformok terén történő további beruházásokra irányul, miközben bővíti a vizsgálati csoportjait, és olyan felvásárlásokat hajt végre, amelyek növelik földrajzi és adatgyűjtési képességeit.
„Izgalmas pillanat ez, hogy a CPS GfK-t és szakértői csapatát a YouGovnál üdvözölhetjük. Ez jelentős lépés küldetésünk megvalósításában, hogy hangot adjunk az embereknek, és segítsük a különböző típusú szervezeteket abban, hogy jobb döntéseket hozzanak. Együtt határozzuk meg a piackutatás jövőjét. A YouGov és a CPS GfK egymás erősségeire építenek, és kiegészítik egymást, és ez a felvásárlás egy jelentős kihívást old meg az iparágban.
Azáltal, hogy a CPS GfK a legjobb minőségű viselkedési adatok szolgáltatása terén szerzett 60 éves tapasztalata és a YouGov piacvezető attitűdadatai egy helyen egyesülnek, ügyfeleink teljes mértékben megérthetik, mit gondol, akar és vásárol a világ. Közösen fogunk befektetni közös képességeinkbe, és építeni rájuk, lehetővé téve azon elképzelésünk megvalósítását, hogy a vásárlói, marketing- és véleményadatok vezető szolgáltatójává váljunk. Az összekapcsolt adatmegoldásokkal, szakértői meglátásokkal és piacvezető elemzésekkel ez a páratlan kombináció azt jelenti, hogy minden eddiginél nagyobb értéket teremtünk ügyfeleink és partnereink számára.” - Steve Hatch, a YouGov vezérigazgatója.
„A CPS GfK YouGov általi felvásárlása nagy változást jelent a CPS GfK, ügyfeleink és az FMCG/kiskereskedelmi szektorok számára Európa-szerte. A CPS GfK és a YouGov együttesen lehetővé teszi az ügyfelek számára, hogy a vásárlói út minden egyes lépését megértsék a reklámok, a hely és a média vonatkozásában – attól kezdve, hogy mit és hol vásárolnak, egészen addig, hogy miért és hogyan vásárolnak.
A CPS GfK több mint 60 éve nyújt az ügyfeleknek betekintést abba, hogy mit vásárolnak a vásárlók, és miért vásárolnak. Mivel a YouGov család részévé válunk, ügyfeleink ugyanazokra a minőségi adatokra számíthatnak, mint eddig. Izgatottan várjuk, hogy a YouGovnak a fogyasztói véleményekre, motivációkra, igényekre és médiaszokásokra vonatkozó kivételes adatai révén tovább mélyíthessük az ügyfélkapcsolatainkat.
A CPS GfK-nak és a YouGovnak sok közös vonása van – többek között a kiváló minőségű vizsgálati csoportjaink, amelyekben emberek milliói osztják meg velünk adataikat a nap minden órájában, valamint az iparágban vezető adataink, amelyek biztonságot nyújtanak ügyfeleinknek. Várakozással tekintünk a platformjainkba, termékeinkbe és vizsgálati csoportjainkba történő befektetések elé, hogy ügyfeleinknek a legátfogóbb képet nyújthassuk a fogyasztók útjáról a régióban. Izgatottan várjuk hosszú történetünk eme új fejezetét, amely világszerte több értéket teremt az emberek és a vállalkozások számára.”- tette hozzá Stefan Heremans, a CPS GfK elnöke.